Tips før Stoke kamp

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Tips før Stoke kamp

Innlegg Fulham » 08 Feb 2012, 00:35

Hei,

Jeg har gleden av å besøke Stoke og overvære kampen mot Swansea i slutten av februar og lurer derfor på om noen kan gi meg noen tips.

Hvilken pub burde jeg besøke før kampen? Og hvordan er det greiest å komme seg til og fra stadion fra togstasjonen?

Hvis dere har noen andre tips er det bare å komme med de :)

Noen herfra som skal på kampen?
Fulham
Newbie

Re: Tips før Stoke kamp

Innlegg Fulham » 23 Feb 2012, 23:57

Ingen som er villige til å komme med noen tips?
Fulham
Newbie

Innlegg Torstein Norevik » 24 Feb 2012, 01:30

Fulham skrev:Hei,

Jeg har gleden av å besøke Stoke og overvære kampen mot Swansea i slutten av februar og lurer derfor på om noen kan gi meg noen tips.

Hvilken pub burde jeg besøke før kampen? Og hvordan er det greiest å komme seg til og fra stadion fra togstasjonen?

Hvis dere har noen andre tips er det bare å komme med de :)

Noen herfra som skal på kampen?

Jeg skal ikke på denne kampen, men skulle ha gjerne ha vært der ;) Greieste måten å komme fra jernbanestasjonen til stadion er vel med taxi, spør du meg. Ikke så altfor lang tur, og taxi er relativt billig i England, sammenlignet med norske forhold.

Skal ikke skryte på meg for mange tips, for jeg har bare vært der en gang selv, men du bør besøke Delilah's Pub, som ligger i selve stadionbygningen, på utsiden av den. Flott atmosfære og masse Stokies. Vil du ha en matbit før kampen er Forrester et greitt tips. Dette er en kombinert restaurant/pub bare fem minutters gange fra stadion, med allright mat og en plass der du finner supportere fra begge lag.

Ellers er det supporter-sjappe på stadion. Det er også en slik sjappe inne i Henley, i Potters Centre, men den på stadion synest jeg personlig var bedre, ettersom den er langt større og har langt bedre utvalg.

God tur og lykke til ! :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 24 Feb 2012, 11:37

Hei Fulham(?).
Du er muligens ikke medlem i vår supporterklubb, men hvis du er det så finnes det fortsatt 2 billetter ledig av våre sesongkort på the Boothen End. Ta kontakt med meg på tlf. 91103706 hvis det er aktuelt.
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 24 Feb 2012, 17:02

Dette er en bra pub å lade opp til match:

http://www.thegardenersretreat.co.uk/
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 25 Feb 2012, 09:32

Svein Nilsen skrev:Hei Fulham(?).
Du er muligens ikke medlem i vår supporterklubb, men hvis du er det så finnes det fortsatt 2 billetter ledig av våre sesongkort på the Boothen End. Ta kontakt med meg på tlf. 91103706 hvis det er aktuelt.

Har sesongbillettene blitt flittig brukt ? - hadde vært greit med en oversikt hvor mange som kjemper om disse før hver kamp ;)
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 25 Feb 2012, 16:19

Hei Bjørn, godt innspill, jeg skal lage en liten sak om dette på hjemmesiden så snart Richard er hjemme fra Stoke-on-Trent. Men jeg kan her og nå bekrefte at det har vært hyggelig stor etterspørsel etter billettene.
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Fulham » 26 Feb 2012, 00:21

Takk for tipsene :) Er som dere sikkert har skjønt fulham supporter (sesongkortholder) men må si opplegget med at supporterne kan bruke sesongkortene dere har kjøpt er veldig smart.

Gleder meg til morgendagen. Britannia er en bane jeg har store forhåpninger til stemningsmessig.
Fulham
Newbie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest