Sam Surridge...

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Sam Surridge...

Innlegg Morten T. » 14 Des 2020, 12:19

...er en angrepsspiller fra Bournemouth og linkes her til Stoke.:
https://the72.co.uk/207049/bournemouth- ... -suggests/
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Sam Surridge...

Innlegg Torstein Norevik » 02 Aug 2021, 18:27

Morten T. skrev:...er en angrepsspiller fra Bournemouth og linkes her til Stoke.:
https://the72.co.uk/207049/bournemouth- ... -suggests/

Interessen rundt Surridge er fortsatt til stede, faktisk i en slik grad at han nå visstnok skal være på det nærmeste klar for en permanent overgang til "The Potters".

https://www.stokesentinel.co.uk/sport/f ... ge-5732566

Forholdsvis ukjent spiller for meg, og en som for det meste i Bournemouth-tiden har vært på utlån hos klubber i lavere divisjoner. Men han hadde også et låneopphold i Swansea der han fikk rundt 20 kamper. Ser også at han står bokført med 3 kamper og 1 scoring for England U-21.

Fikk sitt gjennombrudd for Bournemouth i fjor, da han spilte de fleste av lagets ligakamper. Ifølge lokalavisen i Bournemouth, Daily Echo, er det snakk om en overgangssum på 5,5 pund for 23-åringen.

https://www.bournemouthecho.co.uk/sport ... efTFyzbb44

Om han er den som kan bøtte inn mål for oss gjenstår å se, men det at han har U-21 kamper for England tilsier vel at kvaliteten bør være godt over gjennomsnittet. 8-)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Sam Surridge...

Innlegg onside » 02 Aug 2021, 20:37

Torstein Norevik skrev:Forholdsvis ukjent spiller for meg, og en som for det meste i Bournemouth-tiden har vært på utlån hos klubber i lavere divisjoner. Men han hadde også et låneopphold i Swansea der han fikk rundt 20 kamper. Ser også at han står bokført med 3 kamper og 1 scoring for England U-21. Fikk sitt gjennombrudd for Bournemouth i fjor, da han spilte de fleste av lagets ligakamper. Ifølge lokalavisen i Bournemouth, Daily Echo, er det snakk om en overgangssum på 5,5 pund for 23-åringen.
Om han er den som kan bøtte inn mål for oss gjenstår å se, men det at han har U-21 kamper for England tilsier vel at kvaliteten bør være godt over gjennomsnittet. 8-)

Jøss, den kom fra klar himmel. Det så ut til å bli en såkalt free agent eller lånespiller fra PL, men permanet overgang her altså.
Ser at han er inne og har sin Medical også, men at vi blar opp £5.5M for en relativt ukjent Championship-spiller var litt i overkant av hva jeg trodde Stoke hadde penger til. Men det passer godt inn i fornyelsen av Stoke City FC.
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Sam Surridge...

Innlegg Morten T. » 02 Aug 2021, 22:40

onside skrev:
Torstein Norevik skrev:Forholdsvis ukjent spiller for meg, og en som for det meste i Bournemouth-tiden har vært på utlån hos klubber i lavere divisjoner. Men han hadde også et låneopphold i Swansea der han fikk rundt 20 kamper. Ser også at han står bokført med 3 kamper og 1 scoring for England U-21. Fikk sitt gjennombrudd for Bournemouth i fjor, da han spilte de fleste av lagets ligakamper. Ifølge lokalavisen i Bournemouth, Daily Echo, er det snakk om en overgangssum på 5,5 pund for 23-åringen.
Om han er den som kan bøtte inn mål for oss gjenstår å se, men det at han har U-21 kamper for England tilsier vel at kvaliteten bør være godt over gjennomsnittet. 8-)

Jøss, den kom fra klar himmel. Det så ut til å bli en såkalt free agent eller lånespiller fra PL, men permanet overgang her altså.
Ser at han er inne og har sin Medical også, men at vi blar opp £5.5M for en relativt ukjent Championship-spiller var litt i overkant av hva jeg trodde Stoke hadde penger til. Men det passer godt inn i fornyelsen av Stoke City FC.

Det må vel ha blitt frigjort en del midler her etter «utrenskningen» i løpet av sommeren? Handlingsrommet må jo nesten ha blitt bedre, tross FFP?

