Før Leeds - Stoke( Ligacup )

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Leeds - Stoke( Ligacup )

Innlegg Morten T. » 25 Aug 2019, 17:30

Det skal bli interessant å se hva Jones gjør her. Jeg tror det blir utskiftninger igjen.
Butland-
Edwards - Batth - Collins - Ward
Allen - Etebo - Ince - Verlinden
Vokes - Campbell

Det blir også interessant å se hva Bielsa gjør her. Han er en absolutt mastermind og en gammel favoritt. Jeg vil påstå at han er blant verdens 10 beste trenere og er fortsatt forbløffet over at Leeds har klart å kapre han. Leeds er veldig gode på det de gjør, og det de gjør er kort fortalt å løpe mye, jobbe steinhardt etter balltap og spille ballen fort i lengderetning.

Pep Guardiola, som selv er blant de beste i verden, rangerer faktisk Bielsa som verdens beste trener og sier noe utrolig interessant her:
Guardiola cast aside Bielsa’s lack of trophies in a 28-year managerial career, instead pointing to his tactical nous and track record of improving players.

He said: “It doesn’t matter how many titles he had in his career.

“We are judged by that – how much success we have, how many titles we have won, but that is much less influential than how he has influenced football and his football players.

“That is why, for me, he is the best coach in the world.”


Guardiola klarer her altså å skille mellom antall pokaler vunnet og RELATIV suksess når han bedømmer Bielsa sine prestasjoner og evner. En fagmann som uttaler seg, med andre ord...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Leeds - Stoke( Ligacup )

Innlegg onside » 25 Aug 2019, 20:24

Ja, det skal bli interessant hva NJ velger nå. Syns stort sett han bommer og velger spillere for å teste og ikke for å vinne. Det kommer da også på hvor mye han satser på Ligacupen også da, men jeg er i alle fall enig i en to - tre ting her Morten: Collins må bare spille, han har den hurtigheten og brukbar pasningsfot til å stå som kaptein ut sesongen her. Så bør også Verlinden vise hva han duger til. Jeg nekter å tro at han har blitt dårligere fra forrige sesong.... Så må, hvis han orker, Gregory spille sammen med Edwards på topp fra start.
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Før Leeds - Stoke( Ligacup )

Innlegg Morten T. » 26 Aug 2019, 11:07

Som antatt tidligere, så vil Bielsa gjøre en del endringer til denne. Hele 5-7 spillere forventes å bli byttet ut/inn fra lørdag.:
https://www.stokesentinel.co.uk/sport/f ... ws-3249034

Vi bør vel forvente at også Jones vil foreta en del endringer?

Og apropos, sendes denne noe sted? TV? Stream?
Eller blir det the good old fashionway radio igjen?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Leeds - Stoke( Ligacup )

Innlegg Morten T. » 26 Aug 2019, 17:00

For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Leeds - Stoke( Ligacup )

Innlegg Morten T. » 27 Aug 2019, 11:52

onside skrev:Ja, det skal bli interessant hva NJ velger nå. Syns stort sett han bommer og velger spillere for å teste og ikke for å vinne. Det kommer da også på hvor mye han satser på Ligacupen også da, men jeg er i alle fall enig i en to - tre ting her Morten: Collins må bare spille, han har den hurtigheten og brukbar pasningsfot til å stå som kaptein ut sesongen her. Så bør også Verlinden vise hva han duger til. Jeg nekter å tro at han har blitt dårligere fra forrige sesong.... Så må, hvis han orker, Gregory spille sammen med Edwards på topp fra start.

Edwards på topp?
Det kunne ha vært interessant, men går ut i fra at du hadde Campbell i tankene her? ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Leeds - Stoke( Ligacup )

Innlegg onside » 27 Aug 2019, 12:40

Morten T. skrev:
onside skrev:Så må, hvis han orker, Gregory spille sammen med Edwards på topp fra start.

Edwards på topp?
Det kunne ha vært interessant, men går ut i fra at du hadde Campbell i tankene her? ;)

Hmmmm, tror kanskje det er den siste kombinasjonen NJ ikke har prøvd eller?
men du har rett Morten, jeg mente Campbell ja :)

Dersom vi skulle toppet laget mot Leeds ville jeg kanskje satt det opp slik....

....................Butland................
Edwards...Collins(c)...Batth...Ward
....................Woods.................
.........Etebo..............Ince/Verlinden..
...................Powell..............
...........Gregory......Hogan/Campbell....

Benken: Federici, Vickers, Smith, Lindsay, Duffy, Hogan/Campbell, Ince/Verlinden
Tribunen: Clucas, McClean og Allen

med følgende begrunnelse...
Butland er Stokes største stjerne, vet han har misset ett par-tre nå, men må på banen og vise at han er mer enn god nok for dette laget.
Collins fortsetter men ettersom hverken Lindsay eller Vickers imponerte mot Leeds i første kamp, kan Batth bli den rolige stopperen i andre Leeds-kamp?
Woods er soleklart mye bedre enn Cousins.
Ince - Jeg ville ha venstrefoten til Ince på venstre side! Kanskje vi får noen crossere som treffer medspillere derfra også?
Powell - Hvis skadefri, vår klart beste kreative spiller i overgangsfasen
Gregory kan ta imot, og Hogan/Campbell kan score....
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Før Leeds - Stoke( Ligacup )

Innlegg Svein Nilsen » 27 Aug 2019, 14:52

Med Leeds kampen i kveld og Birmingham på lørdag før landslagspausen er det jo bare for NJ å fortsette testingen av spillere..... Ingen grunn til å spare noen. Det han snart bør ha funnet ut er at han ikke kan bygge laget rundt AngryMac og Clucas - da blir det nedrykk. I kveld bør han kjøre dette laget;

4-4-1-1
Butland
Edwards-Collins-Lindsay-Ward
Ince-Allen-Etebo-Verlinden
Powell
Gregory

4-4-2
Bytte Powell med Campbell.
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Før Leeds - Stoke( Ligacup )

Innlegg onside » 27 Aug 2019, 17:29

Svein Nilsen skrev:Ingen grunn til å spare noen. Det han snart bør ha funnet ut er at han ikke kan bygge laget rundt AngryMac og Clucas - da blir det nedrykk. I kveld bør han kjøre dette laget;

4-4-1-1
Butland
Edwards-Collins-Lindsay-Ward
Ince-Allen-Etebo-Verlinden
Powell
Gregory

4-4-2
Bytte Powell med Campbell.

Da er du forsoget enig med meg, med unnta av Allen. Allen sliter veldig i den såkalte diamanten. Derfor syns jeg han skal få en hel kamp på tribunen å observere hvordan bevege seg i diamanten. Da er du nemlig ikke oppe ved venstre cornerflagg og taper ballen forså å bli rundlurt på egen 5-meter minutter senere. Allen må innsjå sin begrensning.... Innsjå?
Jeg syns vi skal kjøre den lille og statiske og tacklingsveike Woods som DM, rett og slett fordi vi ikke har noen bedre. Rett og slett....

Og hvorfor har ingen sagt til Ince at han må på venstre siden. Alle vet jo det aldri kommer innlegg fra høyresiden, fordi har drar seg *alltid* inn mot midten og forsøker skudd. Tenk hvilket våpen det hadde vært med han på venstre. Kan både gå for innlegg og dra seg inn og avslutte på mål. Våpen.....
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester

cron