Lilledino skrev:Ikke ofte Norske aviser skryter av Stoke, som regel vinner Stoke fordi de andre spiller ræva.
Dette er sakset fra Dagbladet, som gir oss kred:
Stoke tok fullt fortjent med seg alle tre poenge hjem, Villa er nærmere bunnen og krisen er stor for klubben fra Englands nest største by.
Morten T. skrev:Lilledino skrev:Ikke ofte Norske aviser skryter av Stoke, som regel vinner Stoke fordi de andre spiller ræva.
Stoke tok fullt fortjent med seg alle tre poenge hjem, Villa er nærmere bunnen og krisen er stor for klubben fra Englands nest største by.
Og nettopp derfor er det ingen grunn til å vektlegge hva norske aviser skriver. De er først og fremst interessert i flest mulige klikk som gjør at de kan lokke til seg annonsører og dermed drodler de mest om de mest populære og hippe klubbene. Slike som ManU, Liverpool osv.
Engelske aviser er bedre hvis man vil ha et bra referat som er nogenlunde nøytralt fremstilt.
Noen få norske aviser er fortsatt gode, men disse styrer jo langt unna fotball og sport. De som fortsatt har sport i avisen er i det store og det hele slakke og det å bli sports"journalist" virker ikke akkurat å dra til seg folk som vil prøve å vinne Pulitzerprisen...
Like greit å styre unna og gjøre seg opp sin egen mening.
Lilledino skrev:Morten T. skrev:Lilledino skrev:Ikke ofte Norske aviser skryter av Stoke, som regel vinner Stoke fordi de andre spiller ræva.
Og nettopp derfor er det ingen grunn til å vektlegge hva norske aviser skriver. De er først og fremst interessert i flest mulige klikk som gjør at de kan lokke til seg annonsører og dermed drodler de mest om de mest populære og hippe klubbene. Slike som ManU, Liverpool osv.
Engelske aviser er bedre hvis man vil ha et bra referat som er nogenlunde nøytralt fremstilt.
Noen få norske aviser er fortsatt gode, men disse styrer jo langt unna fotball og sport. De som fortsatt har sport i avisen er i det store og det hele slakke og det å bli sports"journalist" virker ikke akkurat å dra til seg folk som vil prøve å vinne Pulitzerprisen...
Like greit å styre unna og gjøre seg opp sin egen mening.
Klart, men det er uansett hyggelig lesning at store norske aviser skriver positivt om Stoke. Da begynner de å se mer enn utenfor sin kube...
Men, hadde vært morsomt å lese referatet om Carew fortsatt hadde spilt i Villa...
Eller hva TV2 sier...
Uansett, jeg suger på en karamell i dag, som jeg definitivt ikke hadde forventet, med så mange skadede nøkkelspillere, og så får vi 3 poeng....
Lilledino skrev:Ja, vi er nok ganske forskjellige der Morten.
Jeg liker at presse skriver positivt om Stoke uansett hvilket grunnlag de har. Kall meg enkel der...
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest