Blackburn - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Blackburn - Stoke

Innlegg Morten T. » 06 Apr 2019, 20:21

I denne matchen hadde Stoke ballen 45% av kampen og løsnet tre skudd på mål( usikker på om Krkic sin straffebom regnes med der ), men vant likefullt 1-0. Kjempebra! Nok en kamp bokført hvor det minst ballbesittelse laget vinner, evt. spiller uavgjort.
Kun 10% av crossene/innleggene hadde riktig adresse og det er for svakt. Det kan skyldes en kombinasjon av svake innlegg og for dårlig plassering/for få folk i boks.

Ser forøvrig at lokalavisa i Stoke, The Sentinel, gir best karakter(8) til Baath, Etebo og Williams og svakest(6) til Ince og Krkic. Resten får 7. Vel, dem om det...

Ser forøvrig også at en skuffet Tony Mowbray, Blackburns manager, uttaler etter dagens match: «It’s a result business». Selvfølgelig har han rett i det. En slik uttalelse er som å slå inn en åpen låvedør for min del, men likefullt er det kjernen i fotball.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Blackburn - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 06 Apr 2019, 21:06

3 poeng var usedvanlig deilig og på tide etter lang tids måltørke og delvis dårlig fotball. Så skal det sies at kampen i dag var et tilbakesteg fra sist kamp, spillemessig. Men, resultatet teller og blir stående for evig tid. Jeg leser også spillerbørsen i The Sentinel etter hver kamp og er stort sett uenig. Mest fordi de ikke bruker skalaen, nå fikk alle mellom 6 og 8, ofte får alle 7 eller 8, selv ved dårlige prestasjoner. Og at Bojan og Ince var de to dårligste er jeg sterkt uenig i. Begge ville riktignok også fått 6 i "min bok", men bedre enn f.eks. Clucas, Afobe og McClean!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Blackburn - Stoke

Innlegg Morten T. » 06 Apr 2019, 21:20

Svein Nilsen skrev:3 poeng var usedvanlig deilig og på tide etter lang tids måltørke og delvis dårlig fotball. Så skal det sies at kampen i dag var et tilbakesteg fra sist kamp, spillemessig. Men, resultatet teller og blir stående for evig tid. Jeg leser også spillerbørsen i The Sentinel etter hver kamp og er stort sett uenig. Mest fordi de ikke bruker skalaen, nå fikk alle mellom 6 og 8, ofte får alle 7 eller 8, selv ved dårlige prestasjoner. Og at Bojan og Ince var de to dårligste er jeg sterkt uenig i. Begge ville riktignok også fått 6 i "min bok", men bedre enn f.eks. Clucas, Afobe og McClean!

Enig. Jeg synes heller ikke Ince eller Krkic var svakest i dag, men ikke best heller. Ince var god frem til han ble skadet. Krkic god i 1. omgang, men falt av i 2. omgang.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Blackburn - Stoke

Innlegg centauri » 06 Apr 2019, 21:24

Synes lokalavisen i Potteries generelt gir for høye score, og for lite differensiert.
De aller fleste får 7 poeng i de fleste kamper, og dette året er ikke preget av så gode prestasjoner
(bedre etterhvert med Jones)
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Blackburn - Stoke

Innlegg essaen » 06 Apr 2019, 22:19

Har ofte lurt på denne såkalte "fotballeksperten" til The Sentinel, er overbevist at han er lønnet av Coates familien. Det har han vist til fulle gjennom en rekke direkte misvisende kampreporter og total mangel av kritikk av en klubb i total oppløsning de siste årene. For meg har han fremstått helt lik Coates familien og det tragiske speider-apparatet som klubben sliter med. Fotball er han uansett ikke i nærheten av å ha peiling på. Så får vi håpe at dagens kamp var det som skulle til for å snu den vonde trenden klubben vår er inne i ,men jeg er langt fra sikker på det .Er nok mange råtne egg som må ut av kurven ,både på leder og spillersiden før vi kommer på rett vei igjen . Be Loyal ,Be Proud,Be Stoke!!
essaen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 64
Registrert: 12 Sep 2015, 21:04

Re: Blackburn - Stoke

Innlegg Morten T. » 06 Apr 2019, 22:28

centauri skrev:Synes lokalavisen i Potteries generelt gir for høye score, og for lite differensiert.
De aller fleste får 7 poeng i de fleste kamper, og dette året er ikke preget av så gode prestasjoner
(bedre etterhvert med Jones)

De er ganske bra på selve beskrivelsene selv om de, tidsriktig nok, dessverre er altfor korte.
Poengsettingen er ikke bra, og som du og Svein er inne på så benytter de ikke hele skalaen. De havner ofte på 6,7 og 8. 8 poeng bør henge meget høyt. 9 og 10 eksepsjonelt. De bruker nesten aldri fra 5 og nedover.

Lokalavisen i Stoke har jo før fått kritikk for at de har vært for lite kritiske i forhold til mange aspekter vedrørende Stoke City F.C. Kan det fortsatt være slik?
Aviser må gjerne skrive «joviale gla’saker» slik at den gruppen som søker «underholdning» kan få sin dose med lystgass i skriftlig form, men pressens viktigste oppgave er tross alt å tørre å være kritiske og å alltid forsøke å søke etter kunnskap og sannhet. Også hva kommer til fotball...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 26 gjester

cron