25 manns tropen

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

25 manns tropen

Innlegg mfkpotter » 02 Sep 2011, 22:06

Pugh og Collins ute av troppen.. Higginbotham, Diao, Arismendi og Sidibe er med.
Nå håper jeg du har kontroll Mr Pulis.
mfkpotter
Ivrig Stokie

Re: 25 manns tropen

Innlegg jørgen » 02 Sep 2011, 22:10

Utrolig at Pugh ikke er med!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvem faen skal ta venstrekanten hvis vi har skader?!?!?!?!?!? Det er kun Walters som kan steppe inn for en skade der!
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 02 Sep 2011, 22:14

Greit at Pugh er ute og til dels Collins. Det sender jo et signal...
Utrolig at Sidibe er med. Hva skal til for at Pulis dropper han egentlig?

Arismendi og Diao er også en smule merkelig...

I Europa League-troppen( 23 mann ) er Sidibe og Woodgate(!) droppet.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 02 Sep 2011, 22:37

Arismendi har jeg fortsatt litt tro på, synest at han hadde et bra innhopp i Sveits. Han ble vel også ligamester i Uruguay før han kom til Stoke, og ble kåret til "Player of the year" det året. Ikke det at Uruguay er fotballverdens navle, men landet har fostret kvalitetsspillere som Poyet, Forlan, Suarez og Cavani så det er ingen dverg i fotballsammenheng. Vi husker jo også hvor bra de gjorde det i sist VM, riktig nok uten Arismendi. Poenget mitt er at kåringen innebærer at Arismendi må ha et betydelig potensial, han er da også fortsatt bare 23 år, men han må få sjansen til å vise det. At han tas ut i 25-manns troppen, og de siste laguttakene til Pulis, indikerer at unggutten er nærmere å få prøve seg nå, enn for en sesong og to siden. Og jeg håper at han får prøve seg, klarer han ikke å markere seg bør man heller vurdere å la han gå, men jeg synest ikke han har fått noen skikkelig sjanse til å vise seg frem ennå.

Når det gjelder Pugh og Collins, er nok utelatelsen et signal om at de ikke figurerer i TP's fremtsidsplaner, og det gir vel ingen høye odds at begge fort kan falle "ut vinduet", bokstavelig talt, i januar. Og etter mitt syn er det riktig, for ingen av de holder PL-nivå. De bør for øvrig få følge av Tonge, Soares, Diao og.....Sidibe. Men det siste skjer jo ikke..... :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 02 Sep 2011, 22:51

Haha...Sidibe er fortsatt med!
....har egentlig ingen ord for dette valget etter at vi har vært tre sesonger i PL, men vår venn Sid blir nok med oss så lenge Pulis kan ta ut sine favorittspillere.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 02 Sep 2011, 23:09

Torstein Norevik skrev:Ikke det at Uruguay er fotballverdens navle, men landet har fostret kvalitetsspillere som Poyet, Forlan, Suarez og Cavani så det er ingen dverg i fotballsammenheng. Vi husker jo også hvor bra de gjorde det i sist VM, riktig nok uten Arismendi.

Sør-Amerikanske mestere i år og semifinale i forrige VM gjør de sannelig ikke til noen dverg, nei. Og det med en befolkning på 3,5 millioner innbyggere. Noen bedre?

Hadde vært artig hvis Arismendi lykkes for det begynner å brenne et blått lys for han nå.

Ellers enig i alt det andre du skriver, Torstein.
Ser at Tonge og Soares også er ute og det er selvfølgelig greit. At Diao og Sidibe fortsatt er med forteller meg at troppen må forsterkes ytterligere og at Pulis har mista pusseskinnet til brillene... 8-)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest