Swansea vs Stoke City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Swansea vs Stoke City

Innlegg JonC » 10 Nov 2013, 20:05

Det var faktisk en god straffe, men igjen - det var vel billig , men det shiter jag i :shock:
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 10 Nov 2013, 20:06

Vi lærte i hvertfall EN ting i dag. Walters er ikke straffeskytter lenger, og takk gudene for det.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 10 Nov 2013, 20:16

3-3 før kampen - JA takk, men slik det utvliklet seg er jeg fremdeles dårlig i magen. Takk til dommeren som så noe han trodde skjedde.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 10 Nov 2013, 20:18

Stoke spiller på seg problem etter problem med det fjollete forsøket på å trille ball på tvers og havner veldig ofte i trange situasjoner. Intensiteten er bånn i bøtta og laget har aldri vært så dårlig organisert bakover som nå etter opprykket til PL.
Midtbanen fungerer heller ikke og Hughes har tydeligvis ikke bestemt seg for hvem som bør utgjøre de fem på midten etter et halvår i managerstolen.

Jeg har sagt det før: Jeg vil ha direkte, effektiv fotball og gir pokker i underholdning hvis jeg som supporter blir stilt overfor et valg. Slik det er nå blir balltempoet skremmende lavt, framdriften nær null og marginene er meget små i forhold til å gjøre fatale feil.

Ja, vi fikk ett poeng, men det er utilgivelig å slippe de inn i kampen igjen og jeg sitter igjen med følelsen av at vi ikke vant ett, men tapte to poeng.

Det eneste gledelige i dag var angrepsspillet i forkant av 2-0 målet. Resten var bekymringsfullt og skuffende mot et Swansea som hadde en lang tur til Langtvekkistan bak seg i midtuka.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 10 Nov 2013, 20:20

Det ene poenget vi fikk på overtid i dag kan være med på å snu den elendige trenden vi har hatt i 2013! Nå er det to uker til neste kamp, og de dagene bør brukes godt fordi neste kamp er hjemme mot Sunderland. Et Sunderland-lag som slo Manchester City i dag!
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 10 Nov 2013, 20:22

Puuuuhhhh ;) Det gikk noenlunde til slutt, ett poeng var vel bra, sett hen til at vi utligner til 3-3 flere minutter på overtid, og det på noe som så ut til å være en heldig idømt straffe. Ett poeng til tross, likevel mye å sette fingeren på. :?

Første omgang var ok, selv om vi leder pga at vi er veldig effektive, langt mer enn at vi spiller veldig bra. Rent bortsett fra 2-0 scoringen da, som var et glitrende angrep :D

I andre omgang blir vi altfor baktunge og holder på å tape kampen på det. Jeg vet ikke om dette skyldes at vi bevisst trakk oss lenger tilbake eller om det skyldes at vi rett og slett ble presset tilbake. Uansett så gikk det som det alltid gjør når vi blir for baktunge, vi holder stand en stund, men sprekker til slutt.

På minussiden, selvsagt det at vi ikke greier å holde på en to-måls ledelse fra første omgang. Det er også bekymringsverdig at vi slipper inn hele tre mål mot en såpass ordinær motstander som Swansea, uten sin største stjerne Michu.

På plussiden at vi selv også netter tre. :) Pluss at det ser ut til at Walters ikke lenger er vår straffeskytter.... :roll: :twisted:

Tror ikke jeg greier å plukke noen bestemann i dag. Synest ikke det var noen som utmerket seg. Det bør bli en del aktivitet i transfervinduet i januar, for vi trenger så absolutt et par-tre forsterkninger. Samtidig er det noen som har sett sine beste dager på banen, og som ikke lenger holder nivået (Etherington, Walters, Whelan, men også enten Crouch eller Jones for å gi plass til en ny spiss, selv om Crouch ikke var så aller verst idag og har vært bedre enn Jones den siste tiden. Men alderen taler imot han).

Endringer er nødvendig, selv om jeg fortsatt har tro på Hughes og hans idèer. 2-0 målet var vel et eksempel på det Hughes prøver å få til i Stoke. Utfordringen blir å få til slike angrep oftere, samtidig som vi utvilsomt også har en utfordring i å tette igjen bak, der det lekker langt mer enn vi har vært vant til fra den kanten.... :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 10 Nov 2013, 20:40

Vi var heldige som fikk ett poeng i dag. Swansea klart best under hele kampen, dessverre......for første gang mener jeg at det bør vurderes om Mark Hughes er rett mann for Stoke.
7-8 kamper på rad uten seier er ingen tilfeldighet. Vi spiller på altfor små marginer, og blir straffet for det i hver eneste kamp. Jeg ser ingen bestemt plan i spillet våres, og tilfeldighetene
må være på vår side for at vi skal sikre poeng....det betyr Championship neste sesong om det ikke skjer en forandring veldig snart.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Sven-Erik » 10 Nov 2013, 21:09

-Tottal- skrev:Vi var heldige som fikk ett poeng i dag. Swansea klart best under hele kampen, dessverre......for første gang mener jeg at det bør vurderes om Mark Hughes er rett mann for Stoke.
7-8 kamper på rad uten seier er ingen tilfeldighet. Vi spiller på altfor små marginer, og blir straffet for det i hver eneste kamp. Jeg ser ingen bestemt plan i spillet våres, og tilfeldighetene
må være på vår side for at vi skal sikre poeng....det betyr Championship neste sesong om det ikke skjer en forandring veldig snart.

Deler dine bekymringer her ja, Hughes out??!!
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 10 Nov 2013, 21:40

Alt for tidlig å mase om å sparke MH. Det vil ta litt tid å sette spillet.. Nå må vi konsolidere og passe på å unngå nedrykk. Spillet vi bedre seg kamp for kamp !!!
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 10 Nov 2013, 22:29

Sven-Erik skrev:
-Tottal- skrev:Vi var heldige som fikk ett poeng i dag. Swansea klart best under hele kampen, dessverre......for første gang mener jeg at det bør vurderes om Mark Hughes er rett mann for Stoke.

Deler dine bekymringer her ja, Hughes out??!!

Her er jeg fullstendig uenig. Det er altfor kort tid å begynne å vurdere Hughes stilling før 1/3 av sesongen ennå er spilt. Glem ikke at Hughes overtok en synkende skute da han overtok i sommer, og det er ikke gjort i en fei å få skuta på rett kurs igjen, spesielt ikke når han fortsatt sitter med i all hovedsak de samme spillerne som gjorde en svært svak figur gjennom hele vårsesongen. Det er ikke noe som har startet med Hughes. :ugeek:

Han var ikke veldig aktiv i sommer-vinduet, men det skyldes også delvis at han ville gjøre en skikkelig vurdering av spillerne han hadde til rådighet før han begynte å gjøre utskiftninger. I mine ører høres det ut som en fornuftig tilnærming. Man må vite hva man har før man vet hva man trenger.

Nå kommer det et nytt transfer-vindu i januar, og han har sjansen til å gjøre noen justeringer i spillergruppa. Det verste vi kan gjøre nå er å la panikken ta oss, og begynne med overilte handlinger, altså å vurdere managerens stilling etter at han har fått virket i rollen mindre enn et halvt år.

Vi bør gjøre et par-tre utskiftninger i hvert av de neste vinduene fremover, for å få inn spillere som passer mer inn i den spillestilen Hughes har lagt opp til. Og få inn spillere med i alle fall litt bedre kvaliteter enn de som de skal erstatte. Og så må vi være tålmodige å ta inn over oss at det ikke er gjort over natten å reformere et lag og en spillestil. Det må ofte bli verre før det blir bedre.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest