Southampton vs Stoke City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Southampton vs Stoke City

Innlegg Svein Nilsen » 21 Nov 2015, 20:24

FANTASTISK! 4 bortekamper på rad uten baklengs! 1-0, 1-0, 0-0 og 1-0. Og dagens kamp var meget oppløftende. Vi er det beste laget og skaper de største og fleste sjansene. Vi var bedre enn Soton på bortegress! Vi nærmer oss et nivå som gjør at vi KUN skal se oppover på tabellen. Europe League, kanskje Champions League er innafor rekkevidde :D :D
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 22 Nov 2015, 00:30

En veldig bra gjennomført match av Stoke! Nå begynner de å nærme seg den fotballen jeg liker best.
Et veldig godt og kompakt forsvar med en fantastisk god Wollscheid. En veldig, veldig god prestasjon av Bojan Krkic i frb. med målet. Den plukka han fra øverste hylle og jeg likte veldig godt de smarte bevegelsene hans i forkant også.
Jeg liker at Stoke kjører hurtig frem når de vinner ballen også, for min del kan de bli enda mer ekstreme på det. Counterattacks er både smart og effektivt. Jeg liker også at både Shaqiri og Arnautovic jobber så godt defensivt i tillegg til å skape muligheter fremover.
Southampton hadde ballen mye, men nok en gang så var det for alle å se at man ikke nødvendigvis vinner fotballkamper på grunn av det. Mange ganger er det faktisk smart å la motstanderen ha mye ball, det viktigste er hva man gjør i det øyeblikket man vinner ballen.
Dette var nok en lagseier hvor alle jobbet hardt og Hughes skal nok en gang ha honnør for en god kampplan og taktikk. Jeg håper han holder seg til idèen om solid forsvarsspill og kjappe angrep i lengderetningen og at han lar possession-orientert spill bli stedt til hvile en gang for alle. Gjør han det så tror jeg Stoke kan samle godt med poeng framover. :)

Det var veldig deilig med tre poeng her mot et godt Southampton-lag som jeg mener Stoke var med på å gjøre dårlige.

Mine tre beste:
Wollscheid
Arnautovic
Whelan
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 22 Nov 2015, 12:03

Så kampen sent i går kveld, veldig bra gjennomført.
Wollscheid gjorde vel sin beste kamp i Stoke-trøye noen gang, han og Shawcross utvikler et veldig bra samarbeid. Det er et eller annet med kroppspråket til Wollscheid som minner om en tidligere spiller, og jeg har brukt lang tid på å finne ut hvem det var, men har falt ned på Tony Adams :)
Ellers er det svært uvanlig å se Butland glippe to ganger, heldigvis uten alvorlige konsekvenser denne gang.
Og så er det positivt å se Afellay gjøre det ene gode innhoppet etter det andre, vi har god bredde i stallen nå.
Tenk at spillere som Crouch og Odemwingie ikke er i nærheten av å få spille.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest