Charlton - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Charlton - Stoke

Innlegg Lilledino » 10 Aug 2019, 18:11

Svein Nilsen skrev:Uff og uff! Vi er et bånnlag, verken mer eller mindre. Riktignok fremstår vi i lange perioder bedre enn Charlton, men det var ikke rare laget! Det så ut som en formasjonsendring når vi byttet på laget. Trodde det skulle bety større offensiv kraft og at Jones gikk for å vinne kampen. Dessverre fremstod vi enda mere usikre og falt jo sammen som så mange ganger før. Så lite til den staminaen som Jones påstår at de har bygget i pre-season. Og jeg håper det ikke er sant at diamanter varig evig...….det er vel en utdatert formasjon. Det er vel ikke tilfeldig at "ingen" andre spiller på den måten?
Nei Jones, det er nok tilbake til taktikk-tavla, både når det gjelder formasjon og spillere. Han har vel nå tidenes svakeste start som Stoke manager(?). 3 seire på 24 eller 25 kamper - det lukter nedrykk lang vei av en slik statistikk.


enig, jeg synes vi skal snu ambisjonene våre nå, og sette mål om at vi ikke skal rykke ned !
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Charlton - Stoke

Innlegg Morten T. » 10 Aug 2019, 18:12

Svein Nilsen skrev:UffOg jeg håper det ikke er sant at diamanter varig evig...….det er vel en utdatert formasjon. Det er vel ikke tilfeldig at "ingen" andre spiller på den måten?
Nei Jones, det er nok tilbake til taktikk-tavla, både når det gjelder formasjon og spillere.

Personlig liker jeg best ultratradisjonell 4-4-2 eller 4-5-1( 4-3-3), det er sikrere defensivt, men så er jo jeg en kjip og kjedelig fyr som bare ser det grå og triste i livet også da.... :ugeek: :ugeek: :ugeek:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Charlton - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 10 Aug 2019, 18:14

Lilledino skrev:
Svein Nilsen skrev:Uff og uff! Vi er et bånnlag, verken mer eller mindre. Riktignok fremstår vi i lange perioder bedre enn Charlton, men det var ikke rare laget! Det så ut som en formasjonsendring når vi byttet på laget. Trodde det skulle bety større offensiv kraft og at Jones gikk for å vinne kampen. Dessverre fremstod vi enda mere usikre og falt jo sammen som så mange ganger før. Så lite til den staminaen som Jones påstår at de har bygget i pre-season. Og jeg håper det ikke er sant at diamanter varig evig...….det er vel en utdatert formasjon. Det er vel ikke tilfeldig at "ingen" andre spiller på den måten?
Nei Jones, det er nok tilbake til taktikk-tavla, både når det gjelder formasjon og spillere. Han har vel nå tidenes svakeste start som Stoke manager(?). 3 seire på 24 eller 25 kamper - det lukter nedrykk lang vei av en slik statistikk.


enig, jeg synes vi skal snu ambisjonene våre nå, og sette mål om at vi ikke skal rykke ned !


Definitivt IKKE! Stoke City skal fortsatt ha et overordnet mål denne sesongen; comeback til PL. Det er selvfølgelig fortsatt mulig, men vi har en laaaaaang vei å gå...…..
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Charlton - Stoke

Innlegg Lilledino » 10 Aug 2019, 18:15

Morten T. skrev:
Svein Nilsen skrev:UffOg jeg håper det ikke er sant at diamanter varig evig...….det er vel en utdatert formasjon. Det er vel ikke tilfeldig at "ingen" andre spiller på den måten?
Nei Jones, det er nok tilbake til taktikk-tavla, både når det gjelder formasjon og spillere.

Personlig liker jeg best ultratradisjonell 4-4-2 eller 4-5-1( 4-3-3), det er sikrere defensivt, men så er jo jeg en kjip og kjedelig fyr som bare ser det grå og triste i livet også da.... :ugeek: :ugeek: :ugeek:


Gode gamle 4-4-2 er best, og så kan en enkelt gå over til 4-3-3 om vingene fungerer og er flinke til å jobbe defensivt hjem...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Charlton - Stoke

Innlegg Lilledino » 10 Aug 2019, 18:17

Svein Nilsen skrev:
Lilledino skrev:
Svein Nilsen skrev:Uff og uff! Vi er et bånnlag, verken mer eller mindre. Riktignok fremstår vi i lange perioder bedre enn Charlton, men det var ikke rare laget! Det så ut som en formasjonsendring når vi byttet på laget. Trodde det skulle bety større offensiv kraft og at Jones gikk for å vinne kampen. Dessverre fremstod vi enda mere usikre og falt jo sammen som så mange ganger før. Så lite til den staminaen som Jones påstår at de har bygget i pre-season. Og jeg håper det ikke er sant at diamanter varig evig...….det er vel en utdatert formasjon. Det er vel ikke tilfeldig at "ingen" andre spiller på den måten?
Nei Jones, det er nok tilbake til taktikk-tavla, både når det gjelder formasjon og spillere. Han har vel nå tidenes svakeste start som Stoke manager(?). 3 seire på 24 eller 25 kamper - det lukter nedrykk lang vei av en slik statistikk.


enig, jeg synes vi skal snu ambisjonene våre nå, og sette mål om at vi ikke skal rykke ned !


