Ny manager?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Ny manager?

Innlegg mfkpotter » 10 Jan 2018, 12:12

Knut Ole skrev:Martin O’Neill seiler opp som min favoritt. Utfordring er naturligvis hand landslagsoppdrag. Samtidig er Irland i limbo fram til høsten og det kan være enklere å fristille han.
Tenker O’Neill har veldig veldig mye erfaring og står for en britisk stil som kan egne seg bra i Midlands. Den som går inn i jobben nå har et hovedoppdrag ; snu den vanvittige svake utviklingen Stoke har vært i over lengre til , som har eskalert i det aller siste. hvor sentrale spillere kan se ut å ha mistet interessen for å blø for logo og drakt, og hvor stort sett hele stallen synes å ha mistet trua, ikke fortsått forvirrende spillersystemer (eller mangel på disse). Å skaffe oss ca 20 poeng på resterende 16 matcher for å sikre ny kontrakt er naturligvis alt som teller resultatmessig. Også bygge opp et nytt fundament - etter det havarerte vraket MH etterlot seg. 2-3 gode sesonger hjelper lite i dag, når de siste 18-20 månedene har vært så selvdestruktive.
Jo, jeg tror O’Neill kan være rett mann for denne SVÆRE utfordringen.


Egentlig ganske så enig i dette, det er egentlig helt utrolig hvordan Mark Hughes har klart å kjøre klubben til de grader ned i gjørma. Spillerstallen er jo på grensa til svakere enn den var med opprykket for 10 år siden. Det er nok et par andre som må ta litt av skylden for dette, men hovedansvaret for elendigheten ligger hos Mark Hughes. Det er jo ingen tvil om at Peter Coates og hans stab, har sviktet radikalt. Dette som vi nå ser hadde mest sannsynlig vært unngått, hvis de bare hadde skjønt alvoret litt tidligere. Det er jo ikke så mange ukene siden PC gikk ut i media og sa at han ikke helt skjønte alt oppstyret, fordi i følge han selv så stod det bra til med Stoke City.

Hadde de bare sette dette tidligere som oss andre, så ville de ha hatt et bredere utvalg av managere å ta av. Hvem er det som egentlig vil ta over en klubb i fritt fall?
Jeg står fortsatt på Brendan Rodgers, men ser vel nå at det dessverre er meget små sjanser for dette. Martin O`Neil er ikke min favoritt, da hadde jeg heller gått for Graham Potter.

Nå blir de nærmeste dagene helt avgjørende, og jeg håper de som bestemmer dette her, tar det riktige valget.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Ny manager?

Innlegg Torstein Norevik » 10 Jan 2018, 13:42

The Sentinel skriver idag at Slaven Bilic trolig aldri var på blokken til Coates & co i managerjakten, til tross for at han var favoritt hos flere bookmakere til å overta jobben etter Hughes.

http://www.stokesentinel.co.uk/sport/fo ... ic-1034204
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Ny manager?

Innlegg Torstein Norevik » 10 Jan 2018, 13:46

Også The Sentinel melder nå at Stoke har vært i kontakt med O'Neill om den ledige manager-jobben. I denne artikkelen omtales han også som Stokes "prime target".

http://www.stokesentinel.co.uk/sport/fo ... ll-1036032
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Ny manager?

Innlegg Lilledino » 10 Jan 2018, 18:28

mfkpotter skrev:
Knut Ole skrev:Martin O’Neill seiler opp som min favoritt. Utfordring er naturligvis hand landslagsoppdrag. Samtidig er Irland i limbo fram til høsten og det kan være enklere å fristille han.
Tenker O’Neill har veldig veldig mye erfaring og står for en britisk stil som kan egne seg bra i Midlands. Den som går inn i jobben nå har et hovedoppdrag ; snu den vanvittige svake utviklingen Stoke har vært i over lengre til , som har eskalert i det aller siste. hvor sentrale spillere kan se ut å ha mistet interessen for å blø for logo og drakt, og hvor stort sett hele stallen synes å ha mistet trua, ikke fortsått forvirrende spillersystemer (eller mangel på disse). Å skaffe oss ca 20 poeng på resterende 16 matcher for å sikre ny kontrakt er naturligvis alt som teller resultatmessig. Også bygge opp et nytt fundament - etter det havarerte vraket MH etterlot seg. 2-3 gode sesonger hjelper lite i dag, når de siste 18-20 månedene har vært så selvdestruktive.
Jo, jeg tror O’Neill kan være rett mann for denne SVÆRE utfordringen.


Egentlig ganske så enig i dette, det er egentlig helt utrolig hvordan Mark Hughes har klart å kjøre klubben til de grader ned i gjørma. Spillerstallen er jo på grensa til svakere enn den var med opprykket for 10 år siden. Det er nok et par andre som må ta litt av skylden for dette, men hovedansvaret for elendigheten ligger hos Mark Hughes. Det er jo ingen tvil om at Peter Coates og hans stab, har sviktet radikalt. Dette som vi nå ser hadde mest sannsynlig vært unngått, hvis de bare hadde skjønt alvoret litt tidligere. Det er jo ikke så mange ukene siden PC gikk ut i media og sa at han ikke helt skjønte alt oppstyret, fordi i følge han selv så stod det bra til med Stoke City.

Hadde de bare sette dette tidligere som oss andre, så ville de ha hatt et bredere utvalg av managere å ta av. Hvem er det som egentlig vil ta over en klubb i fritt fall?
Jeg står fortsatt på Brendan Rodgers, men ser vel nå at det dessverre er meget små sjanser for dette. Martin O`Neil er ikke min favoritt, da hadde jeg heller gått for Graham Potter.

Nå blir de nærmeste dagene helt avgjørende, og jeg håper de som bestemmer dette her, tar det riktige valget.


Om PC er like flink til å finne en erstatter, som han vardårlig til å sparke MH, kan dette ta tid...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Ny manager?

Innlegg Torleif » 11 Jan 2018, 07:45

Det " hotteste" ryktet nå tidlig på morgenkvisten , er Martin O Neill med Roy Keane som assistent .
Torleif
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 546
Registrert: 06 Aug 2010, 18:32
Bosted: Kopervik

Re: Ny manager?

Innlegg Knut Ole » 11 Jan 2018, 08:20

Torleif skrev:Det " hotteste" ryktet nå tidlig på morgenkvisten , er Martin O Neill med Roy Keane som assistent .

Jeg mener det er en god løsning. Så hvis duoen vil og de kan finne en egnet løsning for Irland er det ingen grunn til å somle. Vil tro at O’ Neill kan trekke til seg de forsterkninger laget så sårt behøver.
Go on Coates!
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Ny manager?

Innlegg vegar56 » 11 Jan 2018, 12:36

Jeg synes O'Neill/Keane virker som en solid ryddegjeng som kan berge plassen for Stoke. Og begge har vel gode kontakter i det britiske markedet ?
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Ny manager?

Innlegg Bjarne » 11 Jan 2018, 18:04

I følge Sky er det Flores det forhandles med. Håper på O`Neil og Keane.
Bjarne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 555
Registrert: 10 Aug 2010, 19:35
Bosted: Ålesund

Re: Ny manager?

Innlegg Roger » 11 Jan 2018, 19:31

10 things you need to know about Stoke City’s top target Quique Sanches Flores

http://www.stokesentinel.co.uk/sport/fo ... ty-1046196
Come on STOKE!!!
Brukerens avatar
Roger
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 34
Registrert: 04 Aug 2010, 23:44
Bosted: Drammen

Re: Ny manager?

Innlegg gmel » 11 Jan 2018, 22:45

Bjarne skrev:I følge Sky er det Flores det forhandles med. Håper på O`Neil og Keane.


Svaret kommer i morgen, men det virker som om Flores er førstevalget. Så da blir det vel en ny spansk bølge igjen 8-)
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester

cron