Middlesbrough - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Middlesbrough - Stoke

Innlegg gmel » 20 Des 2019, 23:37

power skrev:Hvorfor utsetter man seg for dette uke etter uke :(


Spør legen din
Min vet ikke
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Middlesbrough - Stoke

Innlegg Morten T. » 20 Des 2019, 23:37

power skrev:Hvorfor utsetter man seg for dette uke etter uke :(

Fordi supportere er med i medgang og motgang - uansett. 8-)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Middlesbrough - Stoke

Innlegg gunny » 20 Des 2019, 23:39

Huff, dette ser bekmørkt ut. Er rett og slett ikke gode nok spillere. Og de to beste spiller ikke, Etebo og Ndiaye.
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Middlesbrough - Stoke

Innlegg Bjarne » 20 Des 2019, 23:42

Går det ann å sparke enda en manager :cry: ......triste greier.
Bjarne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 555
Registrert: 10 Aug 2010, 19:35
Bosted: Ålesund

Re: Middlesbrough - Stoke

Innlegg Morten T. » 20 Des 2019, 23:43

Tap 2-1.
En meget svak forestilling all-over. Fotball på krabbegir.
Målet til Stoke var et skoleeksempel på et godt mål, men det var kun den ene gangen Stoke angrep på den måten.
Dette ser virkelig ikke lyst ut.
Tviler på at julekampene blir noen höydare, så da satser jeg heller på å få til en vellykka langtidsstekt ribbe og skylle det ned med noen norgesglass med akevitt.

God Jul!
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Middlesbrough - Stoke

Innlegg centauri » 20 Des 2019, 23:50

Middelmådigourgh våkna etter 0-1 - plutselig full fyr til 2-1.

Lyspunktet idag var at MON startet med Gregory, i stedet for Vokes.

Ellers var det trist, trist og trist med unntak av Stoke-målet.
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Middlesbrough - Stoke

Innlegg mfkpotter » 20 Des 2019, 23:51

Dette Stoke laget er det dårligste laget som noensinne har tatt på seg Stoke drakten. Stoke har det dårligste forsvaret i ligaen, som ikke kan forvare seg når de blir presset. Sidebackene stinker både defensivt og offensivt, og de to midtstopperne skulle jeg også ha klart å løpe fra. Eneste lille lysglimt på midten er Allen, de andre er så dårlige at jeg ikke kan fatte det. De tre fremme er helt ufarlig, og kommer ikke til å score mange mål for Stoke. Gregory som enslig spiss er vel så dårlig coaching som det får blitt. At treneren så setter på ligaens dårligste spiller i Vokes, sier meg at igjen så har Coates Jr klart å finne den dårligste manageren som var mulig. At alle de spillerne som kunne ha vunnet denne kampen, enten er på benk eller tribune, sier meg at O`Neil er like latterlige dårlig som sine forgjengere.

Nei Coates senior og Junior, dere har klart å ødelegge klubben for lang lang tid.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Middlesbrough - Stoke

Innlegg -Tottal- » 21 Des 2019, 03:41

KaffeM skrev:Har kun seg selv å takke. Klubben henger ikke med i utviklingen, hverken på trener eller spillersiden.
Ingenting er er gøy med Stoke lenger.


Stoke City har blitt en tulleklubb. Dette er ord jeg aldri ville tro jeg vil si - men fakta er jo ganske enkle. Det er trist, men la dette fiasko rykke ned på
på Nivå III og bli ferdig med det....helg etter helg, kanskje denne gang løsner det og det er en grunn til å få trua tilbake. Men, nei. ihvertfall ikke denne gang heller.
Kanskje det er det klubben trenger for å våkne opp. Å nå Rock Bottom for å få en ny start. Og i en fantasiverden etter hvert ta en Leicester og som gikk fra Nivå III
til å bli en solid klubb som har det meste på stell......Dog - Med seier i neste match vil 90% av hylekoret kanskje hylle spillere og manager - men det er utviklingen
over tid jeg er bekymret over. Stoke City - en klubb som hadde alle økonomiske midler som er tilgjengelig til å utvikle seg videre - men arroganse, elendig styring av
spillerkjøp, en ledelse uten kontakt med virkeligheten så lenge de fikk enorme lønninger - trudde på Hughes som nektet å lære av sine egne feil og styrte forsvar som
et lobotomert lokomotiv, uten retningssans og som et troll uten kontakt med de stadig større og stygge tap. Det var kanskje begynnelsen på slutten. Selv om minnene
om trekløveret som blant annet knuste Manchester City lever enda. Det var stort så lenge det hadde livets rett.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Middlesbrough - Stoke

Innlegg Morten T. » 21 Des 2019, 14:12

Igjen ser jeg at en del fans i England mener at Stoke burde ha gått for Pulis som redningsmann da det ble skiftet manager. Hughes, Lambert osv. nevnes ikke i det hele tatt.
Jeg skal la være å kommentere det, jeg bare registrerer det.

Det er mange mørke skyer over Stoke nå. I går var det bare Butland og til dels Allen( selv om han ikke fulgte sin mann på mål nr. 2) som presterte.
Spillere som Batth og Cousins var helt håpløse.
Framover fungerte det bare en gang og det var ved målet som var tatt nesten rett ut av 4-3-3 læreboka.

Det er greit å tape, det bør man lære seg å leve med, MEN fotball er spill og motspill og motstanderens slagkraft må derfor tas i betraktning når prestasjon skal måles. Og motstanderen i går var veldig svak. Middlesbrough er en soleklar kandidat til en av de seks nederste plassene i divisjonen og er svake både defensivt og offensivt. Det å ryke på et tap mot en sånn gjeng er egentlig det tristeste og mest illevarslende her.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 29 gjester

cron