Breaking news:
http://www.thisisstaffordshire.co.uk/St ... z2Tvw3EEgu
gunny skrev:Må sei eg vart svært overraska over at TP forlater oss. Då eg i formiddag las at Peter Coates hadde ingen planer om å gje seg som formann, så trudde eg at det var einsbetydande med at Pulis også vart verande.
Tony Pulis kjem for alltid til bli huska - på godt og vondt. Det er med blanda kjensler dette... Og det blir grådig spennande å sjå kven som overtar roret og korleis satsinga blir fram mot neste sesong.
Det er jeg helt enig i. Selv om jeg er blant de som mener det er på tide med et skifte, så har vi mye å takke Pulis for og han bør huskes i dyp respekt. Han har gjort en stor jobb, samtidig som jeg nok er mer imponert over det han fikk til de første årene i hans andre periode enn det han har fått til i tiden etter cupfinalen....Morten T. skrev:Jeg synes det er trist HVIS Pulis drar fra klubben i sinne eller som en nedbrutt mann. Han fortjener den aller største respekt og beundring for hva han har prestert. Han kan se seg i speilet og være svært, svært stolt over det han har gjort de siste 10 årene i Stoke. Og det kan han gjøre i sterk kontrast til noen "supportere" av den samme klubben som han har vært sterkt delaktig i å bygge opp fra nærmest ruin.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest