Ashley Williams

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Ashley Williams

Innlegg gunny » 01 Aug 2018, 12:44

På lån frå Everton? Blir vel back-up for Shawcross og Bruno?
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Ashley Williams

Innlegg onside » 01 Aug 2018, 16:47

Mr. Wiliams er observert på Clayton Woods, ser ut som om han er en del av deal’en med Badou....

Min lille personlige mening: Shawcross - Martins Indi og Cameron er gode på hode, gode til forechecking, og er veldig trege. Mr. Williams har akkurat de samme egenskapene. Hva skal vi med ham? 33 år og fullstendig ut på dato. Dette må jeg si jeg ikke skjønner.....
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Ashley Williams

Innlegg Lilledino » 01 Aug 2018, 20:17

onside skrev:Mr. Wiliams er observert på Clayton Woods, ser ut som om han er en del av deal’en med Badou....

Min lille personlige mening: Shawcross - Martins Indi og Cameron er gode på hode, gode til forechecking, og er veldig trege. Mr. Williams har akkurat de samme egenskapene. Hva skal vi med ham? 33 år og fullstendig ut på dato. Dette må jeg si jeg ikke skjønner.....

Hva med en spiss kanskje ?
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Ashley Williams

Innlegg Lilledino » 01 Aug 2018, 20:23

Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Ashley Williams

Innlegg onside » 01 Aug 2018, 22:12

Lilledino skrev:
onside skrev:Mr. Wiliams er observert på Clayton Woods, ser ut som om han er en del av deal’en med Badou....

Min lille personlige mening: Shawcross - Martins Indi og Cameron er gode på hode, gode til forechecking, og er veldig trege. Mr. Williams har akkurat de samme egenskapene. Hva skal vi med ham? 33 år og fullstendig ut på dato. Dette må jeg si jeg ikke skjønner.....

Hva med en spiss kanskje ?

Jo selvsagt en spiss til, men også en YNGRE og RASK midtstopper, med litt fremtid. Chester fra Villa var vi villig til å gå for med £11m, så kan det hende vi ender opp med en 33 årig treg utdatert backup for BMI og Shawcross????? Lurer sterkt på vurderingsevnen her...
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Ashley Williams

Innlegg onside » 02 Aug 2018, 21:36

Den sjette signeringen er klar : Williams presentert som lånespiller for en sesong.
https://t.co/9c8vIE6up6

Heldigvis en lånespiller, ikke kaliberet til Zouma, men kan vel fungere som backup når Shawcross får ryggproblemer, BMI sliter med leggen og Cameron får strekk i hamstringen...... ;)
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Ashley Williams

Innlegg Svein Nilsen » 03 Aug 2018, 13:48

Tja, en spiller som er litt for svak for første-11'ren til et topp 10 PL lag skal vel klare seg ok for et topplag i CC, tror og håper jeg. Har hatt sansen for Williams siden Swansea dagene; sterk i duellene i begge boksene, scorer noen mål og er vond å spille mot. Med noen skadeutsatte midtstoppere i Shawx og BMI er dette en ok signering, sannsynligvis en mye bedre midtstopper enn Cameron. En spiller som mangler fart men som leser spillet og vinner på rutinen. Som de sa om vår gamle kjempe, Gerry Taggart, som vel var på slutten av sin karriere når han kom til oss i 2004 og ikke akkurat var hurtig; "Han er så rutinert og leser spillet så bra at man skulle tro han hadde sett kampen på video kvelden før" :D
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Ashley Williams

Innlegg Morten T. » 30 Jul 2019, 16:11

Har sett noen rykter på at Williams kan være på vei tilbake, hvis Indi selges.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Ashley Williams

Innlegg Morten T. » 18 Aug 2019, 22:26

Williams ser ut til å havne i Bristol Ciry:
https://www.bbc.com/sport/football/49387728
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo


Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron