Slækk innsats lørdag.
Evneveike i dag mot et ganske svakt Burnley lag med en seier på siste åtte før de såklart slår tannløse Stoke.
Det må da spøke for Mark Hughes.
centauri skrev:Jeg så siste timen av kampen, og én Burnley sjanse - og det var 1-0
Knut Ole skrev:centauri skrev:Jeg så siste timen av kampen, og én Burnley sjanse - og det var 1-0
Sant! Svakt i seg selv, men enda verre at vi virker helt helt ufarlige og nesten uinteresserte inne i deres boks. Det er så halvhjertet, liten vilje sammen med manglende samhandling og generelt lavt tempo. Synes vi tapte de fleste dueller og sjeldent luktet eller vant andre-baller.
Og tatt i betraktning middels minus motstand blir man SKUFFA og FORBANNA
erodsa@broadpark.no skrev:Stoke har stort sett vært en tragedie de siste 12 mnd ,både spillemessig og også når det gjelder å kapre poeng. På de siste 38 kampene i seriesammenheng har vi plukket 41 poeng av 114 mulige ,noe som gir et snitt på 1,08 poeng pr. kamp. Målforskjellen er heller ikke akkurat noe å skryte av; 40-63. Når en legger til tidlige cup-exiter og dårlige pre-season matcher, fatter jeg ikke hvorfor noen her inne fortsatt har tro på mannen som nå har kjørt skuten på grunn. Håper tidevannet kommer oss til unnsetning og at vi får skuten av grunna, før den synker som en stein. Uansett, en ting er klinkende klart ; Mr Hughes må gå planken, jo før jo heller!! Han har ikke bare mistet garderoben, men også troen på egne ferdigheter. Be loyal......
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest