Nye spillere, hva trenger vi?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Nye spillere, hva trenger vi?

Innlegg Torstein Norevik » 30 Aug 2011, 22:45

Vi trenger definitivt minst en og helst to sentrale midtbanespillere, samt cover på vingen. Vi trenger også et par forsterkninger helt fremme, for der er vi i øyeblikket veldig sårbare. Palacio har vel vært den heteste kandidaten på midten, en spiller jeg ikke har sett mye, men som jeg ser at de fleste engelske Stokies er veldig positiv til. Han startet også veldig bra i Tottenham, ble en "fans favourite", men fikk en down etter tragedien med broren, og falt etter hvert ut av laget. Tror nok TP kunne han fått han tilbake til gamle høyder, for potensialet er der, og TP har vist før at han er flink til å "plukke opp igjen" spillere som over tid har prestert under sitt potensiale i andre klubber. Ville også blitt veldig fornøyd om vi fikk inn Shaun Wright Phillips, men det ser vel ut som om det heller mot QPR for hans del. Ser at Jerome nevnes igjen, litt usikker på han, men jeg tar vel ikke akkurat bølgen for å høre han nevnt....Også Bendtner og Crouch har vært nevnt, Crouch ser ut til å glippe, mens Bendtner linkes kraftig. Crouch har rutinen, men jeg har vel likevel en følelse av at han kanskje er "over the top", og skal man bruke en del millioner pund på en spiss er det vel kanskje bedre å satse på en spiller som Bendtner, som er betydelig yngre. Tror nok at han vil passe godt inn i vår spillestil, og er nok rimelig sikker på at vil TP kunne jekke han ned noen hakk, og gi han litt realitetsorientering om hva manageren forventer av en Stoke-spiller. Og da vil Bendtner kunne bli en solid forsterkning. Spennende tider i alle fall, vi er solide defensivt men trenger definitivt både 3, 4 og 5 forsterkninger fremover på banen, for å tåle en lang og tøff sesong, med flere kamper å spille enn noensinne. 8-)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 30 Aug 2011, 22:51

Som jeg antok: I kveld nevnes det at det er en Sunderland-spiller på vei inn og en Stoke-spiller i retur.
Håper i så tilfelle at Gyan kan komme inn, men tipper det blir Cattermole, Bramble eller noe i den duren. Heiteste til å gå motsatt vei er vel Fuller...?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg rubensnielsen » 30 Aug 2011, 22:53

Sunderland har jo sagt ikveld at Asamoah Gyan skal vekk. Det er kanskje den aller beste spissen vi kan få, og har vi muligheten og pengene så er det bare å "splæsh the cæsh"
FA-CUP FINALE 2011!!
rubensnielsen
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 30 Aug 2011, 22:58

Gyan ville ha vært en kanonsignering :D Han har vært glimrende de kampene jeg har sett han, og var også god under VM. En spiss som er i stand til å skape ting på egen hånd, og det mangler vi.....med unntak av Fuller da, men han er jo etter hvert blitt skadeutsatt. Løp og kjøp sier jeg 8-)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest