Hvordan rangerer du spissene i Stoke?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Hvordan rangerer du spissene i Stoke?

Innlegg Knut Ole » 02 Sep 2011, 22:49

mfkpotter skrev:Fuller på sitt beste var en god spiss, men det er lenge siden han var på sitt beste og er trolig ferdig som den topp spissen vi husket.
Dagens rangering er ganske klar spør du meg.

1 Peter Crouch
2 Kenwyne Jones
3 Cameron Jerome
4 Jon Walters
5. Ricardo Fuller

Ikke hvert av innleggene dine jeg er enig i Rune, men her kjenner jeg meg igjen.
Fuller var vår beste forrige tiår (tom 2009), nå er vi i 2011 og han har etter mitt syn desverre falmet (skader, mindre intensitet og begrenset tillitt). INGEN TING er bedre om jeg tar fullstendig feil og Fuller kommer sterkt tilbake denne sesongen. Få tilbake eksplosivitet og kreativitet, det ville vært strålende for Stoke at min favoritt-spiller bidrar offensivt som vi husker fra tidligere.
Walters overrasket positivt i flere matcher i fjor og jeg håer han vil fungere bra som cover - rullering på samme måte som jeg forventer av Jerome.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 02 Sep 2011, 22:50

Svein Nilsen skrev:Fuller
...ingen
...ingen
Crouch (håper jeg)
Jones
Walters

de øvrige er vel ikke interessante i denne sammenheng!

Uff da Svein. Dette var da veldig pessimistisk (til å være deg)
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 02 Sep 2011, 23:25

Knut Ole skrev:Fuller var vår beste forrige tiår (tom 2009), nå er vi i 2011 og han har etter mitt syn desverre falmet (skader, mindre intensitet og begrenset tillitt). INGEN TING er bedre om jeg tar fullstendig feil og Fuller kommer sterkt tilbake denne sesongen. Få tilbake eksplosivitet og kreativitet, det ville vært strålende for Stoke at min favoritt-spiller bidrar offensivt som vi husker fra tidligere.

Enig i at Fuller var bedre før. "Problemet" er bare at han, på tross av svekkelsen, fortsatt er god nok for en startplass. Han går utenpå de andre spissene uansett, hva gjelder kreativitet, driblerier og sjanseskaping. Det bør egentlig være en vekker for de andre spissene...og Pulis.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest