Fellestur 14-16 oktober

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Fellestur 14-16 oktober

Innlegg Moller » 07 Okt 2016, 11:20

Hei,
Lite info om fellesturen neste helg. Er det noe program på Tollgate fredag 14.?
Moller
Newbie
 
Innlegg: 1
Registrert: 13 Sep 2016, 20:22

Re: Fellestur 14-16 oktober

Innlegg vegar56 » 07 Okt 2016, 13:36

Stod vel noe om at Rickardo Fuller skulle komme til Tollgate ? Dessverre ingen tur på meg denne gang.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Fellestur 14-16 oktober

Innlegg Richard Prestegård » 09 Okt 2016, 19:26

Info er nå ute. Beklager at det kom seint, men Tollgate måtte spikre en gjest vi visste de norske supporterne ville sette pris på å møte. Det er nå bekrefta at Ricardo Fuller kommer på Tollgate fredag kveld. Alt av info om fellesturen finner du her: http://stoke.no/flere-magiske-yeblikk-p-fellestur
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Fellestur 14-16 oktober

Innlegg Kjell Ola » 31 Okt 2017, 20:52

Da er det snart klart for fellestur att, og eg tillet meg å bruke denne strengen.

Det blir utruleg viktig å vise at innsatsen, og resultatet, mot Watford ikkje var eit blaff. Tre poeng mot Leicester vel gje bra ro i klubben inn mot nok ei (kjedeleg) landskamppause. Tre poeng til helga og to gode veker med trening får vi håpe kan snu den vonde trenden for vårt kjære Stoke.

Dessverre får eg ikkje høve til å vera med på fellesturen sjølv. Men er det nokon som kan gjera meg ei teneste? Nokon er det vel som skal i supporterbutikken? Om nokon har tid, skulle eg gjerne hatt ei Stoke-drakt (heime) til ei jente på 2 1/2 år. Drakta skulle hatt nr 10 og namnet Erle på ryggen. Eg betalar sjølvsagt og for drakta, for porto for og få sendt den til meg og også litt for arbeidet, om det er ynskjeleg.

Og til alle som skal over: God tur og måtte det bli tre poeng.
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: Fellestur 14-16 oktober

Innlegg Kjell Ola » 20 Aug 2019, 17:16

Eg nyttar meg av denne strengen nå også, eg. Flybillett er bestilt, men dessverre var eg for sein til å få rom på Tollgate. Heldigvis treffer eg sikkert mange av døkk der på fredagskvelden. Eg gler meg kolossalt til kamp på bet365 att.

Det er berre å håpa at brexit ikkje øydelegg moroa, for nå skal dei jo visstnok ;) ut den 31.10. uansett.

Eg landar i Manchester kl 12.05 den 01.11. Er det andre som landar da, kan eg gjerne vera med og dele ein bil til Stoke.
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 15 gjester

cron