QPR - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: QPR - Stoke

Innlegg Knut Ole » 15 Feb 2020, 18:53

Morten T. skrev:4-2

Stygg feil av Butland. Føyer seg inn i katastrofal defensiv kamp.
Men før det stusset jeg på at Chester gir corner. Den kunne han da enkelt skjerme ut kortlinja?
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: QPR - Stoke

Innlegg Morten T. » 15 Feb 2020, 18:55

Dette var svake greier.
Forsvarsspillet er under enhver kritikk. Clucas og Allen klarte heller ikke å gjøre noe for å hjelpe.
Bare Powell får pluss av meg her.
Skuffa!
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: QPR - Stoke

Innlegg Knut Ole » 15 Feb 2020, 18:56

Qpr hadde altså ikke skåret på 270 minutter - 3 kamper uten skåring. Så setter de 4 mot oss. Katastrofalt. Og de burde ha satt mange flere.
For noen uker siden snakket flere av oss opp en strammere defensiv struktur. Så mye for det....
Veldig skuffet!
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: QPR - Stoke

Innlegg -Tottal- » 15 Feb 2020, 19:02

Lilledino skrev:Superpessimisten lever farlig !!!


Det er jo beklagelig hvis det er negativt å være nogenlunde realistisk.
Et meget "heldig tap" som heller kunne ha vært 9-2 til et hjemmelag som er veldig middelmådige.
Hvis det er nødvendig å gjenta seg selv - MON - hva er planen videre for overlevelse ?
Dette "forsvaret" er ikke et forsvar, men heller en dårlig vits......det er faktisk umulig å ta poeng på dette nivået
hvis det ikke gjøres ekstreme opprydninger defensivt.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: QPR - Stoke

Innlegg centauri » 15 Feb 2020, 19:03

Trist, trist.
Hadde godt håp idag siden QPR har vært i en dårlig periode.
Ble derimot 2 svake kamper denne uka,
og optimismen fra forrige lørdag er borte vekk.
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: QPR - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 15 Feb 2020, 19:10

Uff og uff, dette er for dårlig. Vi skapte litt offensivt med Powell og Campbell, men så snart Campbell gikk ut var vi ferdige med målsjanser. Jeg hadde ikke trodd det, men faktum var at jeg savnet McClean i dag, Thompson med et par bra involveringer men svak kamp. Allen mye mindre med enn vanlig og backene hadde store problemer, særlig Indi som ikke var i nærheten av å holde nivået. Og, den kom ikke i dag heller, men det er bare et tidsspørsmål før Batth får en straffe eller tre mot seg. Håper O'Neill snart prøver Collins i midtforsvaret!
Et normalt tannløst QPR skapte haugevis med sjanser og de brenner faktisk de 3 største, seieren burde vært mye større! Nå er det inn i skammekroken, skjerpings og igjen en reality-sjekk. Godt at Wigan klønet det til med selvmål borte mot Cardiff. Barnsley og Luton med sterke borteseire - de som trodde vi var så godt som sikre etter en god periode må nok tenke om igjen. Vi er fortsatt et bånnlag!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: QPR - Stoke

Innlegg Morten T. » 15 Feb 2020, 19:19

Knut Ole skrev:Qpr hadde altså ikke skåret på 270 minutter - 3 kamper uten skåring. Så setter de 4 mot oss. Katastrofalt. Og de burde ha satt mange flere.
For noen uker siden snakket flere av oss opp en strammere defensiv struktur. Så mye for det....
Veldig skuffet!

Enig, dette var skuffende. Jeg er en av dem som helt klart har sett forbedringer og en strammere defensiv organisering under O’Neill, men i dag glapp det voldsomt. Spesielt fra 20-30 minutter og ut matchen og etter at Stoke kuttet ut sitt gode press og ga bort altfor mye rom, plass og tid på midtbane og på kant og det på en bane som vel knapt er over mininimusmålet for flateinnhold. Vi ble overspilt gang på gang, var rufsete på dødball, svakt keeperspill og hadde generelt lite å komme med.
Unntaket var Powell, som leverte bra, men han ble sørgelig alene her.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: QPR - Stoke

Innlegg Morten T. » 16 Feb 2020, 12:20

Svein Nilsen skrev:de som trodde vi var så godt som sikre etter en god periode må nok tenke om igjen. Vi er fortsatt et bånnlag!

Enig.
Det har nesten ingen hensikt å se på tabellen - underveis. Denne ligaen er nemlig meget spesiell hvor alle slår alle. Det er egentlig vanskelig å finne et slags mønster i denne ligaen og derav forutsi hva som skal skje. Hvert eneste lag i divisjonen kan vinne eller tape mot hvem som helst av de andre.
Jeg vil anslå at 10-12 lag kan rykke ned og 10-12 lag kan rykke opp.
Det er et rotterace og jeg digger det fordi, isolert sett( og da mener jeg IKKE kvalitetsmessig), så er dette med på å gjøre Championship til en av de aller kuleste og mest spennennede ligaene pr. dato.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 42 gjester

cron