Legger samtidig til at Stoke-Tom kommer til å kjøpe kampen slik at den blir vist direkte på storskjermen på Tordenskiold fra 18:30!

mfkpotter skrev:Jeg vil påstå at dette fjellet ikke lar bestige Morten, Stoke har ingen sjanse i verden til å gå videre.
Mener også at jeg har registrert at du ikke satser kronene dine i mot Stoke, men her har du sjansen.
Norsk Tipping gir 2.05 i odds på minimum 2 målsseier til Valencia, det er verdt noen kroner i innsats.
mfkpotter skrev:Jeg vil påstå at dette fjellet ikke lar bestige Morten,
DISGRACE
Travelling party to valencia - Asmir Begovic, Thomas Sorensen, Ryan Shotton, Jonathan Woodgate, Michael Clarkson, Robert Huth, Danny Collins, Salif Diao, Jermaine Pennant, Lucas Dawson, Wilson Palacios, Diego Arismendi, Rory Delap, Cameron Jerome, Kenwyne Jones, Ricardo Fuller.
No Etherington No Wilson - No Wilko - No Shawcross - No Crouch - No Walters
TrondG skrev:Leser fra "The Bear Pit Britannia" på Facebook følgende:
DISGRACE
Travelling party to valencia - Asmir Begovic, Thomas Sorensen, Ryan Shotton, Jonathan Woodgate, Michael Clarkson, Robert Huth, Danny Collins, Salif Diao, Jermaine Pennant, Lucas Dawson, Wilson Palacios, Diego Arismendi, Rory Delap, Cameron Jerome, Kenwyne Jones, Ricardo Fuller.
Finner ikke dette på nettet noen andre steder, men om det stemmer er det da veldig merkelig? Ut i fra denne listen er det vel bare Pennant, Jerome og Fuller som faktisk kan skape noe framover bortsett fra lange baller. Og hvem skal spille venstre kant? Delap?
Må si jeg gnidde meg litt i øynene da jeg leste dette, og håper på at det ikke stemmer.
TrondG skrev:Leser fra "The Bear Pit Britannia" på Facebook følgende:
DISGRACE
Finner ikke dette på nettet noen andre steder, men om det stemmer er det da veldig merkelig? Ut i fra denne listen er det vel bare Pennant, Jerome og Fuller som faktisk kan skape noe framover bortsett fra lange baller. Og hvem skal spille venstre kant? Delap?
Må si jeg gnidde meg litt i øynene da jeg leste dette, og håper på at det ikke stemmer.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest