Deadline-day på stoke.no

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Deadline-day på stoke.no

Innlegg Carsten » 01 Sep 2011, 08:03

Ja så lykkedes det at lande 3 spillere den sidste dag og jeg er skuffet . Må indrømme at jeg ikke kender det store til Cameron Jerome og Wilson Palacios men ifølge det jeg kan læse mig frem til er Palacios ikke ligefrem den kreative midtbanespiller, men mere en slider og Jerome har "smadret" 37 kasser ind i 181 kampe for Birmingham sgu ikke imponerende, men måske kan han spille bold, det kan vi jo håbe. Crouch, ja jeg får en PROP, LANGE IDIOT (undskyld , selvfølgelig er manden ikke idiot, bare et udtryk) . Det der frustrere mig mest at med de indkøb er at det indikere at Pulis ikke vil prøve at udvikle vore spillestil, men derimod fastholde de lange bolde i håb om at Etherington og Pennant kan ramme ham den lange så hårdt i hovedet at bolden går i mål....SØRGELIGT !

Spillere over 1,90 kan ikke spille fodbold !
Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det
Bill Shankly
Carsten
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 01 Sep 2011, 13:01

Josef skrev:Altså da har vi fått inn Upson og Woodgate bak (Der vi allerede har Huth & Shawcross) så der er vi megasterke.

Keeperplassene er godt okkupert av Begovic, Sørensen og Nash.

På backene er det relativt skralt. Vi har jo brukt Huth, som er helt grei å bruke, men desverre ikke helt komfortabel.
Wilson glimter til, å vi har jo Wilkinson og Higginbotham etterhvert. Blir spennende å se hva Shotton utvikler seg til å bli etterhvert.

På midtbane blir det spennende å se om Palacios kan teame opp med Whelan, klart en forsterkning.
I bakhånd har vi Delap, Whitehead og Diao (ser helst at Diao gir seg snart)

Vingene våre er knall i Etherington og Pennant, men med skader/suspansjoner der må vi kaste innpå Delap, Pugh evt. Walters.
Skulle gjerne sett en kvalitetsving i reserve.

Helt der forran finner vi Walters, Jones og nå også Crouch, Jerome..Jeg er veldig spent på hvordan Pulis vil stille i denne mixen. Blir kansje Jones og Crouch når vingene våre er fit. Å full satsing på dødball.
(Vi har jo skader på Fuller og Sidibe) Hadde vært gøy å prøve Fuller og Crouch, hvis Fuller blir bedre..

Vi har helt klart et forsterket lag, og jeg gleder meg til di langtidsskadede er tilbake (med forbehold om at vi ikke får andre skader på spillere)

Savner egentlig mest salg av spillere idag. Masse daukjøtt som tjener et stykke mer enn meg.

Alt i alt fornøyd, blir spennende å se fremover om dette funker. Da kan vi virkelig se frem mot Januarvinduet, når vi får inn en Back og Ving til :mrgreen:

En veldig bra oppsummering, Josef! :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Carsten » 01 Sep 2011, 15:34

Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det
Bill Shankly
Carsten
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 01 Sep 2011, 15:58

Ja, det var en talentløs gjeng jeg fant fram.... :roll:
Å se Ibrahimovic, Balotelli, Vieira eller Flo i gamle dager, behandle en ball har vært et forferdelig skue. Skjønner egentlig helt hvorfor disse gutta har vært i klubber som Milan, Barcelona, Ajax, Arsenal, Juventus, Chelsea, Manchester City osv.

Det må sitte noen fullstendig inkompetente folk i ALLE disse internasjonale toppklubbene som har hentet inn disse gutta over 190 cm.... ;)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg idle » 01 Sep 2011, 16:32

De fleste på lista er kanskje ikke Sir Stanley Matthews eller Maradona, men du skal leite lenge etter en bedre dribler og ballspiller enn Zlatan, uansett hva man mener om hans oppførsel/væremåte.

Uansett er Crouch mer lik Øyvind Hoås enn Tor Hogne Aarøy. Ikke akkurat et tanksenter, altså.

--idle
idle
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 01 Sep 2011, 20:03

rubensnielsen skrev:Deadline-Day nærmer seg med stormskritt og onsdag 31. august klokka 23:59 stenger årets overgangsvindu. Som vanlig har Stoke vært beskjedne så langt dette overgangsvinduet og har kun signert forsvarsspillerne Jonathan Woodgate fra Tottenham og Matthew Upson fra West Ham. Tradisjonen tro er Tony Pulis og Stoke City fryktelig aktive på overgangsvinduets siste dag og det er mye som tyder på at dette skal skje igjen. Mange spillere er ryktet mot Stoke, men i skrivende stund er ingenting klart enda. Og med bare fire dager igjen, begynner det å haste litt for Stoke. Men dette har Pulis gjort i alle år, så det kommer ikke som noen overraskelse på noen av Stoke Citys supportere.

