Badou Ndiaye

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Badou Ndiaye

Innlegg Torstein Norevik » 20 Aug 2018, 23:17

Skal vi tro The Sentinel, som hevder å referere til uttalelser fra Badou selv, så er en låneavtale med Galatasaray like rundt hjørnet...

https://www.stokesentinel.co.uk/sport/f ... ye-1917811

Jeg hadde sansen for Badou da han kom til Stoke, og synest han var en av våre aller beste spillere gjennom vårsesongen. Men han signaliserte tidlig etter nedrykket at han ikke hadde noen intensjon om å bli værende i Championship, og at han ønsket seg bort fra Stoke.

Slik så det også ut, i kampen mot Leeds, der han bare var en blek skygge av den spilleren vi lærte å like i vår. Og etter det har han ikke vært hverken på banen eller på benken, så det er vel ingen overraskelse om han nå returnerer til Istanbul... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Badou Ndiaye

Innlegg onside » 27 Aug 2018, 18:54

Da var låneavtalen i orden, og han fikk sutre seg tilbake til Tyrkia..... det koster Galatasaray €1m denne sesongen...

https://www.stokesentinel.co.uk/sport/f ... ws-1940757
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Badou Ndiaye

Innlegg Svein Nilsen » 27 Aug 2018, 20:16

Synd han ikke ble solgt! Spillere som IKKE vil spille for klubben bør kjeppjages eller settes ned på U23 laget!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Badou Ndiaye

Innlegg gmel » 28 Aug 2018, 21:21

Svein Nilsen skrev:Synd han ikke ble solgt! Spillere som IKKE vil spille for klubben bør kjeppjages eller settes ned på U23 laget!

Enig!
For noen utskjemte drittunger!
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Badou Ndiaye

Innlegg Morten T. » 02 Apr 2019, 20:18

Ingen retur til Stoke for mannen med en fortid fra bl.a. Aspmyra, «superlag» og svære tannbørster( bruker supporterne til Bodø/Glimt den fortsatt på tribunen? ):
http://sportwitness.co.uk/will-not-retu ... k-potters/

Synes det er greit at han ikke kommer tilbake, noe han tydeligvis ikke vil selv heller. En brukbar spiller av god kvalitet, men innstilling og de greiene der virker ikke å være helt på stell.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Badou Ndiaye

Innlegg Lars » 03 Apr 2019, 16:52

Morten T. skrev:Ingen retur til Stoke for mannen med en fortid fra bl.a. Aspmyra, «superlag» og svære tannbørster( bruker supporterne til Bodø/Glimt den fortsatt på tribunen? ):
http://sportwitness.co.uk/will-not-retu ... k-potters/

Synes det er greit at han ikke kommer tilbake, noe han tydeligvis ikke vil selv heller. En brukbar spiller av god kvalitet, men innstilling og de greiene der virker ikke å være helt på stell.


Hadde stor tro på Badou ved overgangen til Stoke, men den gode personligheten han fremsto med i Bodø virker som forsvunnet. Og det er helt greit for meg også at han aldri setter sine føtter igjen i Stoke. Og ja, tannbørsten er fremdeles i bruk på Aspmyra. Neppe den samme som ble introdusert på 70-tallet, men budskapet om at motstanden skal børstes vekk er like fullt der. ;)
Lars
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 72
Registrert: 06 Aug 2010, 21:43

Re: Badou Ndiaye

Innlegg Morten T. » 04 Apr 2019, 09:14

Lars skrev:
Morten T. skrev:Ingen retur til Stoke for mannen med en fortid fra bl.a. Aspmyra, «superlag» og svære tannbørster( bruker supporterne til Bodø/Glimt den fortsatt på tribunen? ):
http://sportwitness.co.uk/will-not-retu ... k-potters/

Synes det er greit at han ikke kommer tilbake, noe han tydeligvis ikke vil selv heller. En brukbar spiller av god kvalitet, men innstilling og de greiene der virker ikke å være helt på stell.


Hadde stor tro på Badou ved overgangen til Stoke, men den gode personligheten han fremsto med i Bodø virker som forsvunnet. Og det er helt greit for meg også at han aldri setter sine føtter igjen i Stoke. Og ja, tannbørsten er fremdeles i bruk på Aspmyra. Neppe den samme som ble introdusert på 70-tallet, men budskapet om at motstanden skal børstes vekk er like fullt der. ;)

Bra.
Opplever Bodø/Glimt som en anstendig fotballklubb, og betegnelsen "anstendig fotballklubb" er, etter mine standarder, en hedersbetegnelse. Det begynner å tynnes i rekkene i forhold til dette både i Norge og internasjonalt.
De har vært bra på kontringsfotball en god stund også, noe som også er bra. Jeg tror den definerte måten å spille på har løfta dem, relativt sett.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Badou Ndiaye

Innlegg Morten T. » 09 Mai 2019, 20:41

For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Badou Ndiaye

Innlegg onside » 09 Mai 2019, 21:34

Morten T. skrev:N’Diaye fortsetter i Stoke?:
https://www.stokesentinel.co.uk/sport/f ... ay-2847101

Etter det han uttalte da Stoke skulle spille I Championship forrige sesong?
Han kan umulig ha integritet. Selg for hva det er verdt. Halva priset om så....
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Badou Ndiaye

Innlegg Morten T. » 09 Mai 2019, 23:06

onside skrev:
Morten T. skrev:N’Diaye fortsetter i Stoke?:
https://www.stokesentinel.co.uk/sport/f ... ay-2847101

Etter det han uttalte da Stoke skulle spille I Championship forrige sesong?
Han kan umulig ha integritet. Selg for hva det er verdt. Halva priset om så....

Enig i at han bør selges.
På den annen side får slike tilfeller meg til å grunne på følgende: Finnes det egentlig såkalte «klubbspillere» mer? Spillere som «blør for drakta» og setter Laget med stor L foran seg selv og egen karriere og cash?
Ja, jeg vet at spillere verden rundt forsøker å fremstå slik på klubbenes interne TV-kanaler og media forøvrig, men hvor sannferdig fremstår det, all den tid de kysser en logo den ene dagen og en annen den neste, og stikker avgårde ved et nedrykk eller med lovnader om høyere lønn et annet sted?

Må vi rett og slett bare akseptere at spillere av i dag jevnt over har en annen motivasjon for å spille ball enn for noen år tilbake i tid? Jeg blir jo støtt og stadig fortalt om «å komme meg videre» eller «akseptere dagens forhold» hvis jeg av og til mimrer om det som har vært ( paradoksalt nok er det ikke mimring 40-50 år tilbake i tid som avstedkommer slike reaksjoner, men 5-20 år ), så kanskje det rett og slett bare er på tide å akseptere at spillere av i dag gjennomgående ikke har dette med følelser for klubb i repertoaret?

Sett på den måten så er det ikke klin umulig at N’Diaye spiller neste sesong for Stoke.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 17 gjester

cron