Ny hjemmeside publiseres onsdag 14. september!

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Ny hjemmeside publiseres onsdag 14. september!

Innlegg Carsten » 18 Sep 2011, 11:24

Hej Morten

Tak for velkomsten :) . Jeg bor på Frederiksberg i København og har været Stoke supporter siden en gang midt i 70'erne. Ja vi har en dansk side som også er udemærket men langt fra så flot og imponerende som jeres her i Norge, men det hænger måske sammen med at alt i køre på frivillg basis forstås på den måde at de ikke har nogen indtægter i forbimdelse med vedligeholdelsen af siderne osv. Men gutterne i Danmark laver et godt stykke arbejde, (har selv været en del af det på et tidspunkt) ;) . Her er linket til vore hjemmeside og Messageborad i Danmark: http://www.stokecityfc.dk/ , http://www.stokecityfc.dk/phpBB3/ . Vores Messageboard ligner meget det her i Norge, med diskussion om alt hvad der rører sig omkring Stoke. Eneste undtagelse er en sur gamle mand der hedder Carsten, som i nu også får glæde af :lol: :lol: som ikke bare falde¨på røven bare fordi vi vinder, men også ønsker at vi prøver at udvikle vores spil i en mere for mig fodbold rigtigt retning dvs knap så mange lange bolde og så gerne et par angribere der kan andet end ramme bolde med hovedet ;) . Men trods min megen kritik er jeg Stoke fan langt ind i hjertet, det skal der ikke herske et sekund tvivl om :!: :!: .

God kamp til mod Sunderland og ham den lange "tosse" fra Danmark
Morten T. skrev:
Carsten skrev:Hej

Er fuldstændig enig, det er en SUPERFLOT side i har lavet ;)

Carsten

Hei Carsten,

Hvordan er det i Danmark? Har dere en egen side der som vi evt. kan linke til? For alt jeg vet kan du jo bo i Norge og ikke helt ha oversikten hva som skjer i hjemlandet, men kanskje du vet uansett?

Forøvrig hyggelig at svensker og dansker er med og bidrar på disse sidene. :)

Vil du melde deg inn i SCSCoN så er det fullt mulig også( hvis du ikke allerede er det? ). Koster kr.400,- pr. år for medlemmer bosatt utenfor Norge. Da får du de samme tilbudene som øvrige medlemmer og medlemsblad tilsendt pr. post fire ganger i året.

Off-topic: Jeg har selv litt familie i Århus og har hatt mange fine sommere på Mols. Hvor kommer du fra i Det Yndige Land? ;)
Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det
Bill Shankly
Carsten
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 18 Sep 2011, 20:09

Fin side, Carsten! :)
Ole Egeriis er et navn jeg drar kjensel på. Han har hengt med lenge, eller hva?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 19 Sep 2011, 08:07

Ny hjemmeside er helt topp :D Her har det vært gjort et godt arbeide.
Hvis det er lov å sette fingeren på noe vil jeg gjerne kommentere bildet øverst som viser 4 spillere med The Brit i bakgrunnen:
-Ryan Shawcross får lov å være med 2 ganger.
-Ab. Faye sine bein, han er faktisk ikke Stoke-spiller lenger.
-Gamle bilder, drakter fra 2008-2009.
Men, dette er bare flisespikkeri...... ;)
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 19 Sep 2011, 15:22

JonC skrev:Ny hjemmeside er helt topp :D Her har det vært gjort et godt arbeide.
Hvis det er lov å sette fingeren på noe vil jeg gjerne kommentere bildet øverst som viser 4 spillere med The Brit i bakgrunnen:
-Ryan Shawcross får lov å være med 2 ganger.
-Ab. Faye sine bein, han er faktisk ikke Stoke-spiller lenger.
-Gamle bilder, drakter fra 2008-2009.
Men, dette er bare flisespikkeri...... ;)

