Man stiller seg jo lagelig til for hugg hvis man går ut og er skeptisk til innkjøp av spillere og scorer Jones to i morgen så slår jo kortidshukommelsen inn med full kraft..., men
Jones er tidenes dyreste kjøp i Stoke( £8 mill. ) og da bør man, etter mitt syn, forvente valuta for penga. Har vi fått det? Jeg mener nei. Jeg synes han har spilt godt i noen kamper og han har jo også scora i ny og ne, men gjennomgående har han vært slapp, lat, ufiks, dårlig teknisk og en svak avslutter. På tross av at han er i besittelse av en fenomenal spenst( blant de beste i PL ) så taper han nesten sjokkerende mange hodedueller. Jeg er egentlig ikke overraska fordi han var kliss lik i Sunderland. Det er liksom noe uforløst over Jones( Steve Bruce har sagt det samme ) og mange har gått og venta lenge, og lengre enn langt, på at han skal slå til, men det skjer ikke. Jeg mener man bør forvente en langt større tetthet av gode prestasjoner når så mange penger er lagt i potten.
Kanskje trenger han enda mere tid og kanskje kan Pulis trylle fram noe stort i mannen fra Karibia, men foreløpig vil jeg påstå at tidenes rekordkjøp i Stoke har innfrid min skepsis og sannsynligvis skuffet de som hadde forhåpninger om noe stort.
Så hvis du leser dette, Pulis: Neste gang du skal ut å handle spiss og sprenge banken i samme slengen, da ringer du Morten T. FØR du setter i gang...
Hva tycker folket?