Sparking av managere

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Sparking av managere

Innlegg Lilledino » 04 Okt 2019, 11:19

Når det er sagt, med alle spekulasjoner om hvem som kan komme inn oa, så tror jeg ikke noe på at det blir et bytte.

Til det er ledelsen alt for handlingslammet og tørr ikke erkjenne at de nok en gang har gjort så mange feil at det havarer er klubben.
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Sparking av managere

Innlegg Morten T. » 04 Okt 2019, 12:00

Har også sett noen tynne rykter på at Harris kommer til Stoke og Jones går motsatt vei til Millwall.
Rett og slett en slags "swap".

Det virker derimot så sprøtt at jeg velger å ikke tro på det... :shock:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Sparking av managere

Innlegg KaffeM » 04 Okt 2019, 12:37

Håper ikke ledelsen gambler og signerer med en manager uten PL erfaring.
Nå trenger Stoke en markant manager som vet hvor listen ligger.
I så måte kan Tony Pulis være riktig person, men jeg tviler på at det blir reelt.
Jeg håper fremdeles på Moyes, men Stoke har ødelagt så mye for seg selv, at flere aktuelle managere vil vegre seg for å ta jobben.
Samtidig er det garantert managere som vil tenke at dette er en unik mulighet. En CV som viser til snuoperasjon der en klubb har vært i fritt fall over tid, er en sterk CV.
I tillegg har Stoke midler og potensial.
Hva er risikoen ved å ta en slik jobb? Hva er muligheten?
Jeg tror flere aktuelle managere vil tenke muligheter her.

En av utfordringene er dagens spillerstall. Hvilken manager kan skape resultater frem til overgangsvindu i januar, der det kan suppleres med 3-5 spillere?
Igjen tror jeg Moyes ville skapt resultater ut av dagens spillerstall, men Pulis ville nok også snudd negativ utvikling.

Jeg har registrert at NJ hevder resultatene omhandler uflaks og at dette er nødt til å snu.
Muligens han har rett, men negative/positive resultater har en tendens til å forsterke seg. Dette vet ledelsen i Stoke og derfor ...
Slutten for den som gir opp er begynnelsen for den som gir alt
KaffeM
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 82
Registrert: 03 Jul 2019, 11:59
Bosted: Kristiansand

Re: Sparking av managere

Innlegg Lilledino » 04 Okt 2019, 12:51

Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Sparking av managere

Innlegg Morten T. » 04 Okt 2019, 13:03

KaffeM skrev:Jeg har registrert at NJ hevder resultatene omhandler uflaks og at dette er nødt til å snu.

Jeg tror han har litt rett i dette, men ikke helt og fullt. Flaks/uflaks med målsjanser, dommeravgjørelser etc. har ikke allverdens betydning - over tid. De beste lagene vinner som oftest til slutt - uansett.
Det jeg har veldig tro på er å skape større muligheter til seier for seg sjøl gjennom å gjøre en del grep som kanskje kan se enkle ut på papiret, men som likefullt er komplekse.
Den ene er å organisere stramt i forsvar, og når jeg snakker om forsvar så mener jeg den jobben alle de 11 utvalgte skal gjøre i den fasen av spillet og når laget ikke har ball.
Det andre er å skape målsjanser - så mange som mulig. Her er det "mange veier til Rom" det erkjenner jeg, men hva hvis f.eks. alle tilgjengelig data forteller oss at et overveldende flertall av de målene som scores i fotball kommer fra innenfor 16,5-meters feltet? Ville det da ikke være smart å så ofte som mulig sørge for å få ballen inn i det området og blåse i om det som skjer i momentene før ikke oppfattes som "estetisk", "vakkert" eller...ehmm..."underholdene"?
Jeg mener jo det...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Sparking av managere

Innlegg Morten T. » 04 Okt 2019, 13:19

For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Sparking av managere

Innlegg Morten T. » 04 Okt 2019, 13:25

Aitor Karanka neste navn ut på en etterhvert lang liste...:
https://footballleagueworld.co.uk/46-y- ... toke-city/
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Sparking av managere

Innlegg Morten T. » 04 Okt 2019, 15:55

Ser litt på manager og tropp til morgendagens motstander Swansea.
De har en manager( Cooper ) som aldri før har ledet en profesjonell fotballklubb og de har en tropp hvor langt på vei de fleste( med noen få unntak ) spillerne kan karakteriseres som «gråstein».
Hvordan får f.eks. de det til og hva gjør f.eks. klubber som Stoke feil?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Sparking av managere

Innlegg Lilledino » 04 Okt 2019, 16:17

Jeg blir så sint, oppgitt og resignert når jeg leser at NJ fortsatt skal lede Stoke mot Swansea til helgen.

Hele UK ler av oss og jeg leser bla :

“There is not much more to say about Stoke. Their season has been a disaster so far, and losing at home to Huddersfield only further compounded their misery. Nathan Jones will still be in charge at the Liberty, but I can't see their fortunes changing.


Hva er oddsen på Stoke seier ? Kanskje det er her vi skal snu trenden ? Jeg satser trygda...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Sparking av managere

Innlegg Svein Nilsen » 04 Okt 2019, 19:15

Nå er vi til latter blant fotballinteresserte i "hele verden"! Og det er latterlig. Vår helt udugelig manager skal fortsatt lede laget som nå er så dårlig at League One ikke lenger er et fjernt mareritt, men et sannsynlig utfall for en klubb som er i fritt fall - på alle parametere!
Hvis Natta Jones er i Swansea i morgen så håper jeg han fortsetter videre i Wales til han er hjemme - og at han blir der!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester

cron