Her er det vel jeg som må stå skolerett da jeg har ansvaret for hjemmesiden, men det er riktig dette JonC :) Her er forklaringen på hvorfor. Det er designeren til NorWeb(de som laget siden vår) som har laget toppbanneret og designeren er så absolutt ikke fotballinteressert. Toppbanneret fikk vi veldig mye billigere enn det egentlig ville ha kostet, så designeren kunne ikke bruke så mye tid på det. Da han var ferdig, merket jeg også med en gang at Fayes bein var der og at draktene var gamle. Likevel ville det kostet 2-3000 i timelønn til designeren om han skulle ha endret på det. Han er som sagt ikke fotballinteressert og ante nok ikke hvem som spilte i Stoke og hva som var det nyeste av draktene. Jeg tar selvkritikk på at jeg burde si hvilke spillere vi ville ha på forsiden o.l, men håper dette bare er flisespikkere for flere :)

Jeg håper ikke det har altfor mye å si, for det er innholdet som skal leses :D
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 19 Sep 2011, 15:48

Richard Prestegård skrev:Jeg håper ikke det har altfor mye å si, for det er innholdet som skal leses :D

Enig. Innhold er alltid viktigst, og ikke staffasje( hilsen fast Morgenbladet-leser :mrgreen: ).
Men kanskje vi uansett kan forandre på banneret etterhvert som tiden går( hvis mulig)...?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 19 Sep 2011, 18:21

Morten T. skrev:
Richard Prestegård skrev:Jeg håper ikke det har altfor mye å si, for det er innholdet som skal leses :D

Enig. Innhold er alltid viktigst, og ikke staffasje( hilsen fast Morgenbladet-leser :mrgreen: ).
Men kanskje vi uansett kan forandre på banneret etterhvert som tiden går( hvis mulig)...?

Det er det sikkert mulighet for :D
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 19 Sep 2011, 18:28

Fantastisk flott hjemmeside som vi nå har fått. Stor takk til unge Prestegård som bruker alt for mye tid på Stoke generelt og hjemmesiden spesielt :mrgreen: . Skal jeg sette frem et "ønske" så vil det være at forumet trekkes tydligere frem. Kanskje et felt som inneholder siste innlegg eller navn og tid på siste innlegg. Jeg vet det er mange som bruker og/eller leser forumet og som raskt da kan sjekke om det er noen nye innlegg.
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 19 Sep 2011, 19:06

Som sagt, dette er selvsagt flisesp....., og ja, det er innholdet som teller. Jeg nevner at det er brukt "gamle" bilder fra første sesong i PL. Kanskje noen av oss hadde likt å se enda eldre bilder av f.eks Peter Shilton, Denis Smith, Alan Hudson, Alan Bloor, Stanley Matthews og Mark Chamberlain for å nevne noen. Men de trenger ikke ligge på framsiden, kanskje vi kan få til en "Old Boys"-tråd inne på sidene der man kan mimre...
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Carsten » 19 Sep 2011, 20:28

Hej

Ja den er ikke så tosset ;) . Ole Egeriis var ham der startede den danske hjemmeside og han er som du kan se stadig en del af den, så jo han har været med lige siden starten. ;)

Carsten

Morten T. skrev:Fin side, Carsten! :)
Ole Egeriis er et navn jeg drar kjensel på. Han har hengt med lenge, eller hva?
Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det
Bill Shankly
Carsten
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 19 Sep 2011, 23:33

JonC skrev:Som sagt, dette er selvsagt flisesp....., og ja, det er innholdet som teller. Jeg nevner at det er brukt "gamle" bilder fra første sesong i PL. Kanskje noen av oss hadde likt å se enda eldre bilder av f.eks Peter Shilton, Denis Smith, Alan Hudson, Alan Bloor, Stanley Matthews og Mark Chamberlain for å nevne noen. Men de trenger ikke ligge på framsiden, kanskje vi kan få til en "Old Boys"-tråd inne på sidene der man kan mimre...

Men det er nettopp slike innspill jeg er ute etter. Tar det med meg videre i arbeidet med å gjøre hjemmesiden enda litt bedre ;)
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest