Nye spillere, hva trenger vi?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Nye spillere, hva trenger vi?

Innlegg Richard Prestegård » 10 Aug 2011, 10:27

TrondG skrev:Registrerer at en person på oatcakefanzine, som visstnok er den mest pålitelige "ITKen", skriver dette:

"The club are really trying to get 2 players that will break our current record"
''

Og ifølge TeamTalk og flere andre nyhetssider i England, skal det være snakk om Tottenham-duoen Wilson Palacios og Peter Crouch. Peter Coates har bekreftet dette i morgentimene...

http://www.teamtalk.com/stoke-city/7090 ... -Spurs-duo
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg O2Stokie » 10 Aug 2011, 11:31

Spurs vil ha 18-20 mill for dem, men det er vi neppe villige til å gi. I tillegg trenger vi sponsing av lønna demses. Steike speinnanes det herran, guta.
O2Stokie
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 10 Aug 2011, 11:35

Kanskje dette er noe å satse på? Går vel rett inn på topp med dobbel lesping (spansktalende + manglende fortenner). Synd TP sin radar ikke fanget opp denne juvelen. ;) eller kanskje :roll:
http://www.bbc.co.uk/news/world-latin-america-14458102
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg O2Stokie » 16 Aug 2011, 10:07

Håper det kommer en-1-en spiss inn før onsdagen er over. Tror at vi ikke får se nye spillere denne uken hvis handelen ikke er unnagjort innen utgangen av onsdag, da jeg tror Pulis vil ha stillhet i troppen og fokus på kampene torsdag og søndag. Men tviler egentlig på om vi får inn noen denne uken.
O2Stokie
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 16 Aug 2011, 11:47

O2Stokie skrev:Håper det kommer en-1-en spiss inn før onsdagen er over. Tror at vi ikke får se nye spillere denne uken hvis handelen ikke er unnagjort innen utgangen av onsdag, da jeg tror Pulis vil ha stillhet i troppen og fokus på kampene torsdag og søndag. Men tviler egentlig på om vi får inn noen denne uken.

X-Files
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg O2Stokie » 21 Aug 2011, 11:56

Disse kommer:
Palacios og Barton på midtbanen. Darron Gibson back up.
Bellamy og Crouch på topp. Jerome back-up.
Wright-Phillips som ving. Hvilke andre vinger er aktuelle? Kalou? Valencia fra ManU? Snodgrass?
Ellers kunne jeg tenkt meg Wayne Brigde eller Stephen Warnock som venstre back.
O2Stokie
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 21 Aug 2011, 14:08

Mitt 1.valg på kanten er Jonas Gutierez på Nyborg. Det er tydelig at vi trenger flere enn Pennant og Etherington. Misforstå meg rett, det er IKKE her jeg først og fremst ønsker nye inn. Sentrallinjen ( - stopper) + en god offensiv back er 1.pri. Forresten: Kan ikke Jonas G brukes på sistnevnte pos. da ?
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Carsten » 21 Aug 2011, 17:32

Hey

Jeg kunne tænke mig 2 nye kreative midtbane folk og 2 nye angribere, alle under 1.90 da folk over 1.90 IKKE kan spille bold. Spillere over 1.90 har kun berettigelse i forsvaret ! Så kom gerne med typer som Wright-Phillips og Bellamy ....TAK ;)
Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det
Bill Shankly
Carsten
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 22 Aug 2011, 17:47

Carsten skrev:Hey

Jeg kunne tænke mig 2 nye kreative midtbane folk og 2 nye angribere, alle under 1.90 da folk over 1.90 IKKE kan spille bold. Spillere over 1.90 har kun berettigelse i forsvaret ! Så kom gerne med typer som Wright-Phillips og Bellamy ....TAK ;)

Bra sagt Carsten....
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg O2Stokie » 28 Aug 2011, 09:10

Ser ut som om det begynner å skje noe: (fra Teamtalk)
Editor Comments : Palacios is a certainty. Crouch is very, very, very likely. Fee agreed with Spurs and terms agreed with Crouch. Just got to get him to put pen to paper. A bid has gone in for Zaha; talks with Jerome are set to re-open; SWP or Bellamy could sign for the wing. Likely to be at least one surprise. Homzy
O2Stokie
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest