Nicklas Bendtner...

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Nicklas Bendtner...

Innlegg rubensnielsen » 05 Aug 2011, 22:24

Sven-Erik skrev:Leser at TP har bladd opp 9 mill pund for Bendtner. Så får vi se da.

Link til dette?
FA-CUP FINALE 2011!!
rubensnielsen
Ivrig Stokie

Innlegg Sven-Erik » 07 Aug 2011, 15:08

rubensnielsen skrev:
Sven-Erik skrev:Leser at TP har bladd opp 9 mill pund for Bendtner. Så får vi se da.

Link til dette?

Bare noe jeg så kommentert på Facebook, men her er en link fra Danmark, riktig nok fra 2. august; http://www.sporten.dk/fodbold/ny-klub-b ... a-bendtner
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 09 Aug 2011, 08:25

Mannen som henger rundt med baronesser bekrefter at han er på vei vekk fra Arsenal, men vil ikke gå god for at det er Stoke han er på vei til.:
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -exit.html
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg gunny » 09 Aug 2011, 08:41

Pulis liker jo å hente spillere som har noe å bevise, så det kan godt hende at Bendtner er aktuell. Men er skeptisk til om dansken godtar lønnsnivået i Stoke. Dette løses kanskje med en solid signing-on-fee?
gunny
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 09 Aug 2011, 12:11

UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg O2Stokie » 09 Aug 2011, 14:02

Vel, nå har jo Arsenal sikret seg Oxlade-Williams- eller noe sånt, for 15!!!!!!!!!!!!!!! mill (en spiller som ikke har spilt på nest øverste nivå i England enda....) Idioter! Så da kan de vel la Bendtner gå. Bare han ikke blir en ny Kitson, så...
O2Stokie
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 09 Aug 2011, 14:08

O2Stokie skrev:Vel, nå har jo Arsenal sikret seg Oxlade-Williams- eller noe sånt, for 15!!!!!!!!!!!!!!! mill (en spiller som ikke har spilt på nest øverste nivå i England enda....) Idioter! Så da kan de vel la Bendtner gå. Bare han ikke blir en ny Kitson, så...

Med den stamtavla Oxlade har så hadde jeg glatt bladd opp 20 millioner pund! :mrgreen:
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg O2Stokie » 09 Aug 2011, 14:11

Morten T. skrev:
O2Stokie skrev:Vel, nå har jo Arsenal sikret seg Oxlade-Williams- eller noe sånt, for 15!!!!!!!!!!!!!!! mill (en spiller som ikke har spilt på nest øverste nivå i England enda....) Idioter! Så da kan de vel la Bendtner gå. Bare han ikke blir en ny Kitson, så...

Med den stamtavla Oxlade har så hadde jeg glatt bladd opp 20 millioner pund! :mrgreen:

He he, ja visst han hadde vært en hest eller ei bikkje, så.
O2Stokie
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 09 Aug 2011, 14:28

O2Stokie skrev:
Morten T. skrev:

He he, ja visst han hadde vært en hest eller ei bikkje, så.

Vel, han er sønn av tidenes beste Stokespiller( mitt subjektive syn ), og hvis han bare har en flik av det faren hadde, så er prisen rett.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg O2Stokie » 09 Aug 2011, 14:45

Morten T. skrev:He he, ja visst han hadde vært en hest eller ei bikkje, så.

Vel, han er sønn av tidenes beste Stokespiller( mitt subjektive syn ), og hvis han bare har en flik av det faren hadde, så er prisen rett.[/quote]
Bedre enn Lee Chapman, Adrian Heath, Alan Hudson, Jimmy Greenhoff, Denis Smith, Gordon Banks, Sir Stanley Matthews, John Ritchie, Eric Skeels? ;)
O2Stokie
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest