Birmingham-Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Birmingham-Stoke

Innlegg kjell-etne » 31 Aug 2019, 18:58

La oss prøve noke anna enn Pulis, må få fred han nå, må vel dessuten snart bli plukka av ein toppklubb med sine kvaliteter :) , har og vore her tidlegere og måtte gå, men om Jones må tre av (han bør det forresten :( ) , finnes nok mange gode alternativer som kan både tette bak, få opp entusiasmen og få trua tilbake, samt gi fansen opplevelsar som gir valuta for inngangen og poenger på tabelen. Farlig å undervurdere fansen som betydningsløse i ein klubb sin eksistens, så når me manglar både spelestil, et samspelt lag, for dårlige enkelt spelerar, (då me har solgt unna det meste me hadde) og ein trenar som er totalt uten gangsyn, men masse sjølvtillit :o
Frykter Jones set for lenge dessverre, må få inn ein trenar med respekt og erfaring ,men med framoverretta og offansiv fotball, går fint å kombinere det med å sanke poeng samt gi ein gor forballopplevelse. Dagens kamp var fryktelig å bivåne synes mot svak motstand, dessverre :oops:
kjell-etne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 66
Registrert: 31 Des 2013, 01:33

Re: Birmingham-Stoke

Innlegg gmel » 31 Aug 2019, 19:01

Han får nok noen kamper til....men hjelpe meg så elendig dette er.
( og jeg skal ikke si, hva var det jeg sa eller noe, men når ti mann er for dårlige og må vekk, mens ti nye må inn, da blinker lampene når ikke det nye laget går fra triumf til triumf)
Sorry mr Jones, men du har nådd ditt inkompetansenivå.

Men la oss få slippe Pulis.....
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Birmingham-Stoke

Innlegg gmel » 31 Aug 2019, 19:04

Litt ekstra salt til såret: Den ubrukelige Pieters spiller mot Liverpool i kveld....
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Birmingham-Stoke

Innlegg Morten T. » 31 Aug 2019, 19:43

HVIS Jones får beholde jobben og HVIS han klarer å snu dette, så vil det være noe for historiebøkene.
Det blir spennende å se hva som skjer framover...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Birmingham-Stoke

Innlegg centauri » 31 Aug 2019, 20:14

gmel skrev:Litt ekstra salt til såret: Den ubrukelige Pieters spiller mot Liverpool i kveld....


Pieters er blant top 5 av forsvarere i PL Manager
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Birmingham-Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 31 Aug 2019, 20:17

Morten T. skrev:HVIS Jones får beholde jobben og HVIS han klarer å snu dette, så vil det være noe for historiebøkene.
Det blir spennende å se hva som skjer framover...


Coates familien er nok i en fryktelig skvis nå. De har lagt mye prestisje i Jones, men de ser jo også at dette er et håpløst prosjekt. Hvor mye tid skal ha få. Jeg har prøvd å være tålmodig, men det er så mye som ikke stemmer nå at jeg mener han må gå....nu!
Formasjon; han har prøvd å selge inn diamantformasjonen til klubb og spillere, men det lykkes jo ikke i det hele tatt. Han vingler også noe fryktelig når han stadig vekk endrer til annen formasjon - uten at det heller lykkes.
Spillerlogistikk; her er det jo usedvanlig mye som skurrer. Nå har vi spilt 6 ligamatcher og 2 Ligacup kamper, i tillegg til treningskampene. Fortsatt bytter han 5-6 spillere til HVER kamp. Og de eneste som får ubegrenset med tillitt er de to som supporterne mener er de aller dårligste. Et eksempel; James McClean. Ok, han løper mye, men hva så? Han skal vel spille fotball ikke bare løpe rundt som en hodeløs hane? Jeg har sagt det før; hvis man skal måle en fotballspiller etter løpsferdigheter så finnes det jo en million langdistanseløpere man kan hente ned fra høyfjellet i Kenya!

Slik er vel situasjonen sett fra mitt ståsted;
keepere; Butland gjorde nok en feil i ligacupen, har gjort drøssevis med feil men vi vet at han kan! Riktig å bytte til Federic, men hva med Adam Davies?
Forsvar; Smith imponerer ingen, hvor er Edwards nå? Helt ute av troppen i dag. Collins har fremstått som vår beste midtstopper, men var ikke på banen eller benken i dag. Lindsay scoret, men feil på seiersmålet og utallige feilpasninger. Også Batth er for ujevn. BMI med en ok kamp i ligacupen med har vel vært for nedadgående i et par år nå. Ward virket rusten i dag, mange dårlige valg, men vel vår eneste venstreback. Hold for all del McClean og Clucas unna den plassen!
Midtbane; Hvor er Verlinden? Ung, lovende med fart, teknikk og innleggsferdigheter. McClean, nei, Clucas, nei. Allen er god nok, men finner seg ikke til rette i formasjonen. Etebo er ikke i form, men ok å spille han bedre. Ince....ja, hva skal en si. En god fotballspiller med litt fart, bra teknikk, bra blikk og et meget godt skudd. Men i dag og mesteparten det siste året; kruttet er tørt, farta er borte og forståelsen mangler. Duffy har så langt ikke bidratt med noe som helst. Cousins er vel bare en dårlig utgave av det vi har. Han ble kjøpt kun på bakgrunn av NJ sin erfaring med han som ungdomsspiller….herreminhatt! Powell har jeg tro på, men har er selvfølgelig skadet.
Angrep; Campbell god mot Leeds og har mål i seg, men får jo ikke sjansen. Latterlig sent innbytte i dag. Vokes er tung og treg og passer dårlig inn. Hogan var for dårlig for Villa i Championship og er vel egentlig det for oss også. Gregory virker god nok, jobber veldig hardt, MEN han scorer jo ikke mål!
Spisser vi har kvittet oss med fordi de presterte for dårlig i Stoke City bøtter inn mål på et høyere nivå enn hva vi er på.
HVA FAEN ER DET SOM FEILER OSS?
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Birmingham-Stoke

Innlegg Morten T. » 31 Aug 2019, 20:39

Alle som har vært ihuga supportere i 40-50 år, eller hva det nå er, husker garantert tilbake til 2003. Det var den foreløpig siste gangen Stoke var farlig nær å rykke ned til tredje nivå i engelsk fotball. Den gangen hentet klubben inn Pulis i November 2002 og han gjorde noen fantastiske lånesigneringer i keeper Mark Crossley( tidenes viktigste lån? ) og spissen Ade Akinbiyi. Klubben overlevde med et nødskrik etter et mål av Akinbiyi i sesongens siste match.

Situasjonen er muligens ikke parallell nå, men å snakke NED en trener som har gjort så ekstremt mye for klubben, vunnet pris som Premier Leagues beste manager( utropt av kollegaer og fagfolk ) og som en av de få i England som har ledet lag i over 1000 kamper, vel...dem om det.
Ser forresten at mange engelske fans nå vil ha han tilbake. For meg er ikke det så viktig( jeg føler meg 98% trygg på at han ikke vender tilbake ), men jeg hadde ikke hatt noe som helst i mot å få inn en fyr( HVIS Jones må gå ) med samme kloke fotballhode og pragmatiske evner.

Det er KANSKJE det som trengs nå...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Birmingham-Stoke

Innlegg Morten T. » 31 Aug 2019, 21:07

Svein Nilsen skrev:Jeg har sagt det før; hvis man skal måle en fotballspiller etter løpsferdigheter så finnes det jo en million langdistanseløpere man kan hente ned fra høyfjellet i Kenya!

Det holder ikke BARE å løpe mye, det tror jeg absolutt INGEN av oss som mener at det å løpe mye i moderne fotball er en viktig egenskap noensinne har hevdet. Det er en, av flere, komponenter som må på plass.
De beste lagene løper veldig mye. Det gjelder nesten uansett hvilken liga man dissekerer.

Man kan jo snu på det også. Det hjelper ikke med skjøre ballettdansere og ballvirituoser hvis de ikke løper( mye ).
Individuelt skikkelige spillere er fint det, men det holder ikke BARE med det. Kanskje i futsal, på løkka osv, men ikke i moderne profesjonell fotball.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Birmingham-Stoke

Innlegg Morten T. » 31 Aug 2019, 21:51

Hughton( soleklar favoritt ), Pulis, Carvalhal og Pearson er favoritt hos bookies til å ta over...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Birmingham-Stoke

Innlegg Morten T. » 31 Aug 2019, 21:58

Jones skjønner jo sjøl at han blir satt på porten hvis dette fortsetter...
https://www.stokesentinel.co.uk/sport/f ... es-3271585
Tenk at denne klubben var i FA-cupfinale og spilte i Europa for noen ganske få år siden...WOW! Those where the days...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 24 gjester

cron