Jack Butland

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Jack Butland

Innlegg Lars » 20 Aug 2017, 20:53



Dette har vel bakgrunn fra sendingen i går på BT sport der en "innringer" stilte spørsmåk angående Man utd.
Du kan se Jack i studio på bet365 i denne videoen. Han er med i ca 10 min og om du vil gå rett til spørsmålet
han fikk så er det på ca 5:30.

https://www.youtube.com/watch?v=E9w1z1M ... e=youtu.be
Lars
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 72
Registrert: 06 Aug 2010, 21:43

Re: Jack Butland

Innlegg vegar56 » 26 Aug 2017, 17:10

Joe Hart roter det til mot Newcastle, Butland nærmer seg drakt nr. 1 med 3 løver på brystet :D
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Jack Butland

Innlegg onside » 26 Aug 2017, 17:52

vegar56 skrev:Joe Hart roter det til mot Newcastle, Butland nærmer seg drakt nr. 1 med 3 løver på brystet :D

I tillegg til å et usikkert forsvar og "shaky" kepper er nå West Ham helt sist på tabellen. Du har helt rett Vegard, Keeper-plassen på England er Butlands'...
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Jack Butland

Innlegg JonC » 28 Aug 2017, 21:36

I to år nå har flere topplag vært ute etter vår sisteskanse... Arsenal, Manch C, Everton og Liverpool for å nevne noen. Sistenevnte lag kan være villig til å kvitte seg med Simon Mignolet, og ryktene om dette fikk fart da han ble totalt droppet fra troppen da Liverpool slo Arsenal 4-0 i går. Derfor sprer jeg et selvlaget rykte (uten å få noen pris for det) om at Liverpool allerede har en erstatter i kikkerten. Dette tipper jeg er nettopp Jack Butland. Natt til fredag vil det vise seg om dette "går i oppyllelse". La oss håpe jeg tar feil ;)
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Jack Butland

Innlegg vegar56 » 29 Aug 2017, 10:05

Før eller siden får vi vel et bud vi ikke kan si nei til (i størrelsesorden £50 mill +), men det er et spørsmål om noen vil bruke så mye penger på en keeper nå. Men Liverpool får plutselig mye cash snart ?
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Jack Butland

Innlegg Torstein Norevik » 29 Aug 2017, 11:14

JonC skrev:I to år nå har flere topplag vært ute etter vår sisteskanse... Arsenal, Manch C, Everton og Liverpool for å nevne noen. Sistenevnte lag kan være villig til å kvitte seg med Simon Mignolet, og ryktene om dette fikk fart da han ble totalt droppet fra troppen da Liverpool slo Arsenal 4-0 i går. Derfor sprer jeg et selvlaget rykte (uten å få noen pris for det) om at Liverpool allerede har en erstatter i kikkerten. Dette tipper jeg er nettopp Jack Butland. Natt til fredag vil det vise seg om dette "går i oppyllelse". La oss håpe jeg tar feil ;)

Det er friskt satset det, Jon, men personlig vil jeg bli særdeles overrasket om Butland skulle forsvinne i dette overgangsvinduet. ;)

Hughes & co har gjort betydelige forsterkninger i sommer - når de først kom i gang - med til dels betydelige utskiftninger i spillerstallen. Da har jeg liten tro på at de vil selge sin kanskje aller viktigste spiller, fordi det vil sparke litt beina under hva de nå ser ut til å prøve å bygge. Nå har vi riktig nok en veldig bra andrekeeper i Grant, men bak han er det tynt. Bachmann er borte og Haugaard holder ikke mål, og de yngre er for uferdige ennå. Så da måtte vi eventuelt også hente inn en back-up for Grant, eventuelt en ny førstekeeper, og slike vokser ikke på trær.

Men at Butland kommer til å forsvinne til en større klubb i løpet av de nærmeste to-tre sesongene ligger nok i kortene. Jeg tror bare ikke det skjer nå, men tidligst neste sommer... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Jack Butland

Innlegg gunny » 09 Nov 2017, 21:42

Skadet på landslaget igjen :(
Godt me har Grant i bakhånd.
http://www.bbc.com/sport/football/41854505
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Jack Butland

Innlegg onside » 27 Nov 2017, 21:23

Chelsea mister trua på Thibaut Courtois og sikter seg inn på Butland. Kontrakt til 30.06.2021, men det betyr vel lite når ££££MILL legges på bordet. Så hva skal til for å holde på vår eneste stjerne? Ikke Whankership i alle fall....
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... ement.html
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Jack Butland

Innlegg onside » 11 Feb 2018, 16:10

onside skrev:Chelsea mister trua på Thibaut Courtois og sikter seg inn på Butland. Kontrakt til 30.06.2021, men det betyr vel lite når ££££MILL legges på bordet. Så hva skal til for å holde på vår eneste stjerne? Ikke Whankership i alle fall....
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... ement.html


Courtois ble i Chelsea foreløpig, men nå har også Arsenal og Liverpool begynt å snuse, som hyener rundt en døende gnu, på det som er av friskt kjøtt igjen i Stoke City. :twisted:

https://www.thesun.co.uk/sport/football ... k-butland/
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Jack Butland

Innlegg JonC » 12 Mar 2018, 23:02

£40 mill skal Liverpool være villig til å betale i følge en IKKE SÆRLIG troverdig avis
www.mirror.co.uk/sport/football/transfe ... k-12164732
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 17 gjester

cron