Bolton-Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Bolton-Stoke

Innlegg Knut Ole » 29 Des 2018, 18:49

Mc Clean burde satt den. Fint innlegg av Campbell, forferdelig dårlig teknisk utført avslutning av en spiller som trekker kvaliteten kraftig ned på denne utgaven av Stoke City. Dessverre !
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Bolton-Stoke

Innlegg Lilledino » 29 Des 2018, 18:52

Tenk om vi kunne......
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Bolton-Stoke

Innlegg vegar56 » 29 Des 2018, 18:56

Hadde vært fantastisk om Campbell hadde satt inn et vinnermål, men det skal ikke scores i dag. Dog et hyggelig innhopp :!:
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Bolton-Stoke

Innlegg Knut Ole » 29 Des 2018, 18:57

Helt ærlig så er det Butland som holder oss i matchen. Mot selveste bittelille Bolton.
Forferdelig kvalitet.
Vi vet hva Rowett vil si. Lange avhandlinger, med diverse innskutte setninger, om at....bla bla bla.
Hørte han prate prate prate allerede i sommer uten å se noe reell forbedring. Ingen fotavtrykk som tilsier forbedringer.
Jeg er redd spillerne ikke bryr seg heller.
Sist endret av Knut Ole den 29 Des 2018, 18:58, endret 1 gang
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Bolton-Stoke

Innlegg onside » 29 Des 2018, 18:57

Av og til lurer jeg virkelig på hvorfor jeg gidder å bruke 2x45 minutter på detta....

I Stoke City bør det skje noe alvorlig drastisk. Dette prosjekte gjør at vi blir sementert til en middelhavsfarer i Championship.... liker det ikke.
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Bolton-Stoke

Innlegg Lilledino » 29 Des 2018, 18:58

Knut Ole skrev:Helt ærlig så er det Butland som holder oss i matchen.
Forferdelig kvalitet.
Vi vet hva Rowett vil si. Lange avhandlinger, med diverse innskutte setninger, om at....bla bla bla.
Hørte han prate prate prate allerede i sommer uten å se noe reell forbedring. Ingen fotavtrykk som tilsier forbedringer.
Jeg er redd spillerne ikke bryr seg heller.

Kan ikke kapteinen ta dette opp evt noe sted da, hvor han evt påpeker mangel på strategi, plan og ledelse ?
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Bolton-Stoke

Innlegg gunny » 29 Des 2018, 18:58

Einaste lyspunkt eg klarar å sjå i dag var Campbell. Han har god fart og våger å gå framover. Hadde også eit godt forsøk. Han bør få prøve seg meir!
Butland redda oss frå nederlag med ein kjemperedning nede ved stolperota i 2.omg.
Resten skuffar stort og manager Rowett klarerer ikkje å få i gong dette laget ser det ut til. Enten må styret gje han penger til forsterkninger i januar, ellers så bør dei skifte han ut. Men trur ikkje nokon av delene kjem til å skje.
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Bolton-Stoke

Innlegg Lilledino » 29 Des 2018, 18:59

onside skrev:Av og til lurer jeg virkelig på hvorfor jeg gidder å bruke 2x45 minutter på detta....

I Stoke City bør det skje noe alvorlig drastisk. Dette prosjekte gjør at vi blir sementert til en middelhavsfarer i Championship.... liker det ikke.


Historisk sett taes det ingen grep før skuta er langt under vann..
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Bolton-Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 29 Des 2018, 19:42

Dette er bare trist. I går var det tre år siden vi vant 4-3 på Goodison park over Everton, i en thriller av en fotballkamp. Idag har vi vår fulle hyre med å greie 0-0 mot et meget svakt Bolton-lag, som ligger tredje sist i Championship, og er bare en feberredning fra Butland fra tap.

Det kaller jeg en utrolig nedtur !

Jeg har mistet helt troen på Rowett som manager, og målt ut fra det som vises på banen kan det se ut som om spillerne har gjort det samme. Det er daft og null kreativitet, spark og spenn i hytt og pine, og ingen plan.

At Rowett i fullt alvor kan mene at det spillerne hans presterer er så bra at det er nok til å holde Bojan borte fra både banen og benken, forteller meg at vi har en manager som a) ikke har peiling b) kun vil spille spillere han selv har handlet inn, uansett (mangel på) prestasjoner eller c) er urokkelig når han først får et horn i siden til noen, og deretter bruker sin manager-makt til å fryse de ut.

Eller i verste fall en kombinasjon av alle tre.

Nå er jeg stygg, og har selvsagt ikke belegg for å påstå dette. Men jeg er oppriktig fortvilet over å se en manager som - etter mitt syn - er i ferd med å ødelegge veldig mye for klubben jeg er så glad i.

Jeg mener at det var utrolig viktig for Stoke å returnere til Premier League ved første korsvei, med mindre man synest det er helt OK å spille i Championship.
Fordi vi vet at det ikke vil bli noe enklere å rykke opp neste sesong, eller de påfølgende sesongene. Fordi vi stadig vil motta mindre penger å ha mindre ressurser til å hente inn de rette spillerne, og fordi vi kommer til å miste noen av våre viktigste spillere om vi ikke rykker opp på direkten. Jeg tenker da først og fremst på Butland og Allen, men også på spillere som Bojan og Bauer, som er fryst helt ut.

Jeg vet at Rowett bare har sittet et halvt år, og at det er kort tid. Samtidig har han dette halve året gjort mye rart, og har allerede på denne korte tiden rukket å få betydelige deler av fansen mot seg. Han ser ikke ut til å lære av egne feil (laguttak, taktikk), ikke helt ulikt Mark Hughes, som holdt på en halv sesong med sitt mislykkede ving-back system, før han til slutt måtte innse at det var et helt feilslått prosjekt.

Så spørs det da om Coates har lært av egne feil, med å vente for lenge og ha for stor tro på at ting vil snu bare man tar tiden til hjelp, som han gjorde med Hughes.

Jeg var skeptisk også til om Lambert var rett mann til å ta oss videre, men der var jeg faktisk litt mer i tvil, blant annet fordi han greidde å få skikk på et forsvar som til tider hadde vært lekk som en sil. Og han hadde engasjement. Men også med Lambert ble det for mange uavgjorte og for få seire.

Med Rowett er det annerledes. Her greier jeg faktiske ikke å se noe som er mer positivt, eller noen form for utvikling, snarere tvert imot.

Og han må vel komme med sine ubeseiret på 10 kamper, eller bare to tap på de siste 15 kampene, før Birmingham-kampen. Faktum er likevel at vi, bare to tap på 15 kamper bare greidde å kutte inn ett poeng til siste Play-off plass. Altså er få tap ikke ensbetydende med mange poeng, så lenge det også vinnes sjelden.

Og på de 10 kampene uten tap hadde vi hele seks uavgjorte, og to av seierene kom hjemme mot henholdsvis tabelljumbo (Ipswich) og nestjumbo (Millwall, en sliteseier). Er det veldig mye å slå seg på brystet av ? Og ville vi ha sagt det var like bra om vi på de 10 kampene hadde hatt fire tap ?

Som poengmessig faktisk ville ha utgjort det samme.

Sorry, men Rowett har jeg ikke lenger noen tillit til. Og det er ikke ofte jeg sier det om manager som bare har virket i et halvt år (jeg har vel aldri sagt det).

Vi har mannskap til å kjempe i toppen, og kommer knapt over midten. :(
Sist endret av Torstein Norevik den 29 Des 2018, 22:31, endret 1 gang
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Bolton-Stoke

Innlegg Knut Ole » 29 Des 2018, 20:11

Veldig enig i mye av det du skriver Torstein. Jeg var vel ikke spesielt begeistret over tilsettingen på forsommeren, men ble på et vis litt sjarmert av retorikk og framsnakk. Pressekonferanser og andre uttalelser skulle tyde på positiv endring.
Men akk, tungt belastede Stoke-hjerter måtte tåle mer elendighet. Rett fra kickoff og videre utover høsten. Blant det verste jeg ser er; manglende samhandling, ingen plan over det offensive spillet, lite energi, sakte sakte balltrilling, fart er mangelvare, lite duellkraft eller jakt på andreballer. Og stadig hører jeg lange setninger og uttalelser fra GR som ligner på...bla bla bla.
Og nå i det siste....lite engasjement. Vi behøver å se spillere som blør for drakt, logo, supportere og by. Det siste gjør meg deppa.
Rowett sverger til 4-5-1, med 3 sentralt på midten. Kan noe av problemet ligge her? Woods tar mye plass og for meg er det blitt tydeligere i det siste at han senker fart og framdrift. Mye trilling og pasninger på tvers. Mot et lag som Bolton bør det kanskje være tilstrekkelig med to sentralt, og Allen er selvskreven. Tilstrekkelig med 2 sentralt mot de fleste motstandere og heller ha en offensiv spiller til. I dag og mot Birmingham utgjør vår ensomme (og litt for stasjonære) spiss liten trussel. Samtidig som sentrale midtbanespillere florerer i ufarlig sone.
Er Rowett åpen for å se etter mulighe systemskifter når klubben han leder har kjørt seg fast i et feilslått spor?
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 19 gjester

cron