Matchworn Stokedrakt av Clive Clarke 1.Mai 2002 mot Cardiff i play-off'ens andre kamp på Ninian Park. Som alle vet vant vi og vant senere finalen mot Brentford og var kanskje starten på klatringen til der vi er i dag. Drakten er også signert med "best wishes, Clive Clarke" på ryggen. Jeg forventer ikke å få tilbake pengene jeg ga da SCFC auksjonerte bort drakten, men jeg er åpen for bud. Alt av interesse. Drakten er i meget god tilstand. Størrelse 46/48" = XL

Bench coat med Asics sponsor og "gammel" Stokelogo. Meget god og varm og i meget god tilstand. Obs: Bildet lyver litt på fargen, den er Svart og Rød. Selges kr. 250.-

T- skjorte 1. Auto windscreens finalen 16. April 2000 da vi vant mot Bristol City.Størrelse: One size. Den er ganske stor så jeg vil tippe ca. XL. Har aldri vært brukt. Selges kr.100.-

T-skjorte 2. Samme som ovenfor, bare annen design. Størrelse XL. Har aldri vært brukt. Selges kr.100.-

Har også en del bøker som har vært lest flere ganger, men det kan knapt ses.

Fra venstre øverst:
The Oatcake: Ten years of Stoke City 100.-
A-Z of Stoke City (Tony Mattews) 150.-
101 Golden Greats (Simon Lowe) 150.-
Stoke City - The Modern Era - A Complete Record 1970 - 2000 (Simon Lowe) 150.-
Stoke City Soccer yearbook 98/99 75.-
Stanley Mattews - The Way It Was (Selvbiografi) 150.-
Gordon Banks - Banksy (selvbiografi) Paperback 75.-
Stephen Foster - She Stood There laughing 75.-
Images of sport - Stoke city football club 75.-
Mark Chester - Naughty Selvbiografi av lederen av Naughty Forty. Interessant lesning selv om man ikke liker kulturen. 100.-
Mark Chester - Sex, Drugs and football thugs. En fortsettelse av boken overfor. 75.-
Arne Scheie/ Olav Viksmo Slettan - En fin dag for fotball. Fakta om engelsk fotball og tippekampens historie. 75.-
ALLE PRISER OPPGITT ER INKLUDERT PORTO INNEN NORGE!
Vilkår: Jeg sender tingene til kjøper når penger er registrert på konto. Jeg vil oppdatere her etterhvert som noe er solgt.
Kontakt meg på mail : lars_scfc(at)hotmail(dot)com
Og det er jo selvsagt fullt mulig å sende meg en PM her.
Skulle det være spørsmål av noe slag så er det bare å fyre løs enten på mail eller her.
Og atter en gang til moderator: Håper det er greit at jeg poster denne.