Huddersfield - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Huddersfield - Stoke

Innlegg Lilledino » 13 Aug 2022, 18:10

EspenE skrev:Altså, jeg var ikke noen fan av Pulis heller jeg, men han kunne ihvertfall organisere et lag til å ikke slippe inn idiotmål. MONs lag slipper dem inn nesten hver kamp. Det er enkelt, bare press oss en smule og vi faller sammen som et korthus. Ikke klarer han å få spillerne til å produsere sjanser heller, det går stort sett på lykke og fromme. Vi stinker i forsvar og vi stinker framover. Vi er et latterlig dårlig lag, og alle spillerne (unntatt vår desidert beste Tymon) er hentet av MON selv.
Jeg tror ikke jeg gidder å se mer nå før han er borte. Han er ubrukelig.


Det er like mye den enkeltes ansvar, men jeg tror MoN rett og slett har mistet garedrobenm og spillerne troe ikke på det han sier og har ikke tillit til MoN.
Jeg har ikke vært ivirg på å sparke ham, men jeg begynner å lure på om Stoke trenger noe nytt.
Men, det hjalp ikke med å sparke Rowett, Nathan Jones heller. Og nå har de sukses s med henholdsvis Luton og Millwall.
Hva er det som skjer ?
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Huddersfield - Stoke

Innlegg Per Magne » 13 Aug 2022, 18:50

Lilledino skrev:
EspenE skrev:Altså, jeg var ikke noen fan av Pulis heller jeg, men han kunne ihvertfall organisere et lag til å ikke slippe inn idiotmål. MONs lag slipper dem inn nesten hver kamp. Det er enkelt, bare press oss en smule og vi faller sammen som et korthus. Ikke klarer han å få spillerne til å produsere sjanser heller, det går stort sett på lykke og fromme. Vi stinker i forsvar og vi stinker framover. Vi er et latterlig dårlig lag, og alle spillerne (unntatt vår desidert beste Tymon) er hentet av MON selv.
Jeg tror ikke jeg gidder å se mer nå før han er borte. Han er ubrukelig.


Det er like mye den enkeltes ansvar, men jeg tror MoN rett og slett har mistet garedrobenm og spillerne troe ikke på det han sier og har ikke tillit til MoN.
Jeg har ikke vært ivirg på å sparke ham, men jeg begynner å lure på om Stoke trenger noe nytt.
Men, det hjalp ikke med å sparke Rowett, Nathan Jones heller. Og nå har de sukses s med henholdsvis Luton og Millwall.
Hva er det som skjer ?

Tror det er noe "giftig" i klubben dessverre. Synes egentlig man kan sammenligne det som skjer i United, med det som skjer i Stoke. Bare at det er en divisjon i mellom... Ser ikke ut som det hjelper å bytte managere der heller.
Brukerens avatar
Per Magne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 237
Registrert: 08 Aug 2010, 21:34
Bosted: Stekervika 23, 5353 Straume

Re: Huddersfield - Stoke

Innlegg EspenE » 13 Aug 2022, 19:55

Per Magne skrev:
Lilledino skrev:Det er like mye den enkeltes ansvar, men jeg tror MoN rett og slett har mistet garedrobenm og spillerne troe ikke på det han sier og har ikke tillit til MoN.
Jeg har ikke vært ivirg på å sparke ham, men jeg begynner å lure på om Stoke trenger noe nytt.
Men, det hjalp ikke med å sparke Rowett, Nathan Jones heller. Og nå har de sukses s med henholdsvis Luton og Millwall.
Hva er det som skjer ?

Tror det er noe "giftig" i klubben dessverre. Synes egentlig man kan sammenligne det som skjer i United, med det som skjer i Stoke. Bare at det er en divisjon i mellom... Ser ikke ut som det hjelper å bytte managere der heller.


Joa, men det er jo ingen spillere igjen å skylde på nå. Alle "lederne" i garderoben er borte og erstattet, med unntak av Tymon, som var 18-19 da dette begyte. Trenerne er bytta ut, helt ned til u18. Speiderne også. Da gjenstår bare den administrative ledelsen, men de kan vel ikke få skylda for noe annet enn å ansette feil managere og evt. sette økonomiske begrensninger for manageren?

Det jeg tror er at MON har fungert greit for å få rydda opp i garderoben, men at det som trengs nå er noen som evner å sette stram organisering for å lage det defensive fundamentet vi trenger for å kunne tørre å bruke potensialet som ligger i spillerne. All god fotball starter med et trygt forsvar. Uten det tør ikke spillerne fremover heller. Det er helt tydelig for meg på hvordan midtbanen fungerer i dag. Det er tonnevis med triste bakover og sideveis pasninger når vi enkelt kan se mer kreative og risikable løsninger. Vi så noe av det i dag på 0-1, og fram til 2-1 scoringa. Men de mister all selvtillit ved den minste motgang. Det er derfor jeg mener vi trenger en ny manager.

MON har hatt 2,5 år, og holdt oss oppe mens vi har slanka stallen for multimillionlønninger. All ære for det. Tidvis har vi spilt ok fotball også. Men vi faller tilbake på det samme hver eneste gang. Vi trenger en motivator og en som evner å bruke spillertroppen slik den er til sitt fulle potensiale.
EspenE
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 553
Registrert: 23 Okt 2018, 20:46

Re: Huddersfield - Stoke

Innlegg EspenE » 13 Aug 2022, 21:01

Per Magne skrev:Tror det er noe "giftig" i klubben dessverre. Synes egentlig man kan sammenligne det som skjer i United, med det som skjer i Stoke. Bare at det er en divisjon i mellom... Ser ikke ut som det hjelper å bytte managere der heller.


Hmmm, begge klubber har gått nedover siden en ikonisk manager ga seg/fikk fyken. Du er nok inne på noe. Det er ofte store mangler i organisasjoner som har hatt en sterk leder over lang tid.
EspenE
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 553
Registrert: 23 Okt 2018, 20:46

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 26 gjester

cron