Marc Wilson

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Marc Wilson

Innlegg gmel » 31 Jan 2016, 00:47

Nå må vi kjapt i butikken før stengetid og se etter midtstoppere....
Fortress Britannia:
Hughes reveals Marc Wilson will miss 10-12 weeks with a knee injury towards the end of the palace game,
Hughes has now said muni is likely to play alongside wolli and we are now chasing a cb as Stokes hand is forced.
http://m.stokesentinel.co.uk/Crystal-Pa ... story.html
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 31 Jan 2016, 10:53

Da blir ikke Wilson solgt i dette overgangsvinduet hvert fall. Wilson, Cameron og Shawcross ute. Da har vi bare Wollscheid og Muniesa igjen med Teixeira som backup. Ikke bra.
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 31 Jan 2016, 11:19

Selvfølgelig synd at vi solgte Huth. Noen med atskillig nærmere kjennskap til hans fremtidsutsikter enn oss som følger det hele fra utsiden har bommet grovt. De trodde nok de solgte en halvrestituert benkesliter til et bånnlag, men endte opp med å gi bort en klippe til et topplag.......
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Skademarerittet fortsetter

Innlegg vegar56 » 23 Mai 2016, 14:58

Marc Wilson blir ikke fit for fight i sommer, og er utelatt av Irlands tropp til EM.
Får håpe han blir klar til seriestart :!:

http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-City-Marc-Wilson-pulls-Euro-2016-injury-set/story-29307376-detail/story.html
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 07 Aug 2016, 12:02

And when asked for his best position, he replied: "Centre-back mate. But it would actually help if we ever did any defensive training, which we don't."

Er vel egentlig redd for at han har et poeng her, men også at det fort blir hans svanesang i Stoke.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 08 Aug 2016, 12:17

Marc er nok frustrert og jeg er nok sikker på at han har et poeng.

Men, slike utfordringer skal holdes innenfor og ikke distribueres via sosiale media...
Marc er kalt inn på "teppet" for å redegjøre sine twittermeldinger leste jeg i dag...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Kjell Ola » 08 Aug 2016, 14:48

Men har han eit poeng; at det ikkje blir trent forsvar og forsvarsformasjon, blir eg frykteleg skeptisk. Da kan det bli ein tøff sesong for vårt kjære Stoke. Eg kan liksom ikkje forstå at det ikkje blir trent på slikt heller eg, altså.
Kjell Ola
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 08 Aug 2016, 16:20

Kjell Ola skrev:Men har han eit poeng; at det ikkje blir trent forsvar og forsvarsformasjon, blir eg frykteleg skeptisk. Da kan det bli ein tøff sesong for vårt kjære Stoke. Eg kan liksom ikkje forstå at det ikkje blir trent på slikt heller eg, altså.

Ikke sant, og det er vel kanskje det MH vil avkrefte og rydde opp i... Om det er rett, har MH et forklaringsproblem. Men om det er slik at Marc oppfatter det som om det er for lite... Nja...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 14 Aug 2016, 23:55

Ifølge The Sentinel er Marc Wilson på vei til Bournemouth for en overgangssum på 2m pund, som kan øke til 4m pund i form av diverse tilleggsklausuler.

http://www.stokesentinel.co.uk/stoke-ci ... story.html

Etter mitt syn riktig for både spiller og klubb. Wilson er nok nå i beste fall en back-up spiller, og har også vært mye skadeplaget, så det er vel grunn til å tro at det ville blitt lite spilletid også denne sesongen. Utblåsningen på Twitter hjalp vel heller ikke akkurat, selv om Hughes insisterer på at beslutningen om å la Wilson gå ble tatt før Wilson sa sin hjertens mening om mangelen på defensiv trening under Hughes.

Det var knyttet en del forventninger til Wilson da han, som reltivt ung Portsmouth-kaptein, kom til Stoke i 2010. Han har vært en anvendelig spiller, som har kunne brukes i mange ulike posisjoner, men har kanskje ikke hatt den utviklingen som man håpet på da han kom til klubben, noe også mange skader kanskje må ta noe av skylden for. ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 16 Aug 2016, 00:40

Bournemouth har i dag bekreftet at Wilson har sluttet seg til sydkystklubben, der han vil få en tidligere lagkamerat som sjef. Wilson spilte nemlig sammen med Bournemouth-manager Eddie Howe, da Wilson hadde et låneopphold i klubben for en del år siden.

Kjøpesummen er hemmelig, men antas å ligge i skiktet rundt 2m pund.

Så da gjenstår det bare å takke Wilson for innsatsen hos Stoke og ønske han lykke til hos Joshua King & co. :)

http://www.stokesentinel.co.uk/stoke-ci ... story.html
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest