Torstein Norevik skrev:Lilledino skrev:Så utrolig unødvendig...
Da er vi på siste igen, med hele 2 poeng.. Og kampen er ikke ferdig...
Det er håp i hengende snøre...Vi er vel i samme situasjon som forrige sesong, om jeg ikke husker feil, med to poeng etter seks kamper. Da ble vi nr. 9![]()
Men fryktelig surt med scoring imot på overtid, tre poeng i dag hadde betydd så enormt mye...
Jeg håper likevel at det ennå ikke trykkes på panikk-knappen og at Hughes sparkes. Ikke at jeg tror Coates kommer til å gjøre det, for han er en mann med is i magen og en som ser det store bildet. Det kommer til å snu og komme bedre tider, det føler jeg meg ganske sikker på, for det er langt mer kapasitet i dette mannskapet enn det vi får ut for tiden. Men det er liten tvil om at Hughes nå trenger resultater, slik at ikke presset på hans avgang blir for stort. Det er allerede betydelig...
Enig i dette med at panikk-knapper ikke skal trykkes på i tide og utide, men jeg tror de som gjør den øvelsen nå først og fremst gjør det basert på forrige sesongs svake avslutning i tillegg til den skrale åpningen av denne. Setter man de to periodene i sammenheng så ser det ikke akkurat lovende ut for Stoke City Football Club generelt og Mark Hughes spesielt.
Hvis man derimot ser på fotballsesonger som noe som innehar vanntette skott i mellom seg så er det ikke sikkert at man nødvendigvis trenger å se helsvart på det som skjer for tiden, men okke som hvordan man enn snur og vender på det så har dette vært en svak start, faktisk den aller svakeste sesongstarten, uansett divisjon, på veldig, veldig mange år.