Alle rykter på deadline-day kan du følge direkte her på stoke.no. Vår utmerkede rykteekspert, Ruben Nielsen, vil gi dere alle ryktene direkte på vår hjemmeside. Fra klokka 17:00 og utover, som regel er det etter dette at alle overgangene skjer, kommer Ruben til å oppdatere dere på alle spillere som ryktes både inn og ut fra Stoke. Det er bare å spenne fast sikkerhetsbeltet og gjøre seg klar for en fartsfylt siste dag her på stoke.no!

Vil gjerne takke Ruben Nielsen for flott oppdatering og løpende info !
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 01 Sep 2011, 20:28

-Tottal- skrev:
rubensnielsen skrev:Deadline-Day nærmer seg med stormskritt og onsdag 31. august klokka 23:59 stenger årets overgangsvindu. Som vanlig har Stoke vært beskjedne så langt dette overgangsvinduet og har kun signert forsvarsspillerne Jonathan Woodgate fra Tottenham og Matthew Upson fra West Ham. Tradisjonen tro er Tony Pulis og Stoke City fryktelig aktive på overgangsvinduets siste dag og det er mye som tyder på at dette skal skje igjen. Mange spillere er ryktet mot Stoke, men i skrivende stund er ingenting klart enda. Og med bare fire dager igjen, begynner det å haste litt for Stoke. Men dette har Pulis gjort i alle år, så det kommer ikke som noen overraskelse på noen av Stoke Citys supportere.

Alle rykter på deadline-day kan du følge direkte her på stoke.no. Vår utmerkede rykteekspert, Ruben Nielsen, vil gi dere alle ryktene direkte på vår hjemmeside. Fra klokka 17:00 og utover, som regel er det etter dette at alle overgangene skjer, kommer Ruben til å oppdatere dere på alle spillere som ryktes både inn og ut fra Stoke. Det er bare å spenne fast sikkerhetsbeltet og gjøre seg klar for en fartsfylt siste dag her på stoke.no!

Vil gjerne takke Ruben Nielsen for flott oppdatering og løpende info !

Enig. Ruben gjorde en fantastisk jobb og har gjort en fantastisk flott innsats ved hvert vindu. :)
Tenk om vi kunne ha rekruttert et par-tre dedikerte skribenter til som kunne skrevet jevnt og trutt om Stoke City hele året rundt, sånn ca. 300-365 dager i året? Da hadde disse sidene, som allerede er knallbra,blitt fullstendig uslåelige! :P

Trur eg.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Carsten » 01 Sep 2011, 20:30

Nu er det ikke for at der skal gå ALT FOR MEGET diskussion i det, men kort, jeg mener hvad jeg siger om spillere over 190, selvfølglig kan de et eller andet, det er bare ikke min stil det jeg vil se er, Messi, Xavi , Inesta, Fabregas spillere som dem og den spillestil der er forbundet med deres typer. Det er selvfølgelig helt klar et spørgsmål om hvad man kan li', men jeg mener at den type for fodbold bør alle trænere stræbe efter for det er sgu da den optimale form for bold. Derfor bliver jeg også skuffet når Stoke vælger at inverstere i en spiller som Crouch for det indikere at Pulis ikke har tænkt sig at udvikle og ændre spillestilen til det bedre. Ja jeg er en skrap kritikker (spørg bare dem på den danske side ;) ) men fordi man holder eller elsker noget er det jo ikke betingelseløst..... med undtagelse af konen og min 10 månder gamle søn :) , men ta' ikke fejl jeg er Stoke langt ind i hjertet, jeg ønsker blot at vi prøver at udviklet vores spil.

God weekend til jer alle

Carsten
Bill Shankly
Carsten
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 01 Sep 2011, 20:38

idle skrev:De fleste på lista er kanskje ikke Sir Stanley Matthews eller Maradona, men du skal leite lenge etter en bedre dribler og ballspiller enn Zlatan, uansett hva man mener om hans oppførsel/væremåte.

Uansett er Crouch mer lik Øyvind Hoås enn Tor Hogne Aarøy. Ikke akkurat et tanksenter, altså.

--idle

Enig. Det er vel egentlig ikke Crouch som skal stange ballen i mål. Han skal trekke på seg 2-3 mann så Huth, Shawcross eller Walters kan gjøre det. Er også enig med sammeligningen med Hoås( som jeg ikke skjønner hvorfor ikke har fått sjansen for Norge ). Begge er overraskende bra på små flater, men Crouch har bedre brassespark...

Maradona & co var i en klasse for seg, men jaggu har det da vært småvokste fotballspillere som ikke akkurat har vært spesielt bra heller :lol: :

Bilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest