Swansea - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Swansea - Stoke

Innlegg kjartan » 05 Okt 2019, 18:30

DET var eit LAG! Nesten som i Pulis-epoken :-)
kjartan
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 344
Registrert: 08 Aug 2010, 22:00

Re: Swansea - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 05 Okt 2019, 18:42

Jøje meg. Endelig en lørdagskveld som ikke går helt i svart....hele familien gleder seg :D .
Faktisk en imponerende kamp av alle våre. Fortsatt noen bekymringer, mest at Gregory er usedvanlig dårlig foran mål, burde hatt hat-trick i dag. Men, gutta jobba for lønna i dag og spesielt midtbanen (var det en diamant?) la ned et stort stykke arbeid og hyggelig å se Allen tilbake i godt gammelt slag og Clucas hadde vel sin beste kamp for Stoke? Etebo og Ndiaye er så gode at jeg er redd begge forsvinner like etter at fyrverkeriet starter på Nyttårsaften. Edwards fikk en ny sjanse og tok godt vare på den. Men, alt i alt, en stor lagseier hvor vi endelig gjorde jobben vår! Dette bør i utgangspunktet ikke ha noe å si for Natta Jones, han skal vel ut. Som det heter; blind høne finner også korn...…….
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Swansea - Stoke

Innlegg onside » 05 Okt 2019, 18:56

Federici - 7 Jeg så ikke baklengsen, men han var alltid våken og på ballene som gikk like utenfor - gode igangsettinger, bra kamp
Edwards - 7 Hever seg kraftig fra benkingen, løper bra bakover, takler og vinner baller. Litt dårlige innlegg, men Edwards - du kommer....
Vickers - 8 Bryter og styrer. Ble satt på backen i forrige kamp. En skandale. Han er stopper med muskler og er relativt rask. Hadde et skudd som kunne gått inn også - Meget god kamp.
Batth - 7 Assist og vil mye, men overlater mye til Vickers, men ofrer seg i dueller og vinner mange hodedueller bakover.
Martins Indi -7 Enderlig en venstreback, slik at stopperne ikke trenger bekymre seg for DET! Løser oppgaver fantastisk bra og slå til medspiller hver eneste gang.
Ndiaye - 7 Jobbe og sliter, skjermer og går forbi motspiller, litt uryddig defensivt med å plukke opp spillere men meget bra kamp totalt.
Etebo - 8 Pulkker opp motspillere, takler og utfyller Ndyaye bra bakover. sterk fremover også, bare tverrliggeren hindret drømmescoring. Toms up.
Clucas - 7 Scorer, det er bra ellers greie kortpasninger, blir det lenge er det verre, godkjent for uuttrettelig jobbing...
Allen - MOM 9 - Viser veien får gult tidlig, spiller alltid ball til medspiller slik at medspiller får bedre posisjon og kan gjøre en god jobb. LAGSPILLEREN!
Gregory - 7 Gjør veldig mye bra i medtak og gjør medspiller bra, skulle hatt minst to scoringer, laster han egentlig ikke, fordi han gjør en god kamp, skulle ikke vært byttet ut.
Campbell - 7 Rykke og sliter i motstander, kriger og jobber. Kommer til to avslutninger som kunne blitt må, men good jobb!
Vokes 4 - Lat, ventende og usikker på posisjoner. Trenger mye mere benketid.
Hogan 7 - Litt heldig med scoringen, men han er der - og scorer. Viktig. Tror jeg spåddet det også :) Litt rare bevegelse innimellom.

NJ - 7 Nå vet jeg ikke hvorfor McClean ikke var på banen, men DET var i alle fall avgjørende. Kan ikke ha en vandrende katastrofe løpende rundt der og ikke vite hva han skal gjøre, så der var du enten heldig eller klok NJ. Endelig Campbell på topp sammen med Gregory. Jeg ville hatt Cambell enda mer sentrert, og latt Gregory løpe enda mer og vært tilretteleggeren i stede for avslutteren. Gregor er veldig god til å ta i mot ball og videre ekspedere, men slet i dag med avslutningene. Lindsay på benken var et bra trekk. Han trenger å løfte seg pasnings- og også plasseringsmessig. Vokes trenger vi ikke. Jeg har hele tiden sagt at Clucas skal på tribunen. Spilte en bra kamp i dag, og han trengs når vi har så mange små midtbanespillere på banen. Han viser muskler og forsvarer plassen sin bra. Inbyttene: Campebll for Hogan var perfekt. Vokes for Gregory var meningsløst. Skulle heller satt inn Duffy for Clucas siste 5.... men NJ. Du beholder jobben ser det ut for. Vi har gjerrige eiere, selv om Denise er blant Storbrittannias rikeste.

Syns denne kampen skal gå i Tore Hems ånd. Vi jobbe og sleit ,ikke i 2x3min, men 2x45 og vi rystet serielederen såpass at vi fikk fall-seier etter 89.minutter.
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Swansea - Stoke

Innlegg onside » 05 Okt 2019, 19:10

onside skrev:Nå kjører vi kampen her altså. Herlig. Savner bare ett mål nå, la det bli av Hogan når Campbell går av....

Tror faktisk denne gikk rett inn :D
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Swansea - Stoke

Innlegg bjørn123 » 05 Okt 2019, 19:15

power skrev:Ganske surrealistisk, tapte for det dårligste laget (tabellmessig og bortsett fra oss) for 4 dager siden og vinner i dag over tabelleder og går fra trøstesløst spill mot Hud til "fantastisk" spill mot Svanene i dag .... det er vel bare Stoke som klarer det :D

Jo men du må jo se litt bak det resultatet. Var faktisk det beste laget i den kampen
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Swansea - Stoke

Innlegg Morten T. » 05 Okt 2019, 19:31

Svein Nilsen skrev:Dette bør i utgangspunktet ikke ha noe å si for Natta Jones, han skal vel ut. Som det heter; blind høne finner også korn...…….

Det var litt av et korn han fant da. I en annen hønes hønsegård mot det som før dagens match var den aller beste og sterkeste høna. :P
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Swansea - Stoke

Innlegg onside » 05 Okt 2019, 19:40

Angående managersituasjonen etter denne kampen: Håper NJ har lært et par ting: Vi må spille 4-4-2 og vi må ikke ha McClean på banen i det hele tatt. Han har alene ødelagt nesten hele Stoke i sine 8-9 kamper på back-plassen. Så må NJ skjønne at det er nå, endelig, at vi har at lag som fungerer at vi må bytte minst mulig. Ta små skritt i riktig retning, nå som vi har funnet retningen. Det tok altså 9-10 måneder før den godeste NJ fant riktig retning. Fullstendig flat lærekurve. Kontinutitetsbærerene bør da ikke være Cluclas og McClean men Vickers, Etebo og Gregory. Sentrallinjen! Så får vi fylle på deretter. Ince kan gjøre en god jobb på venstreside - ettersom han er venstrebeint. Duffy er eg godt alternativ som indreløper dersom vil spille mer offensivt enn når vi møter berdre lag som WBA, Leeds eller Fulham. Collins bør også erstatte Batth når motstander har veldig raske spisser. Vickers er selvsagt bankers. At NJ plasserte ham på backen mot Hudders var jo bare helt i tåka -TÅKA. Oppsigelsesgrunn. Dersom Allen er "på" er han med. Ellers har de fargede bak der spilt meget bra: Ndyaye og Etebo. Clucas er fin med høyde og kraft, men vi skulle hatt en bedre spiller der altså. Slik ståa er nå må Gregory spille på topp..... Bankers. Så bytter vi bare Hogan og Cambpell. Enkelt. Vokes smiler og ler og er ikke fotballspiller. Tror NJ beholder jobben dersom dette følges.
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Swansea - Stoke

Innlegg Morten T. » 05 Okt 2019, 20:15

kjartan skrev:DET var eit LAG! Nesten som i Pulis-epoken :-)

Enig!
Those where the days! :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Swansea - Stoke

Innlegg Morten T. » 05 Okt 2019, 20:24

onside skrev:Federici - 7 Jeg så ikke baklengsen, men han var alltid våken og på ballene som gikk like utenfor - gode igangsettinger, bra kamp
Edwards - 7 Hever seg kraftig fra benkingen, løper bra bakover, takler og vinner baller. Litt dårlige innlegg, men Edwards - du kommer....
Vickers - 8 Bryter og styrer. Ble satt på backen i forrige kamp. En skandale. Han er stopper med muskler og er relativt rask. Hadde et skudd som kunne gått inn også - Meget god kamp.
Batth - 7 Assist og vil mye, men overlater mye til Vickers, men ofrer seg i dueller og vinner mange hodedueller bakover.
Martins Indi -7 Enderlig en venstreback, slik at stopperne ikke trenger bekymre seg for DET! Løser oppgaver fantastisk bra og slå til medspiller hver eneste gang.
Ndiaye - 7 Jobbe og sliter, skjermer og går forbi motspiller, litt uryddig defensivt med å plukke opp spillere men meget bra kamp totalt.
Etebo - 8 Pulkker opp motspillere, takler og utfyller Ndyaye bra bakover. sterk fremover også, bare tverrliggeren hindret drømmescoring. Toms up.
Clucas - 7 Scorer, det er bra ellers greie kortpasninger, blir det lenge er det verre, godkjent for uuttrettelig jobbing...
Allen - MOM 9 - Viser veien får gult tidlig, spiller alltid ball til medspiller slik at medspiller får bedre posisjon og kan gjøre en god jobb. LAGSPILLEREN!
Gregory - 7 Gjør veldig mye bra i medtak og gjør medspiller bra, skulle hatt minst to scoringer, laster han egentlig ikke, fordi han gjør en god kamp, skulle ikke vært byttet ut.
Campbell - 7 Rykke og sliter i motstander, kriger og jobber. Kommer til to avslutninger som kunne blitt må, men good jobb!
Vokes 4 - Lat, ventende og usikker på posisjoner. Trenger mye mere benketid.
Hogan 7 - Litt heldig med scoringen, men han er der - og scorer. Viktig. Tror jeg spåddet det også :) Litt rare bevegelse innimellom.

NJ - 7 Nå vet jeg ikke hvorfor McClean ikke var på banen, men DET var i alle fall avgjørende. Kan ikke ha en vandrende katastrofe løpende rundt der og ikke vite hva han skal gjøre, så der var du enten heldig eller klok NJ. Endelig Campbell på topp sammen med Gregory. Jeg ville hatt Cambell enda mer sentrert, og latt Gregory løpe enda mer og vært tilretteleggeren i stede for avslutteren. Gregor er veldig god til å ta i mot ball og videre ekspedere, men slet i dag med avslutningene. Lindsay på benken var et bra trekk. Han trenger å løfte seg pasnings- og også plasseringsmessig. Vokes trenger vi ikke. Jeg har hele tiden sagt at Clucas skal på tribunen. Spilte en bra kamp i dag, og han trengs når vi har så mange små midtbanespillere på banen. Han viser muskler og forsvarer plassen sin bra. Inbyttene: Campebll for Hogan var perfekt. Vokes for Gregory var meningsløst. Skulle heller satt inn Duffy for Clucas siste 5.... men NJ. Du beholder jobben ser det ut for. Vi har gjerrige eiere, selv om Denise er blant Storbrittannias rikeste.

Syns denne kampen skal gå i Tore Hems ånd. Vi jobbe og sleit ,ikke i 2x3min, men 2x45 og vi rystet serielederen såpass at vi fikk fall-seier etter 89.minutter.

Synes du treffer veldig bra her.
Edwards ville jeg gitt 6, det samme med Batth. Synes begge to ble gradvis svakere utover i matchen etter en god 1.omgang.
Vokes ville jeg gitt 5, kanskje til og 6. Han vant en del dueller og er ok som møtende spiss, men blir også veldig stasjonær. Gregory er forresten veldig nær å få 8. Jobber utrettelig og graver fram sjanser for seg selv og andre.
Ellers enig, selv om du kanskje er litt i overkant streng mot spillere du i utgangspunktet ikke er begeistra for, med det er lov, det. :P 8-)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Swansea - Stoke

Innlegg onside » 05 Okt 2019, 20:37

Morten T. skrev:Synes du treffer veldig bra her.
Edwards ville jeg gitt 6, det samme med Batth. Synes begge to ble gradvis svakere utover i matchen etter en god 1.omgang.
Vokes ville jeg gitt 5, kanskje til og 6. Han vant en del dueller og er ok som møtende spiss, men blir også veldig stasjonær. Gregory er forresten veldig nær å få 8. Jobber utrettelig og graver fram sjanser for seg selv og andre.
Ellers enig, selv om du kanskje er litt i overkant streng mot spillere du i utgangspunktet ikke er begeistra for, med det er lov, det. :P 8-)

Takk for at det Morten, Tore Hem får i alle fall 10 av meg.

Bare for å kommenteredine justeringer , som jeg kan være enig i:
Edwards, hooldt Celina veldig bra i 1. omgang, defensivt. kanskje litt dårlig bidragsyter offensivt, så 6 eller 7. OK
men jeg syns Batth falt av bra sammen med Vickers, hele tiden, så spørs det om det var midtbanen som var for trege bakover eller om det var de som falt av for raskt... men bra kamp, spesielt på hode.
Vokes : Så fantastisk forvirret spiller. Liker å stå å heade over lavere spillere, da har han 100% fordel, men dengang ei. Statisk og lat er min mening, men OK. Aldri en 6-er.

Edit: så igjennom kortversjonen på YouTube, og jeg så Vokes ar nest sist på 2-1 målet og hadde ett par klareringen på hodet på to cornere som jeg ikke helt fikk med meg. OK 6-poeng til Vokes. :D
Sist endret av onside den 06 Okt 2019, 11:16, endret 2 ganger.
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 18 gjester

cron