Mener å huske at jeg leste for et par uker siden at Nottingham Forest og Stoke var de to klubbene( blant de som kan regnes som «etablerte» i Championship ) med de beste mulighetene til å handle på overgangsmarkedet akkurat nå.

Sånn sett er 5,5 mill. pund for Sturridge innafor, selv om jeg også leste for en stund tilbake at Stoke hadde satt en øvre grense for kjøpssum pr. spiller til 2-2,5 millioner pund. Mye har dog forandret seg siden den gang.

Spennende tider er det uansett. Kanskje klarer tidvis utskjelte O’Neill likevel å skru sammen et konkurransekraftig lag og at mannens kunnskapsbaserte og møysommelige arbeid vil bære frukter allerede denne sesongen?

Vi får sjå…
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Sam Surridge...

Innlegg Torstein Norevik » 03 Aug 2021, 00:06

Morten T. skrev:
onside skrev:
Torstein Norevik skrev:Forholdsvis ukjent spiller for meg, og en som for det meste i Bournemouth-tiden har vært på utlån hos klubber i lavere divisjoner. Men han hadde også et låneopphold i Swansea der han fikk rundt 20 kamper. Ser også at han står bokført med 3 kamper og 1 scoring for England U-21. Fikk sitt gjennombrudd for Bournemouth i fjor, da han spilte de fleste av lagets ligakamper. Ifølge lokalavisen i Bournemouth, Daily Echo, er det snakk om en overgangssum på 5,5 pund for 23-åringen.
Om han er den som kan bøtte inn mål for oss gjenstår å se, men det at han har U-21 kamper for England tilsier vel at kvaliteten bør være godt over gjennomsnittet. 8-)

Jøss, den kom fra klar himmel. Det så ut til å bli en såkalt free agent eller lånespiller fra PL, men permanet overgang her altså.
Ser at han er inne og har sin Medical også, men at vi blar opp £5.5M for en relativt ukjent Championship-spiller var litt i overkant av hva jeg trodde Stoke hadde penger til. Men det passer godt inn i fornyelsen av Stoke City FC.

Det må vel ha blitt frigjort en del midler her etter «utrenskningen» i løpet av sommeren? Handlingsrommet må jo nesten ha blitt bedre, tross FFP?

Mener å huske at jeg leste for et par uker siden at Nottingham Forest og Stoke var de to klubbene( blant de som kan regnes som «etablerte» i Championship ) med de beste mulighetene til å handle på overgangsmarkedet akkurat nå.

Sånn sett er 5,5 mill. pund for Sturridge innafor, selv om jeg også leste for en stund tilbake at Stoke hadde satt en øvre grense for kjøpssum pr. spiller til 2-2,5 millioner pund. Mye har dog forandret seg siden den gang.

Spennende tider er det uansett. Kanskje klarer tidvis utskjelte O’Neill likevel å skru sammen et konkurransekraftig lag og at mannens kunnskapsbaserte og møysommelige arbeid vil bære frukter allerede denne sesongen?

Vi får sjå…

Nettstedet Stoke Loud & Proud melder i kveld at kjøpesummen skal ligge på rundt 2,5m pund, og ikke på 5,5m pund, som har vært nevnt tidligere. Dette stemmer også bedre overens med det du nevner, Morten, om at Stoke skal ha satt en øvre kjøpsgrense per spiller på 2-2,5m pund.
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Sam Surridge...

Innlegg EspenE » 03 Aug 2021, 08:23

Regner med det er noen klausuler om antall kamper og antall mål, og evt. opprykk, så totalsummen kan bli £5.5M. Det er ihvertfall det ryktene jeg har sett sier.
EspenE
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 553
Registrert: 23 Okt 2018, 20:46

Re: Sam Surridge...

Innlegg Morten T. » 03 Aug 2021, 12:06

Surridge kjøpes for 2 mill. pund og går inn på 4 års-kontrakt?:
https://www.footballinsider247.com/medi ... 1627984296
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Sam Surridge...

Innlegg Morten T. » 04 Aug 2021, 12:59

OFFISIELT.
Surridge er klar og har signert for fire år.:
https://www.stokecityfc.com/news/2021/a ... s-it-four/
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo


Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester

cron