Stoke- Middlesbrough

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke- Middlesbrough

Innlegg Lilledino » 03 Nov 2018, 21:26

essaen skrev:Vi har en manager som bør avskiltes umiddelbart,vi skaper ingenting ... Butland som redder oss kamp etter kamp...tragisk...hiv driten til he.....




#rowettout
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke- Middlesbrough

Innlegg -Tottal- » 03 Nov 2018, 21:29

Hva er det egentlig å lure på ? Snart Xmas season og det blir IKKE bedre enn dette med Rowett.
Hvor mye tillit skal noen få før virkeligheten slår til igjen ?
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Stoke- Middlesbrough

Innlegg Lilledino » 03 Nov 2018, 21:30

-Tottal- skrev:Hva er det egentlig å lure på ? Snart Xmas season og det blir IKKE bedre enn dette med Rowett.
Hvor mye tillit skal noen få før virkeligheten slår til igjen ?



Historien viser at styret ikke evner å se faresignalene og bare tror det skal endres neste kamp, og neste kamp, og neste kamp....

Ingen lyspunkter i Stoke...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke- Middlesbrough

Innlegg essaen » 03 Nov 2018, 21:48

Da har vi spilt 8 hjemmekamper etter den tragiske og UNØDVENDIGE exiten fra PL.. Vi har nå tatt 11 av 24 mulige poeng på eget gress,etter nedrykket,er det noen som er fornøyd med det? Når jeg legger til at vi kun har plukket 10 av 24 mulige poeng away..og at vi nå har totalt 21 points av totalt 48 oppnåelige ,mener jeg Rowett og styre og stell må stille plassene sine til disposisjon... Herregud for et lite effektiv spill vi har drillet inn,og for meg virker det som om kjøpene Mr Rowett har gjort ,har fått klippekort uansett prestasjon.. Etter 49 år som Stoke - supporter.. Ja det har vært mye motgang og nedturer ,men også noen fantastiske høydepunkter og seire. Var det noe man fikk som Stoke -supporter "in good old days" var det at gutta alltid var villig til å blø for drakten...Stoke drakten... Av den grunn har jeg
alltid vært jævlig stolt av måten klubben har blitt driftet på .. Men nå har jeg helt mistet troen på at
de som styrer klubben i mitt hjerte vet hva de driver med... Ha en fin helg , Heia Stoke!!
Sist endret av essaen den 03 Nov 2018, 22:37, endret 3 ganger.
essaen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 64
Registrert: 12 Sep 2015, 21:04

Re: Stoke- Middlesbrough

Innlegg kjell-etne » 03 Nov 2018, 21:58

Enig, såklart med dei som er kritisk til Rowetts disponeringer. Når ein spelar som Bojan kun får 5 min pr kamp seier det seg sjølv at han lett blir neste eksport fra Stoke til å prestere på toppnivå i ein eller annan klubb, som så mange, altfor mange andre spelerar dessverre gjer. Og uansett, sjøl om me har 70/30 i banespel og feite sjangsar, evnar me ikkje å få an i nettet, må vel for pokker sjå det same dei `styrande`som vanlige folk ser, har mangla ein goalgetter år etter år.
kjell-etne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 66
Registrert: 31 Des 2013, 01:33

Re: Stoke- Middlesbrough

Innlegg Lilledino » 03 Nov 2018, 22:03

essaen skrev:Da har vi spilt 8 hjemmekamper etter den tragiske og unødvendige exiten fra PL.. Vi har tatt 11 av 24 mulige poeng på eget gress,etter nedrykket,er det noen som er fornøyd med det? Når jeg legger til at vi kun har plukket 10 av 24 mulige poeng away..og nå har totalt 21 points av totalt 48 oppnåelige ,mener jeg Rowett og styre og stell må stille plassene sine til disposisjon...Herregud for et lite effektiv spill vi har drillet inn,og for meg virker det som om kjøpene Mr Rowett har gjort ,har en sikker plass på laget uansett prestasjon..


Jippi, 1 poeng mot Middlesrbrough !!

Har vi ikke høyere mål og ambisjoner...fuck ass...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke- Middlesbrough

Innlegg Torstein Norevik » 03 Nov 2018, 23:01

Det som virkelig forundrer meg er at noen, les Rowett, synes at kreativiten i laget er så bra at vi har råd til å la vår mest kreative spiller, Bojan, bare få 5-10 minutter kamp etter kamp.

Sorry, men har mistet helt troen på Rowett. Vi var storfavoritter til umiddelbar retur til PL, og sliter med å komme oss over midten på tabellen. Da får han utrolig lite ut av mannskapet han disponerer.

Det som gjør at vi ikke er helt akterutseilt er at alle tilsynelatende slår alle, og at divisjonen er utrolig jevn.

Det som virkelig bekymrer, er likevel at spillet også er svakt, vi ligger ikke der vi gjør på grunn av manglende marginer, men fordi vi ikke har prestert bedre.

Hjemme mot et Boro-lag, som vi vet er bra defensivt, må vi bruke kreative spillere for å åpne opp, heller enn å tenke på å tette bakover. Tankegangen blir altfor defensiv.

Ja, jeg er skikkelig frustrert over Rowett, og hans tilnærming til kampene. Det blir ikke opprykk av slikt. :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 28 gjester

cron