Definitivt IKKE! Stoke City skal fortsatt ha et overordnet mål denne sesongen; comeback til PL. Det er selvfølgelig fortsatt mulig, men vi har en laaaaaang vei å gå...…..

Godt du har troa Svein, men her er det snakk om å se hva som skjer.. Orker ikke skuffelse etter skuffelse, og da er det bedre for mitt vedkommende, å senke ambisjonene og glede seg over de små detaljene, som eks at vi klarer å score et mål....
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Charlton - Stoke

Innlegg kjell-etne » 10 Aug 2019, 18:25

Ja ja, så er sesongen igang med kamp nr to og tendensen er... jo me kjenner den så godt igjen dessverre, brukbart kampbilde med overtak i spel, skaper rikelig med sjangsar og later til å snu dette i vår favør. Har me skrevet og sett denne tendensen av Stokes kampar tidlegare, for så å oppleve et par enkle scoringar imot og vipps; tap. :cry:
Eg er fullstendig klar over at sesongen ikkje er over, ja nesten ikkje begynt; men atter ein gang, tendensen er så fordømma lik det me kjenner fra siste sesonger. Eg seier heller ikkje at opprykk eller playoff er spolert, men med masse middelhavskjøp samt at me skuslar vekk det med hadde av spelerar med potensial gjer meg litt trist og oppgitt på klubbens vegne. Kall det gjerne pessimistisk, eg meiner heller realistisk; me er nødt å legge litt gryn i ein spiss med teft for mål. Liten vits i å bytte fra middels til middels spelarmatreiell.
Kjekt med målsjangsar og flest avslutningar, men om dei ikkje går over streken, så gir det forbaska lite poeng å berre skape. For seint å gjer noke med det nå i dette vinduet, får håpe Jones nå har evnen til å plukke det beste ut fra denne kampen, gi dei med best involvering ny tillit og få det beste ut av det mannskapet han rår over (og som han jo vitterligheten har kjøpt sjølv) ;)
Har likevel den same trua før kvar kamp, utruleg nok, nå snur det, får ha det denne gangen og, er som sagt veldig klar over at det er litt igjen av sesongen, men så var det det med denne tendensen då, vedvarer den eller..... :oops: Lurer fortsatt på evnen Jones har til ei kvar tid å plukke med det positive fra den siste kampen til neste kamp, lar han spelerar få tillit utfra innsats eller fra `trynefaktor`, eg berre spør?
kjell-etne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 66
Registrert: 31 Des 2013, 01:33

Re: Charlton - Stoke

Innlegg Knut Ole » 10 Aug 2019, 18:25

Klubben vår mangler vinnerkultur
Vi er sjeldent på andreballer. Kriger ikke disse viktige situasjonene i denne divisjonen.
Får «aldri» uttelling på dødballer. Heller ikke her plukker vi andreballer. Hvorfor er vi ikke mer sultene i boks når cornere slås?
Stoke mangler vinnerkultur i de marginale situasjonene som i det store og hele avgjør matcher.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Charlton - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 10 Aug 2019, 18:40

Erik Pieters, mannen med Nord-Europas dårligste innleggsfot, med 2 målgivende for Burnley i Pl i dag. Er det noe med Stoke?
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Charlton - Stoke

Innlegg Knut Ole » 10 Aug 2019, 18:43

Svein Nilsen skrev:Erik Pieters, mannen med Nord-Europas dårligste innleggsfot, med 2 målgivende for Burnley i Pl i dag. Er det noe med Stoke?

Det er noe med Stoke, ja. Åpenbart. Over de seineste ca 30-35 måneder. Mangler det helt grunnleggende. Vinnerkultur - se over.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Charlton - Stoke

Innlegg Morten T. » 10 Aug 2019, 18:57

Knut Ole skrev:Klubben vår mangler vinnerkultur
Vi er sjeldent på andreballer. Kriger ikke disse viktige situasjonene i denne divisjonen.
Får «aldri» uttelling på dødballer. Heller ikke her plukker vi andreballer. Hvorfor er vi ikke mer sultene i boks når cornere slås?
Stoke mangler vinnerkultur i de marginale situasjonene som i det store og hele avgjør matcher.

Det tar tid å bygge opp en slik kultur, men det går fortere å rive den ned.
Stoke var jo spisskompetente som bare rakkern på offensiv og defensiv dødball. Vi vant matcher på det! Den egenskapen har med viten og vilje blitt neglisjert i årevis i klubben og vi taper nå faktisk matcher fordi vi ikke er skarpe nok og skjerpa nok i den fasen av spillet.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 16 gjester

cron