bjørn123 skrev:Appropos fotballpuber så besøkte jeg broren min i Kr. sand i helgen. Så kampen på Up Town. Arsenal - Liverpool gikk jo samtidig slik at vi ble henvist innderst inn i en avkrok der. Puben var ellers veldig grei med hyggelige folk. Så kampen med to andre galne Stoke fan fra nordnorge. En helt ubeskrivelig opplevelse. Ingen av de to var med i supporterklunbben slik at jeg prøvde å verve dem inn. Tror potensialet til å få adskillig flere medllemmer er der og man bør vel nå smi mens jernet er varmt..?
Når jeg ser kamper ute i Haugesund er det kun jeg som holder med Stoke - derfor blir det ikke så altfor ofte jeg ser dem på pub her...
Hehe, du har truffet Øyvind skjønner jeg.
Jeg har sett mange kamper på Uptown, spesielt når jeg bodde "like rundt hjørnet", men denne kampen var ikke satt opp på sendeskjemaet så jeg så kampen på nettet. De har nok endret planene sine i siste liten. Synd, for da hadde det nok vært enda en nordlending der. Uptown er en hyggelig plass å se fotball og Stoke er satt opp for visning stort sett hver gang de vises på en eller annen kanal. Ikke at jeg følte meg truet, men da Shawcross var involvert i ett benbrudd mot Arsenal var stemningen ganske amper og da var jeg mutters alene som Stokie. Savnet Øyvind der og da...hehe. Men noen uker senere kom en Arsenal supporter bort til meg og ba om godt vær. Og det er jo ikke så verst gjort.