En Absolutt Legende!

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

En Absolutt Legende!

Innlegg Morten T. » 20 Jun 2011, 21:39

Har klubben noensinne hatt en mer "naturlig" målscorer?:

http://www.epltalk.com/mark-stein-stoke ... -30481?amp

Nesten 10 minutter med pur nytelse og jeg VIL ha inn en lignende spiss NÅ! :D
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: En Absolutt Legende!

Innlegg SandnesStokie » 21 Jun 2011, 03:26

Kan ikke krangler, han var en legende! Jeg var heldig nok til å også se både John Ritchie og Jimmy Greenhoff spille. Vanskelig å si hvem av de tre, var den mest naturlige målscoreren. Skulle ønske vi hadde noen av dem i troppen i dag!
SandnesStokie
Newbie

Innlegg Morten T. » 21 Jun 2011, 12:47

SandnesStokie skrev:Kan ikke krangler, han var en legende! Jeg var heldig nok til å også se både John Ritchie og Jimmy Greenhoff spille. Vanskelig å si hvem av de tre, var den mest naturlige målscoreren. Skulle ønske vi hadde noen av dem i troppen i dag!

Jeg tenkte også på Ritchie, som vel er klubbens mestscorende gjennom tidene. Stein scora jo målene sine på et lavere nivå( nivå 3 ), men jeg føler ikke at det tar bort glansen. ;)

Jeg var forøvrig til stede på bortekampen mot Rotherham hvor Steino kliner ballen inn i krysset iført den mest surrealistiske bortedrakten klubben sannsynligvis noensinne har hatt. Vi sto bak mål og fikk oppleve en "mental" fra ville Stokesupporters.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg knut s » 25 Jun 2011, 15:53

legg merke til at lagkammerater skjelden jubler sammen med ham, var han i en konflikt med spillergruppa?
knut s
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 25 Jun 2011, 16:56

knut s skrev:legg merke til at lagkammerater skjelden jubler sammen med ham, var han i en konflikt med spillergruppa?

Nei, men i en periode på 90-tallet så var målfeiringa litt slakk i forhold til dette med kyss, klapp og klem...
Det har imidlertid forandret seg igjen og fotballbanen har igjen blitt et område hvor 11 tynnkledde menn kan ligge oppå hverandre og kysse og klemme, uten at noen hever så mye som et øyenbryn. I sterk kontrast til hvis noe tilsvarende hadde skjedd UTENFOR banen... :lol: :roll: :geek:
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg knut s » 27 Jun 2011, 00:51

Morten T. skrev:
knut s skrev:legg merke til at lagkammerater skjelden jubler sammen med ham, var han i en konflikt med spillergruppa?

Nei, men i en periode på 90-tallet så var målfeiringa litt slakk i forhold til dette med kyss, klapp og klem...
Det har imidlertid forandret seg igjen og fotballbanen har igjen blitt et område hvor 11 tynnkledde menn kan ligge oppå hverandre og kysse og klemme, uten at noen hever så mye som et øyenbryn. I sterk kontrast til hvis noe tilsvarende hadde skjedd UTENFOR banen... :lol: :roll: :geek:

hehe...nå viser vel historien at disse gutta ikke er så nøye utenfor banen heller...de har jo en tendens til å være flere sammen om ei dame eller to.....finnes noen video snutter... :D
knut s
Ivrig Stokie

Innlegg Josef » 29 Jun 2011, 22:56

Kan et par triks denne også :-)

http://www.youtube.com/watch?v=QOj049GO-rQ
Josef
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 29 Jun 2011, 23:06

Josef skrev:Kan et par triks denne også :-)

http://www.youtube.com/watch?v=QOj049GO-rQ

Ingen tvil - LEGEND!( han også ) :P
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest