Pennant - et sant IQ-troll

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Pennant - et sant IQ-troll

Innlegg TrondG » 02 Mai 2012, 15:29

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/ ... d=10057644

Litt av en type. Tragisk at han skal rote vekk en potensiell aspirerende karriere ved å opptre som tidenes douchebag.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 02 Mai 2012, 19:05

TrondG skrev:http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10057644

Litt av en type. Tragisk at han skal rote vekk en potensiell aspirerende karriere ved å opptre som tidenes douchebag.

Han har holdt på sånn hele karrieren og er 29 år nå. Da er det nok i seneste laget å snu...

Okei, man skal jo liksom være "høflig" når man er nordmann og ikke kritisere, men Pennant virker rett og slett å være en fyr som er ganske så.......hmmm......dum.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 02 Mai 2012, 22:51

Pennant har brukt opp den utenomsportslige tabbekvoten. Han har fått nye sjanser tidligere, men det bør være en grense, og den er etter mitt syn nådd nå.

Kan vanskelig tenke meg at lagkameratene applauderer Pennants oppførsel, og ser ikke bort fra at hans stadige krumspring kan virke negativt inn på stemningen i "dressing-room". Tror også at det er meget sannsynlig at hans ulike påfunn kan være en sterkt medvirkende årsak til lite spilletid i det siste, selv om Pulis utad har begrunnet dette med godt spill fra Shotton..... :?

Jeg blir overrasket om Pennant er Stoke-spiller ved neste sesongstart. :shock:
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 03 Mai 2012, 09:52

Tony Pulis sin kommentar til pressen om hendelsen med Pennant. Er vi enige i dette?

"Stoke boss TP has said the club will stick by Jermaine Pennant. TP has said he's in the dark about what has or hasn't happened saying he hasn't spoken to anybody in Manchester. He said lets wait until after the court case then I'll speak about it then. Jermaine is expected to feature in the game against QPR at the weekend but didn't appear against Everton due to a hamstring injury. TP has said JP has a year left on his contract and he would like to keep him here."
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 03 Mai 2012, 16:41

I utgangspunktet mener jeg at det faktisk er veldig lite utenomsportslig skandaler i fotballen - tross alt! Tenk på at det er mange gutter på rundt 20-30 år som tjener flere hundre tusen i uka, og som ALLE forventer skal være forbilder for alle og enhver. Vi må jo tenke på at mange av disse tross alt bare er guttunger og det stilles ALT for høye krav til de ift rollemodeller osv. Nå mener jeg at alle skal oppføre seg ordentlig, uansett lønnsinntekt men at en guttunge slår seg løs på en fest i ny og ned, glemmer en bil :D eller driter seg ut på en uskyldig måte, er nettopp det; uskyldig. Så kommer vi til hærverk, bråk, fyllekjøring, konebanking etc som definitivt IKKE er allright - uansett hvem du er og hva du tjener. Men med tanke på hvor offentlig en god fotballspiller er, synes jeg det er svært lite å utsette på oppførselen deres. Og når det gjelder vår egen lille surrekopp, JP, så vil jeg gjerne høre utfallet av en evnt høring/rettsak før jeg vil hive han ut av klubben. Er det snakk om fyllekjøring og seriøs antasting skal han selvfølgelig ha en smekk, og bør ikke bære vår drakt mer..........men er det litt uskyldig moro og ei berte som ser sin mulighet til å bli berømt/rik håper jeg JP blir litt til. Han er tross alt vår beste kantspiller..........
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 03 Mai 2012, 19:49

Svein Nilsen skrev:I utgangspunktet mener jeg at det faktisk er veldig lite utenomsportslig skandaler i fotballen - tross alt! Tenk på at det er mange gutter på rundt 20-30 år som tjener flere hundre tusen i uka, og som ALLE forventer skal være forbilder for alle og enhver. Vi må jo tenke på at mange av disse tross alt bare er guttunger og det stilles ALT for høye krav til de ift rollemodeller osv. Nå mener jeg at alle skal oppføre seg ordentlig, uansett lønnsinntekt men at en guttunge slår seg løs på en fest i ny og ned, glemmer en bil :D eller driter seg ut på en uskyldig måte, er nettopp det; uskyldig. Så kommer vi til hærverk, bråk, fyllekjøring, konebanking etc som definitivt IKKE er allright - uansett hvem du er og hva du tjener. Men med tanke på hvor offentlig en god fotballspiller er, synes jeg det er svært lite å utsette på oppførselen deres. Og når det gjelder vår egen lille surrekopp, JP, så vil jeg gjerne høre utfallet av en evnt høring/rettsak før jeg vil hive han ut av klubben. Er det snakk om fyllekjøring og seriøs antasting skal han selvfølgelig ha en smekk, og bør ikke bære vår drakt mer..........men er det litt uskyldig moro og ei berte som ser sin mulighet til å bli berømt/rik håper jeg JP blir litt til. Han er tross alt vår beste kantspiller..........

Enig, og det er viktig å nyansere som du gjør her.
Å ta seg en fest og evt. ha litt medfølgende tur på damefronten er noe alle bør unne seg i yngre dager( og gjerne eldre dager også hvis livssituasjonen tilsier det, for den saks skyld ). Det motsatte( avhold og kyskhet ) dreier seg om en feilslått moraloppfatning som kirkegjengere har forsøkt å inkorporere i samfunnet i alt for lang tid. Slike ting som å drikke litt å ha det litt morro i det som jo er en avmålt tid på jordskorpa er definitivt ikke feil i min verden, MEN jeg trekker grensa der hvor min frihet kan begrense andres. Herunder hører vold, fyllekjøring, skade på annen manns eiendom, stjeling und so weiter.
Har Pennant gått over den grensa, så må han bures inne og da er det opp til Stoke om de fortsatt vil ha han ansatt.
Pennant virker å ha en egen evne til å rote seg opp i tull, men det er jo i utgangspunktet ikke forbudt å ha et topplokk i konstant dvalemodus....
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 03 Mai 2012, 22:15

Svein Nilsen skrev: Og når det gjelder vår egen lille surrekopp, JP, så vil jeg gjerne høre utfallet av en evnt høring/rettsak før jeg vil hive han ut av klubben. Er det snakk om fyllekjøring og seriøs antasting skal han selvfølgelig ha en smekk, og bør ikke bære vår drakt mer..........men er det litt uskyldig moro og ei berte som ser sin mulighet til å bli berømt/rik håper jeg JP blir litt til. Han er tross alt vår beste kantspiller..........

Jeg har tatt til orde for at Pennant sine dager i klubben bør være talte. Men jeg kan kanskje presisere at jeg selvsagt er enig i at dette bygger på en forutsetning om at han faktisk blir dømt. Det er et gyllent prinsipp at enhver er uskyldig til det motsatte er bevist, og det bør også gjelde for Pennant. Når jeg likevel har vært såpass klar i min tale, er det på bakgrunn av at bevisene mot Pennant - i alle fall i forhold til bilsaken - har virket nokså opplagte, og at jeg nesten har forutsatt at han kommer til å bli dømt. Tatt på fersk gjerning etter biluhell - hvor føreren av den andre bilen skades - uten førerkort, uten forsikring og etter det som etter alt å dømme var fyllekjøring. Blir han også dømt for å ha antastet ungjenta, stiger selvsagt alvorlighetsgraden ytterligere.

Men han skal selvsagt få tale sin sak, så får vi jo se hvor langt det holder.

Men dømmes han, bør det være kroken på døra. Han har også tidligere vist at han har problemer med å innordne seg, jf. episoden før Crawley-kampen. Og han har vel også vært buret inne før ? Synest å ha lest at han en gang spilte ligakamp med elektronisk fotlenke... ?? Han ble hentet til klubben og gitt en ny flott sjanse da karrieren hans nærmest lå i ruin. Om han da ikke greier å ta vare på den sjansen han har fått, ved gjentatte disiplinærbrudd - og enda verre : lovbrudd - så har han egentlig bare seg selv å takke..... :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest