Ny manager?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Ny manager?

Innlegg onside » 09 Jan 2018, 08:05

gmel skrev:
onside skrev:Ser at oddsene på Slaven Bilic synker betraktelig i dag hos de fleste bookmakerne, er det noen som har hørt noe som jeg ikke hatt fått med meg?


Ikke min favoritt, selv om bookmakerne har han på topp.
Kanskje de har hørt noe, Derby tar iallfall sine forholdsregler for å beholde sin mann :D

Ikke min heller, leser at oddsene ikke nødvendigvis reflekterer det eierne jobber med, men heller hvor mange som setter penger på den enkelte, og det er tydeligvis noen som har satt en haug med penger på Bilic. Leser videre på Sentinel at det har dukket opp et nytt navn, Sevillas nåværende sjef Eduardo Berizzo (tidligere midtstopper) også er nevn på den såkalt "Ønskelisten" sammen med de villige: Lambert, Bilic og Potter og de litt mer uvillige: Giggs, O'Neill og Koeman... De snakker om avgjørelse i slutten av uken.
http://www.stokesentinel.co.uk/sport/fo ... st-1028902
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Ny manager?

Innlegg gmel » 09 Jan 2018, 12:32

Leser på LoudnProud at Stoke er villige til å kompensere Derby for evt tap av Rowett..
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Ny manager?

Innlegg Torstein Norevik » 09 Jan 2018, 15:19

The Sentinel skriver i dag at Slaven Bilic visst nok ikke skal være interessert i å ta på seg noen managerjobb før til sommeren igjen, ettersom han i øyeblikket tilsynelatende nyter livet utenfor fotballsirkuset.

Samtidig hevdes det at Stoke skal være innstilt på å føre samtaler med Martin O'Neill, uten at det fremgår om dette er tenkt som en kortsiktig eller langsiktig løsning.

http://www.stokesentinel.co.uk/sport/fo ... en-1030684
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Ny manager?

Innlegg vegar56 » 09 Jan 2018, 17:26

gmel skrev:Leser på LoudnProud at Stoke er villige til å kompensere Derby for evt tap av Rowett..

Derby har kommet med et nytt kontraktsforslag til Rowett.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Ny manager?

Innlegg gmel » 09 Jan 2018, 21:03

Rowett har forlenget med Derby...
Bilic visstnok ikke på Stokes radar...
Blir det Harry Redknapp da mon tro? :geek:
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Ny manager?

Innlegg Knut Ole » 09 Jan 2018, 23:19

Martin O’Neill seiler opp som min favoritt. Utfordring er naturligvis hand landslagsoppdrag. Samtidig er Irland i limbo fram til høsten og det kan være enklere å fristille han.
Tenker O’Neill har veldig veldig mye erfaring og står for en britisk stil som kan egne seg bra i Midlands. Den som går inn i jobben nå har et hovedoppdrag ; snu den vanvittige svake utviklingen Stoke har vært i over lengre til , som har eskalert i det aller siste. hvor sentrale spillere kan se ut å ha mistet interessen for å blø for logo og drakt, og hvor stort sett hele stallen synes å ha mistet trua, ikke fortsått forvirrende spillersystemer (eller mangel på disse). Å skaffe oss ca 20 poeng på resterende 16 matcher for å sikre ny kontrakt er naturligvis alt som teller resultatmessig. Også bygge opp et nytt fundament - etter det havarerte vraket MH etterlot seg. 2-3 gode sesonger hjelper lite i dag, når de siste 18-20 månedene har vært så selvdestruktive.
Jo, jeg tror O’Neill kan være rett mann for denne SVÆRE utfordringen.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Ny manager?

Innlegg onside » 10 Jan 2018, 00:22

Knut Ole skrev:Martin O’Neill seiler opp som min favoritt. Utfordring er naturligvis hand landslagsoppdrag. Samtidig er Irland i limbo fram til høsten og det kan være enklere å fristille han.
Tenker O’Neill har veldig veldig mye erfaring og står for en britisk stil som kan egne seg bra i Midlands. Den som går inn i jobben nå har et hovedoppdrag ; snu den vanvittige svake utviklingen Stoke har vært i over lengre til , som har eskalert i det aller siste. hvor sentrale spillere kan se ut å ha mistet interessen for å blø for logo og drakt, og hvor stort sett hele stallen synes å ha mistet trua, ikke fortsått forvirrende spillersystemer (eller mangel på disse). Å skaffe oss ca 20 poeng på resterende 16 matcher for å sikre ny kontrakt er naturligvis alt som teller resultatmessig. Også bygge opp et nytt fundament - etter det havarerte vraket MH etterlot seg. 2-3 gode sesonger hjelper lite i dag, når de siste 18-20 månedene har vært så selvdestruktive.
Jo, jeg tror O’Neill kan være rett mann for denne SVÆRE utfordringen.

Det er down to earth, det det handler om nå, 16 kamper 20 poeng.
Det er vel bare Martin O`Neill som kan takle dette nå. Skjønner Rowett god, du går ikke fra det prosjektet du bygger og har suksess til noe som er få j*****g skakkjørt. Tror faktisk det er O’Neill og Keane som kan få skuta på kjøl igjen. Og det innbefatter endel spillere bli gitt bort - avskrevet... Johnson, Barahino, Jose, Imbula, etc. etc. Og at pengepungen åpnes enda mer for flere kjøp. Jeg holder fremdeles på at vi mangler sentrallinje : midtstopper, midtbanespiller og spiss av høy kvalitet. Vil koste bet365 ca. £70m men det bør de klare.
Sist endret av onside den 10 Jan 2018, 07:54, endret 1 gang
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Ny manager?

Innlegg Torstein Norevik » 10 Jan 2018, 00:40

Håpet litt på Rowett, men samtidig har Onside hatt gode poenger med hensyn til hvorfor Rowett ikke ville være så interessert i å forlate Derby til fordel for Stoke, og fikk helt rett i det.

Enig med Knut Ole og Onside i at Martin O´Neill nå seiler opp som kanskje den riktigste kandidaten. Jeg kunne også ha tenkt meg Brendan Rodgers som ny Stoke-manager, men det er nok kanskje tvilsomt at han vil være interessert i å forlate Celtic nå midt i sesongen. Og O´Neill har både lang og bred erfaring, og har stort sett oppnådd gode resultater gjennom sin managerkarriere. Det er også blitt hevdet at O´Neill er lysten på å bli manager på klubbnivå igjen, og kanskje spesielt når Irland ikke kvalifiserte seg for VM, og det ikke er den helt store spenningen og interessen knyttet til Irlands kamper det kommende året. Han er også blitt 65 år, så om han igjen skulle være lysten på klubbfotball, før han avslutter karrieren, er nok tiden moden for det.

Vi går noen spennende dager i møte, så får vi håpe at Coates & co ikke er for opphengt i å spare på skillingen og gå for en billig løsning. Det ville fort kunne være å spare seg til fant... :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Ny manager?

Innlegg gunny » 10 Jan 2018, 09:23

No er også tidlegare Watford manager Quique Sanchez Flores nevnt. Men han er jo ikkje britisk, så da spørs det.
Martin O'Neill er vel favoritt inntil vidare.
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Ny manager?

Innlegg onside » 10 Jan 2018, 09:45

gunny skrev:No er også tidlegare Watford manager Quique Sanchez Flores nevnt. Men han er jo ikkje britisk, så da spørs det.
Martin O'Neill er vel favoritt inntil vidare.

Loud & Proud melder at det er samtaler med Martin O'Neill....
og som du sier : Quique Sánchez Flores is the latest manager to be linked with the Stoke job according to the Sentinel. Some reports suggesting that he has flown to England this week!

NB: Rowett kan vel takke Stoke for en forlenget kontrakt med Derby og relativt kraftig lønnsforhøyelse - vi snakker over 12M NOK :D It's nice to be on the shortlist.
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 20 gjester

cron