jørgen skrev:Fikk skaffet billetter til finalen, men det er ikke med Stoke-supporterne! Må sitte med de uten meningmen men kamp er kamp, og massivt blir det
Så flott

jørgen skrev:Fikk skaffet billetter til finalen, men det er ikke med Stoke-supporterne! Må sitte med de uten meningmen men kamp er kamp, og massivt blir det
torage skrev:jørgen skrev:Fikk skaffet billetter til finalen, men det er ikke med Stoke-supporterne! Må sitte med de uten meningmen men kamp er kamp, og massivt blir det
Så flottKan jeg spørre hvordan?
jørgen skrev:torage skrev:jørgen skrev:Fikk skaffet billetter til finalen, men det er ikke med Stoke-supporterne! Må sitte med de uten meningmen men kamp er kamp, og massivt blir det
Det var faren min (som også er Stoke-supporter) som ordnet det via jobben sin. Vet ikke noe mer enn at det er et slags kundeprogram hvor jeg går under "kunde".
Ovis skrev:Er det iikkje noko nytt å høre fra Stoke ang. Biletter til finalen? Rart at det drøyer så lenge. Bilettene skal jo fordeles ut på mandag har jeg hørt? Har bestilt flybiletter og hotell er fikset, så vi mangler bare kampbilett. Satser på at det ordner seg. Jeg velger å se positivt på dette. Gleder meg som en unge.
Oddvin skrev:Har i dag kjøpt billetter til finalen gjennom Due's Sportsreiser. Koster £450,- dette er Wembley club eller VIP billetter. Såkalt nøytral sone, men vi er blitt lovet at det er i det område som Stoke har.
Det er selvfølgelig dyrt, men regner ikkje med at dette vil skje kvart år frammover. Due's kunne skaffe fleire billetter fremdeles.
Har fått tilbud fra andre reisebyrå i Norge, og der har prisen vert fra 5.200,- og oppover.
Om eg må ut med mye meir en eg kunne ønsket, så kommer eg i allefall til å være der når vi løfter pokalen!
jørgen skrev:torage skrev:jørgen skrev:Fikk skaffet billetter til finalen, men det er ikke med Stoke-supporterne! Må sitte med de uten meningmen men kamp er kamp, og massivt blir det
Det var faren min (som også er Stoke-supporter) som ordnet det via jobben sin. Vet ikke noe mer enn at det er et slags kundeprogram hvor jeg går under "kunde".
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest