Jones

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Jones

Innlegg Morten T. » 27 Apr 2011, 21:26

Lilledino skrev:
Morten T. skrev:
Lilledino skrev:Ikke annet enn å konstantere fakta...

"Sånn er det bare...." :roll:

Ja, tallene er klare og lyver ikke. Jones er toppscorer....

Og...?
Er du fornøyd med prestasjonen?
Er 8 mål på 31 seriekamper bra?
Hvordan har han scoret målene?
Hvor mange BURDE han ha scoret?
Har han vært en god servitør?
Har han vunnet nok dueller?
Har han gode enkelprestasjoner bak seg?
Har han jobbet hardt?
Har hodespillet vært bra( i forhold til høyden )
Har han vært beveglig?
Har Stoke fått igjen det de har investert( kjøpssum + lønn )?
Hvordan er max.- og min. nivå?

Skjønner at det kan være traurig å gå i dybden, men dette er jo et såkalt "diskusjonsforum" og ikke SMS med begrensa antall tegn... :geek:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Josef » 27 Apr 2011, 21:29

quote]
"Hvordan er det mulig å IKKE bruke Fuller fra start?". Jeg har ikke noe godt svar...[/quote]

Her er vi helt enige, jeg sitter med en litt kjip følelse at vi har ødelagt noe, for Fuller sinn karriere di 2 siste sesongene..
Han bør være et klart valg fra start...
Jeg vet at Fuller er min favoritt spiller men det er ikke uten grunn..Hvis vi tenker på Jones å tørken hans, i forhold til at Fuller kan ha noen slappe kamper, så hadde vi aldri kommet opp i samme anntal uten mål eller en betydningsfull rolle i andre Stokespilleres mål..

Fuller er vår beste spiss nuff said...

(Når det er sagt ønsker jeg selvfølgelig ALLE Stoke spillerene stor suksë!)
Josef
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 27 Apr 2011, 21:29

Hehe...

Jeg liker å fatte meg i korthet...

KJ er toppscorer... Ja eller nei ?
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 27 Apr 2011, 21:34

Lilledino skrev:Tror rett og slett at Ric ikke har fysikk og kondis til å klare 90 min...
Mulig. men la han holde på så lenge han orker.

Men misforstå meg rett og min provokasjon Morten..
Jeg har alltid vært tilhenger av KJ, og mange av hans scoringer i Sunderland har vært spektakulære -- Derfor min elsk til mannen.

"Mange"? Hvilke scoringer var spektakulære?

At du sier at scoringen eksempelvis i går var ferdigservert, er en sannhet med modifikasjoner.. Kj tok imot en ball feilvendt, sendte en åpningspasning til Penn, løp i posisjon mellom 2 midtstoppere, og headet lett inn mål nr 1.

et nydelig innlegg, men du må være en goal target man for å sette den !!
Nei, du må ha en god servitør. Annerledes med disse spillerene som tryller fram mål fra intet eller som treffer ofte med sine forsøk PÅ mål. Jones er faktisk en ganske dårlig avslutter - med ballen i beina. Han er god når han kan komme i fart inn i feltet og stange til ballen, men for å gjøre det er han faktisk HELT avhengig av gode innleggsføtter. Det har han i Stoke og derfor bør brorparten av æren for hans evt. scoringer gå til Etherington og Pennant.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 27 Apr 2011, 21:35

Lilledino skrev:Hehe...

Jeg liker å fatte meg i korthet...

KJ er toppscorer... Ja eller nei ?

Jeg er ikke tabloid og populistisk, så jeg foretrekker refleksjon.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 27 Apr 2011, 21:39

Josef skrev:quote]
"Hvordan er det mulig å IKKE bruke Fuller fra start?". Jeg har ikke noe godt svar...

Her er vi helt enige, jeg sitter med en litt kjip følelse at vi har ødelagt noe, for Fuller sinn karriere di 2 siste sesongene..
Han bør være et klart valg fra start...
Jeg vet at Fuller er min favoritt spiller men det er ikke uten grunn..Hvis vi tenker på Jones å tørken hans, i forhold til at Fuller kan ha noen slappe kamper, så hadde vi aldri kommet opp i samme anntal uten mål eller en betydningsfull rolle i andre Stokespilleres mål..

Fuller er vår beste spiss nuff said...

(Når det er sagt ønsker jeg selvfølgelig ALLE Stoke spillerene stor suksë!)
[/quote]

Enig. Jeg sitter også med det samme inntrykket. Fuller burde ha blitt brukt mye mer på bekostning av bl.a. Jones, men Pulis har nesten alltid hatt en håndfull gutter på laget med klippekort og det forandrer han neppe...
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 27 Apr 2011, 21:39

Husker ikke i detaljer scoringer som har satt seg i hodet Morten...

Og klart en toppscorer skal ha en "mailman" som serverer......Alle må ha det, til og med Moa ....

Det er slik lagspill fungerer. Noen gjør grovjobben på sidene, andre er i midten og putter goal. Kanhende KJ burde puttet fler. Men det som skal sies, er at han klarer å være der det skjer. Ikke alle makter der det heller...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 27 Apr 2011, 21:50

Lilledino skrev:Husker ikke i detaljer scoringer som har satt seg i hodet Morten...

EN greier du vel å hoste fram hvis det er snakk om "mange spektakulære scoringer"?

Og klart en toppscorer skal ha en "mailman" som serverer......Alle må ha det, til og med Moa ....

Moa er vel et gaske godt eksempel på en spiss som kan skape noe på egenhånd? Han har jo ikke hodestyrken til Jones og er klart best rettvendt. Mye bedre teknisk også. Og veldig, veldig smart i plasseringene.

Det er slik lagspill fungerer. Noen gjør grovjobben på sidene, andre er i midten og putter goal. Kanhende KJ burde puttet fler. Men det som skal sies, er at han klarer å være der det skjer. Ikke alle makter der det heller...
Ja, men han har jo ikke gjort den jobben, hvis vi ser det over et lengre tidsrom. At han "klarer å være der det skjer" er i beste fall en overdrivelse...
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 27 Apr 2011, 23:31

Lilledino skrev:Husker ikke i detaljer scoringer som har satt seg i hodet Morten...

Jeg har gjort jobben for deg og funnet fram en "skrytevideo" av Kenwyne fra 08/09-sesongen.:
http://www.youtube.com/watch?v=wvU7xGzF5i0

Jeg kan ikke med min beste vilje se at noen av scoringene kan beskrives som "spektakulære". Derimot må jeg si at styrkene som jeg tidligere har beskrevet hos Jones til fulle kommer fram i denne videoen.

Men ta det for hva det er, dette er en "skrytevideo" og da er det selvfølgelig massevis av det "negative" som er klipt bort.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 29 Apr 2011, 17:10

Morten T. skrev:

Jeg har gjort jobben for deg og funnet fram en "skrytevideo" av Kenwyne fra 08/09-sesongen.:
http://www.youtube.com/watch?v=wvU7xGzF5i0

Jeg kan ikke med min beste vilje se at noen av scoringene kan beskrives som "spektakulære". Derimot må jeg si at styrkene som jeg tidligere har beskrevet hos Jones til fulle kommer fram i denne videoen.

Men ta det for hva det er, dette er en "skrytevideo" og da er det selvfølgelig massevis av det "negative" som er klipt bort.

Jaja.. Alt kommer an på øynene som ser også Morten. Kanhende jeg tok litt i når jeg sa spektakulære...

Men når det er sagt, har han en evne til å komme eks mellom midtstoppere, og lage sjanser og score
Uansett ser jeg at vi er uenige om KJ. Det er lov. Jeg har ikke vurdert alternativer til KJ og evt hva vi kunne fått for samme prisen, og det blir bare gjetninger på hvor mye en annen ville klare å prestere.
Uansett tror jeg KJ passer vår spillestil som den er nå og jeg er fortsatt happy med signeringen hans.

Så får vi bente til neste silly season, på å se hva som kommer...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest