Deadline-day på stoke.no

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Deadline-day på stoke.no

Innlegg rubensnielsen » 29 Aug 2011, 22:37

Deadline-Day nærmer seg med stormskritt og onsdag 31. august klokka 23:59 stenger årets overgangsvindu. Som vanlig har Stoke vært beskjedne så langt dette overgangsvinduet og har kun signert forsvarsspillerne Jonathan Woodgate fra Tottenham og Matthew Upson fra West Ham. Tradisjonen tro er Tony Pulis og Stoke City fryktelig aktive på overgangsvinduets siste dag og det er mye som tyder på at dette skal skje igjen. Mange spillere er ryktet mot Stoke, men i skrivende stund er ingenting klart enda. Og med bare fire dager igjen, begynner det å haste litt for Stoke. Men dette har Pulis gjort i alle år, så det kommer ikke som noen overraskelse på noen av Stoke Citys supportere.

Alle rykter på deadline-day kan du følge direkte her på stoke.no. Vår utmerkede rykteekspert, Ruben Nielsen, vil gi dere alle ryktene direkte på vår hjemmeside. Fra klokka 17:00 og utover, som regel er det etter dette at alle overgangene skjer, kommer Ruben til å oppdatere dere på alle spillere som ryktes både inn og ut fra Stoke. Det er bare å spenne fast sikkerhetsbeltet og gjøre seg klar for en fartsfylt siste dag her på stoke.no!
FA-CUP FINALE 2011!!
rubensnielsen
Ivrig Stokie

Re: Deadline-day på stoke.no

Innlegg Morten T. » 29 Aug 2011, 23:11

Bra Ruben!

Jeg kommer sjøl til å legge ut rykter de siste dagene på "Ryktebørsen". Vanligvis pleier jeg å forholde meg til storyer fra media før jeg gjør det, men de siste dagene inn mot deadline går jeg alltid vekk fra det prinsippet og legger ut alt slarvet fra resten av cyberspace også.

Det er jo bare skøy, uansett. :ugeek:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg rubensnielsen » 29 Aug 2011, 23:36

Det er bra, Morten! Du får hjelpe meg litt på onsdag! Noe sier meg at Pulis ønsker å slite meg ut :D
FA-CUP FINALE 2011!!
rubensnielsen
Ivrig Stokie

Innlegg Carsten » 30 Aug 2011, 12:37

Hej

Ifølge danske medier skriver Nicklas Bendtner under med Stoke inden tranfervinduet lukker imorgen .

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 610224.ece

http://www.sporten.dk/fodbold/bendtner-taet-paa-ny-klub
Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det
Bill Shankly
Carsten
Ivrig Stokie

Innlegg rubensnielsen » 30 Aug 2011, 16:42

Da har jeg tatt meg fri fra jobben i morgen, KUN for å holde dere oppdatert. Starter senere i kveld, eventuelt klokken 8-9 i morgen tidlig.
FA-CUP FINALE 2011!!
rubensnielsen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 30 Aug 2011, 19:22

rubensnielsen skrev:Da har jeg tatt meg fri fra jobben i morgen, KUN for å holde dere oppdatert.
Det var vel litt drastisk, Ruben?

Hva om det blir fullstendig tørke i morgen? Dette er jo, tross alt, bare en hobby og en side som leses jevnlig av maksimalt 50-100 pers....

Misforstå meg rett, positivt at du gjør det, men jobb/studier er i bunn og grunn viktigst.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg rubensnielsen » 30 Aug 2011, 19:26

Jeg har fem dager i året hvor jeg kan ta fri når jeg vil. Deadline-day i august og januar er mine dager. Elsker deadline-day, og elsker å holde folk oppdatert :).

Ble litt feil formulert da jeg skrev KUN for å holde dere oppdatert. Så det ikke før nå :)
FA-CUP FINALE 2011!!
rubensnielsen
Ivrig Stokie

Innlegg O2Stokie » 30 Aug 2011, 21:08

Må si jeg er overrasket over at det ikke er flere som har byttet klubb i dag, er EKSTREMT rolig til å være nest siste dag av overgangsvinduet. Virker som det er mange klubber som bruker samme taktikk og det er liten betalingsvilje ute å går, dvs virkeligheten har vel nådd en del klubber mhp pengebruk.
Tviler på at vi får inn mere enn maks 3 spillere i morgen, dessverre. Og det blir jo også vanskelig å kvitte seg med spillere hvis vi skal vente til vi har fått inn erstattere først. Hngh, liker ikke dette jeg.
O2Stokie
Ivrig Stokie

Innlegg bejori » 30 Aug 2011, 21:12

Flott å ta seg fri på sånn en dag, men må si jeg begynner å bli skeptisk til signeringer. Har sett dette før, sist i januar, mye rykter, og satt klistret foran PC-en hele kvelden, men det rant ut i ingenting. Føler at det er samme tendens nå igjen, og får vi ingen signeringer må vi unngå skader og kort til nyttår, ellers blir det kjempeproblemer med den stallen vi har. Er redd for at vi ender opp med noen Championshipspillere i beste fall, negativt kanskje, men dette ligner på tidligere utgaver av Deadline-day for Stoke. Håper jeg tar grundig feil :o
bejori
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 30 Aug 2011, 21:24

Sunderland ser ut til å bli en av vinnerene i dette vinduet.
Har kjøpt inn 8-10 bra spillere tidlig i sommer og nå linkes de også mot Crouch. I de foregående vinduene har de også vært svært flinke til å kvitte seg med spillere de ikke ville ha og selge dem for overpris til...Stoke!
Jeg blir ikke overraska hvis det kommer inn noe stallfyll med koordinasjonsproblemer fra den klubben i morra. :?
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest