Hej Morten
Tak for velkomsten

. Jeg bor på Frederiksberg i København og har været Stoke supporter siden en gang midt i 70'erne. Ja vi har en dansk side som også er udemærket men langt fra så flot og imponerende som jeres her i Norge, men det hænger måske sammen med at alt i køre på frivillg basis forstås på den måde at de ikke har nogen indtægter i forbimdelse med vedligeholdelsen af siderne osv. Men gutterne i Danmark laver et godt stykke arbejde, (har selv været en del af det på et tidspunkt)

. Her er linket til vore hjemmeside og Messageborad i Danmark:
http://www.stokecityfc.dk/ ,
http://www.stokecityfc.dk/phpBB3/ . Vores Messageboard ligner meget det her i Norge, med diskussion om alt hvad der rører sig omkring Stoke. Eneste undtagelse er en sur gamle mand der hedder Carsten, som i nu også får glæde af

som ikke bare falde¨på røven bare fordi vi vinder, men også ønsker at vi prøver at udvikle vores spil i en mere for mig fodbold rigtigt retning dvs knap så mange lange bolde og så gerne et par angribere der kan andet end ramme bolde med hovedet

. Men trods min megen kritik er jeg Stoke fan langt ind i hjertet, det skal der ikke herske et sekund tvivl om

.
God kamp til mod Sunderland og ham den lange "tosse" fra Danmark
Morten T. skrev:Carsten skrev:Hej
Er fuldstændig enig, det er en SUPERFLOT side i har lavet
Carsten
Hei Carsten,
Hvordan er det i Danmark? Har dere en egen side der som vi evt. kan linke til? For alt jeg vet kan du jo bo i Norge og ikke helt ha oversikten hva som skjer i hjemlandet, men kanskje du vet uansett?
Forøvrig hyggelig at svensker og dansker er med og bidrar på disse sidene.
Vil du melde deg inn i SCSCoN så er det fullt mulig også( hvis du ikke allerede er det? ). Koster kr.400,- pr. år for medlemmer bosatt utenfor Norge. Da får du de samme tilbudene som øvrige medlemmer og medlemsblad tilsendt pr. post fire ganger i året.
Off-topic: Jeg har selv litt familie i Århus og har hatt mange fine sommere på Mols. Hvor kommer du fra i Det Yndige Land?

Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det
Bill Shankly