Morten T. skrev:Etter hva jeg har forstått så ventes det nå bare på offisielle meldinga om Crouch. Han skal ha signa.
Stoler på denn meldinga, Morten og sier god natt!!
Morten T. skrev:Etter hva jeg har forstått så ventes det nå bare på offisielle meldinga om Crouch. Han skal ha signa.
Jeg ville ikke ha blitt direkte sjokkert hvis han hadde havnet i QPR. Det ville i så tilfelle ha vært 4.- eller 5. gang i karrieren han hadde spilt under Redknapp. Ikke umulig at modellkona hans vil tilbake til swinging London heller, hun skal visstnok ha vært svært skeptisk til å flytte til området rundt Stoke...Torstein Norevik skrev:Jeg synest vi burde la Crouch gå nå, mens det ennå er mulig å få noen kroner for ham.
Han startet sesongen bra, men har vært svak etter skaden og til dels også den siste tiden før. Han fyller 32 om to dager, og spisser blir sjelden bedre i den alderen. Han er “over the top“ og på full fart nedover og sliter med å få plass i startelleveren i konkurranse mot spisser som ikke akkurat har satt Premier Leauge “on fire“.
Selg før han råtner på rot !
Problemet er selvsagt at Pulis ikke synes å ha noen erstatter i ermet og vi allerede er veldig tynt besatt helt fremme. Men vi har en nesten ubrukt Jerome som sikkert kan skape like mye farligheter som det Crouch har vist seg i stand til ....,
Morten T. skrev:Jepp, ingen overraskelse...![]()
Redknapp og QPR linkes mot Crouch og det snakkes om Mackie motsatt vei.:
http://www.thetimes.co.uk/tto/sport/foo ... 671276.ece
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest