Ny manager?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Ny manager?

Innlegg onside » 15 Jan 2018, 14:35

Lilledino skrev:
onside skrev:
gunny skrev:Då ser det ut til at det Lambert ut sesongen...
http://www.telegraph.co.uk/football/201 ... mpressing/

Vi snakker vel om en 2,5 års kontrakt..... OMG.
Jeg skal ta meg sammen - prøve å være fornuftig - tenke positivt.... men dette blir hardt!

Var det Lambert som sendte Aston Villa ned i rakettfart ?


Korrekt!
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Ny manager?

Innlegg onside » 15 Jan 2018, 14:41

Lilledino skrev:Det må jo være en kjempeutfordring for en ny manager å ta over Stoke
Et lag i fritt fall, og styrer rett mot avgrunnen.
Det kan jo ikke gå mer galt, og for en ny manager må det jo bare være vinn/vinn...
Rykker vi ned, er det fordi ikke noe lot seg gjøre, og holder vi oss, vil en ny manager bli geni erklært og høste lovord som mannen som reddet et håpløst tilfelle...

Som du sier Lilledino: Her er det bare oppsider - det finnes jo ikke nedsider, Lambert har muligheten til å få til ett eller annet på 15-16 kamper.
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Ny manager?

Innlegg gmel » 15 Jan 2018, 14:48

Lambert er Ok
Men jeg nevnte han som kandidat på FB her om dagen, Stoke LoudnProud , da haglet det med skjellsord.
Håper noen må spise i seg ordene til våren!
Noen innbiller seg at Stoke City er så veldig tiltrekkende , det har blitt grundig motbevist!
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Ny manager?

Innlegg mfkpotter » 15 Jan 2018, 21:15

gmel skrev:Lambert er Ok
Men jeg nevnte han som kandidat på FB her om dagen, Stoke LoudnProud , da haglet det med skjellsord.
Håper noen må spise i seg ordene til våren!
Noen innbiller seg at Stoke City er så veldig tiltrekkende , det har blitt grundig motbevist!


Jeg skjønner godt at folk ikke jublet for ditt forslag, dette setter klubben tilbake der hvor Stoke var før opprykket til PL. Stoke er ikke et nyopprykket lag, men en klubb som har etablert seg i PL over mange år og har et navn som kan tiltrekke seg mange. Hvis det er slik at klubben ønsket å ta et lite steg videre, så er dette en håpløs ansettelse. Hvis Coates ikke hadde sovet i timen men gjort jobben sin i tide, så hadde muligheten til å hente en som Koeman eller Rodgers vært tilstede.

Jeg skal selvfølgelig gi Lambert en sjanse, men slik jeg ser denne ansettelsen så spiller Stoke mot Birmingham og Nottingham neste år. Det hadde de også gjort med Mark Hughes, men det burde ærlig talt vært mulig å finne en bedre mann enn Lambert. Etter at kinesiske milliardærer har kjøpt opp halve championship, så er muligheten til opprykk blitt mye vanskeligere. Man er faktisk nødt til å satse å bruke penger for å henge med, men Coates klanen velger stort sett å fylle opp sine fete bankkontoer i stedet, og da bør de kanskje selge klubben før det er for sent.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 16 gjester

cron