Aston Villa - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Aston Villa - Stoke

Innlegg bjørn123 » 23 Mar 2014, 18:50

Dette må vel holde inn. Stoke viser virkelig styrke her. Nå åpner jeg en hansa og feirer fortsatt PL neste sesong :D
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg Josef » 23 Mar 2014, 18:52

Dette må da holde helt inn..Bare håpe vi ikke legger oss for mye bakpå i andre omgang, Palacios kan det bli veldig skummelt for, så ser nok helst at han blir byttet ut etter en times tid
Josef
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 23 Mar 2014, 18:53

Noen som har 1-3 pauseresultat? I så fall inviterer jeg til tippelag. Etter gaven til Benteke, har vi reist oss, og det er utrolig mange gode prestasjoner utpå der. Det jeg syns er det ALLER kjekkeste, er det de ser ut som om de KOSER SEG NÅR DE SPILLER FOTBALL. For det er faktisk FOTBALL vi spiller under Hughes. :)
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Torleif » 23 Mar 2014, 18:54

bjørn123 skrev:Dette må vel holde inn. Stoke viser virkelig styrke her. Nå åpner jeg en hansa og feirer fortsatt PL neste sesong :D

He he, er aldri sikker når det gjelder Stoke. Så her kan alt skje. Når det er sakt, så har det vært flott fotball som er levert i 1 omg. Det er "kjekt " å se Stoke slik som de framstår nå.
Torleif
Ivrig Stokie

Innlegg ToGra » 23 Mar 2014, 18:54

Josef skrev:Dette må da holde helt inn..Bare håpe vi ikke legger oss for mye bakpå i andre omgang, Palacios kan det bli veldig skummelt for, så ser nok helst at han blir byttet ut etter en times tid

Ja, jeg tror faktisk det eneste som kan ødelegge festen er at Palacios gjør en hodeløs tackling -> andre gule kort og ut -> og reprise fra et par tidligere bortekamper. Men la oss fortrenge slike tanker :D
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 23 Mar 2014, 18:57

ToGra skrev:
Josef skrev:Dette må da holde helt inn..Bare håpe vi ikke legger oss for mye bakpå i andre omgang, Palacios kan det bli veldig skummelt for, så ser nok helst at han blir byttet ut etter en times tid

Ja, jeg tror faktisk det eneste som kan ødelegge festen er at Palacios gjør en hodeløs tackling -> andre gule kort og ut -> og reprise fra et par tidligere bortekamper. Men la oss fortrenge slike tanker :D

Godt poeng - han bør seriøst bli vurdert byttes ut
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 23 Mar 2014, 18:58

2-3 i skudd på mål.
DET kaller jeg effektivt!

Petter Myhre om det første målet: "Det er noe god gammal Stoke over det.".
Så enig Petter, så enig.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg centauri » 23 Mar 2014, 19:00

Endelig en stang-inn kamp :shock:
centauri
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 23 Mar 2014, 19:02

Morten T. skrev:Pieters rett fram til Arnautovic som med litt flaks finner N`Zonzi på løp og pang i kassa. Som tatt ut av det som bør være lærebok.

For den eksisterer ikke.. Jeg har spurt Arne Scheie ved flere tilfeller, hvilken lærebok han referer til når han sier : Som tatt ut av læreboka...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 23 Mar 2014, 19:09

Lilledino skrev:
Morten T. skrev:Pieters rett fram til Arnautovic som med litt flaks finner N`Zonzi på løp og pang i kassa. Som tatt ut av det som bør være lærebok.

For den eksisterer ikke.. Jeg har spurt Arne Scheie ved flere tilfeller, hvilken lærebok han referer til når han sier : Som tatt ut av læreboka...

Arne får sikkert tid til å skrive en nå som han går av med pensjon.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest