Stoke - Shrewsbury Town

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Shrewsbury Town

Innlegg Torstein Norevik » 16 Jan 2019, 00:05

-Tottal- skrev:Fra 2-0 og cruise control mot et ganske svakt Nivå III lag - til 2-3. På hjemmebane.
På den ærverdige Bet365 stadium. Er bunnen nådd ? Dette er ikke en gang trist - Dette er skandale.
Rekker Jones det siste toget tilbake til Luton allerede i kveld ?

Jeg tror Delap må ta over roret nå, til dette har fått satt seg.


Jeg tror ikke vi skal skylde mye på Jones. Elendigheten begynte ikke med han, og han har knapt vært her en uke...

Men vi har et lag som er totalt blottet for selvtillit, og spiller deretter...
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Stoke - Shrewsbury Town

Innlegg Rune » 16 Jan 2019, 00:05

Det er noe som ikke stemmer på ledernivå i klubben vår....virker som de spillerne som forlater oss, blomstrer i de nye klubbene de kommer til...Joslu i kveld, Shaqiri ....Er det ett eller annet med atmosfæren i klubben?, eller hva? Glad jeg ikke er i Mr. Jones sine sko nå....han har en formidabel oppgave foran seg. Er også litt overrasket av at vi taper for et lag han har spilt mot for bare uker siden, og som han bør kjenne godt fra sin tid i Luton!?...
Rune
Site Admin
 
Innlegg: 418
Registrert: 27 Nov 2016, 16:21
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Shrewsbury Town

Innlegg Torstein Norevik » 16 Jan 2019, 00:08

Rune skrev:Det er noe som ikke stemmer på ledernivå i klubben vår....virker som de spillerne som forlater oss, blomstrer i de nye klubbene de kommer til...Joslu i kveld, Shaqiri ....Er det ett eller annet med atmosfæren i klubben?, eller hva? Glad jeg ikke er i Mr. Jones sine sko nå....han har en formidabel oppgave foran seg. Er også litt overrasket av at vi taper for et lag han har spilt mot for bare uker siden, og som han bør kjenne godt fra sin tid i Luton!?...

Det kan du si, men samtidig skal vi huske på at vi spilte bra store deler av kampen, syntes å ha full kontroll, før vi kollapser i løpet av ti minutter. Idag har nok det mer med spillerne å gjøre enn manageren, spør du meg... :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Stoke - Shrewsbury Town

Innlegg Morten T. » 16 Jan 2019, 00:17

Jeg har ikke sett målene, ei heller kampen, så det blir vanskelig å uttale seg, MEN på generell basis så tror jeg vi må stålsette oss for slike kamper som dette hvor det vil svinge.
Svakheten ved diamantformasjonen på midten er at det kan bli mye rom for motstanderen hvis det ikke er disiplin i formasjonen. Dette igjen er med på å gjøre det vanskeligere for forsvarsspillerne.
En tradisjonell 4-4-2 virker bedre sånn sett. Det blir mindre rom bakover.

Noen synes muligens det er moro og underholdene med resultater som 2-3, 4-4 osv.

Jeg er ikke blant dem.

Jeg er fornøyd hvis laget mitt vinner 1-0. For hvis du vinner alle kampene 1-0, så vinner du alt.

Stoke må ta samling i bånn nå.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Shrewsbury Town

Innlegg Svein Nilsen » 16 Jan 2019, 00:55

Dette er en skandale, hverken mer eller mindre. Stoke City skal IKKE tape på hjemmebane mot laget som sist uke tapte borte mot Port Vale i Checktrade Trophy og som på lørddag tapte 0-3 hjemme for Charlton! Shrewsbury er faktisk det DÅRLIGSTE bortelaget i League One. De har vunnet 1 - en - bortekamp på 13 kamper!! Og vi med en haug med overbetalte spillere som hver tjener like mye på en uke som hele laget til Shrewsbury gjør, minst.
Rowett har gjort mye, fryktelig mye galt det siste halve året. Men, nå må vi også la vreden gå utover spillere som ikke løfter en finger for å bedre situasjonen. Det er til å bli kvalm av!
Vi trenger ikke en ny midtstopper, vi trenger minst 2.
Vi trenger ikke en ny back, vi trenger minst 2.
Vi trenger ikke en ny midtbanespiller, vi trenger mints 2 - helst 4!
Vi trenger en ny venstreving.
Vi trenger ikke en ny spiss, vi trenger minst 2. Kanskje det holder med 1 hvis Campbell får spille!
Nå må klubben og Coates ta et valg; skal vi nærme oss play-off og rykke opp i år eller senest neste år: Hvis de stoler på Jones, som de nok bør gjøre, åpne lommeboka og la han gå amok! Samtidig må vi selge eller gi bort alt daukjøttet vi har i klubben - det er mange spillere. Bli gjerne også kvitt the Pizza Boys i samme slengen!
Faen, nå er jeg enda mer skuffa enn vanlig, hvis mulig!! :evil:
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Stoke - Shrewsbury Town

Innlegg vegar56 » 16 Jan 2019, 01:19

Svein Nilsen skrev:Faen, nå er jeg enda mer skuffa enn vanlig, hvis mulig!! :evil:

Det er du ikke alene om.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Stoke - Shrewsbury Town

Innlegg Morten T. » 16 Jan 2019, 11:12

Torstein Norevik skrev:Jeg tror ikke vi skal skylde mye på Jones. Elendigheten begynte ikke med han, og han har knapt vært her en uke...

Enig i dette, Torstein, men må samtidig si at paradoksene og reaksjonene fra mange som liker fotball er....ja....la oss si ganske rare når det kommer til slike trenerbytter.

For hvis en ny trener kommer inn( og da spesielt de av norsk herkomst som trener fotballag i et annet land ) og vedkommende starter med noen seire, så forklares dette med, nesten uten unntak, at det er påvirkningen fra den nye treneren( og evt. positiviteten, jovialiteten, mentaliteten, taktikken og Fandens Oldemor ) som har ført til de positive resultatene.

På den annen side, hvis en ny trener kommer inn( og da spesielt de av norsk herkomst som trener fotballag i et annet land ) og vedkommende starter med noen tap, så forklares dette så godt som ALDRI med at det er den nye trenerens skyld.

Erre`ikke snodige greier, som vi sier her på østkanten av Oslo?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Shrewsbury Town

Innlegg Lilledino » 16 Jan 2019, 17:42

Kan vi synke lenger ned ....
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Shrewsbury Town

Innlegg Morten T. » 16 Jan 2019, 21:22

Lilledino skrev:Kan vi synke lenger ned ....

Ja, selvfølgelig.
Noen av oss opplevde reisen klubben hadde på f.eks. 90-tallet og det var ikke bare topp prestasjoner den gangen heller, for å si det forsiktig( selv om en spiller som f.eks. Mark Stein var helt fantastisk å bivåne ).

På en måte var det gøy på den tiden( har sikkert litt sammenheng med at jeg sjøl var relativt ung den gangen og ga mer f... ), men det er klart at det er et ønske om at klubben ikke skal havne der igjen.

La oss håpe at Jones kan få fart på Stoke igjen.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 19 gjester

cron