onside skrev:Hvorfor må dette skje på 93:35? Skulle ikke vært lagt til mer enn 2 minutter. Nå syns jeg synd på gutta. De gjorde en kjempe kamp i dag.
Stoke -Manu 1-1 Selvmål(Mata) - Rooney
Grant 8 - fire kvalifiserte redninger og solide utspill og pondus i hele kampen, kan lastes for scoringen
Pieters 6 - Best fremover, men slurver i pasningsspillet, må hele tiden ha hjelp når Valencia kommer. Håpløs filming gav gult....
Martins Indi 7 Veldig mange avskjeringer og ballbrudd både med hodet og beina. Skulle hatt adresse på flere av de, men bra match.
ShawX 8 - Veldig stødig mot gamleklubben. Holdt hode klart i stiuasjoner med Slatan og slapp han aldri til.
Johnson 7 - Frisk og bra i oppspill og skjermer defensivt greit, men sliter litt med Rushford mot slutten
Adam 7 - Prøver bruke muskler og kraft, blir litt på etterskudd, men får til gode skjerminger bakover og noe bra krosser.
Whelan 8 - noen glipper, men sveiper veldig bra foran Pogba og Mkhitaryani hele kampen
Shaqiri 7 - Mye rart i 1. omgang, men spiller seg opp i andre omgang og greier skape mer og mer ved å holde ball.
Allen 6 - Ikke venn med ballen i dag, vinner noe, men taper mer, havner ofte i mellomrom uten ball. Vi ser fram til neste helg!
Arnaoutovic 8 - to tre bra raid, og god pas til målet, ellers sterk og god - spesielt defensivt. Valencia prøvde seg aldri når Arnie stod foran.
Croach 6 - Vanskelige forhold der oppe men tok tak i noen baller og fikk ekspedert de videre - noen ganger. Truet aldri som en spiss skal.
Affelay 7 - stort bidrag med mere ballbesittelse og fat på midtbanen. Godt innhopp.
N'Goy 7 - også frisk og gode og heldige driblinger på slutten. både offensivt og defensivt.
Tja, jeg er nok dessverre ikke enig. Få av spillerne fortjente mer enn en 5'er! Ok, spillerne kjempet som løver, løp mye, blokkerte skudd osv. Men, de var usedvanlig tafatte, nesten evneveike med ball. DET er jo tross alt også en viktig (viktigste for meg) del av fotballen og fotballkamper. Ser vi bort fra det første kvarteret ble vi mer eller mindre rundspilt av et ordinært Man U lag! Vi hadde drøssevis av muligheter til gode overganger, men sølte de bort alle som en med dårlige valg, dårlige pasninger og mangel på evner. Midtbanen lå for dypt og forsvaret hadde en forferdelig linje. Vi var eksepsjonelt uorganisert i forsvarsrekka. Hadde Man U vært litt bedre og heldigere så hadde dette blitt stygt! Vi reddet oss med litt flaks, litt dyktighet og motstanderens udyktighet! Vi fremstod (fremstår) veldig dårlig taktisk. MH har en STOR jobb å gjøre med organiseringen av laget.
Nå er jeg fryktelig negativ, og i samme slengen; jeg mener Grant skal ta målet og jeg skjønner ikke hvorfor det legges til 5 minutter! Sorry - det bare måtte ut, og jeg ønsket så inderlig at vi skulle prestere bedre mot det møkkalaget! Positivt; forspillet til målet vårt var strålende og det var stor stemning på Bet365 Stadium