Marko Arnautovic...

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Marko Arnautovic...

Innlegg Morten T. » 23 Apr 2015, 22:41

...er stemt fram som den aller mest mislikte idrettsutøveren i Østerrike.:
http://www.sportsmole.co.uk/off-the-pit ... 18806.html

Let`s be honest...Han er lett å mislike. Personlig har jeg jo sansen for folk som bryter en og annen norm og ikke bruker opp hele livet sitt på å gjøre det som forventes av andre, MEN det er jo noen yttergrenser der.
Arnautovic har en lang liste med episoder som gjør at han kan heve pokalen som "nasjonal møkkamann" i Østerrike og han har jobba lenge og hardt for å vinne utmerkelsen.
Veldig ofte er det jo slik at spillere i "andre" klubber er blant verstingene, men Stoke har jo også hatt et knippe av disse gutta opp gjennom. De finnes med andre ord i alle klubber... :evil:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: Marko Arnautovic...

Innlegg Torstein Norevik » 24 Apr 2015, 00:02

Jeg kan forstå det.....selv om jeg egentlig har stor sans for Marko ;)

Han er så definitivt ingen A-4 spiller, og mye avhenger av om han "har dagen" eller ikke. Fantastisk på sitt beste, begredelig på sitt verste.... :?

Jeg tror kanskje at noe av grunnen til at han "vinner" denne kåringen er kroppsspråket. Det lyser lang vei av Marko hvilken stemning han er i, og etter mitt syn fremstår han til tider i overkant arrogant.... Hoftefeste og hoderisting gir sjelden mye sympati, noe vi så mye i starten av hans Stoke-karriere. Men jeg synes Marko har skjerpet seg, vi ser han stadig oftere krumme nakken å prøve en gjenvinning nå, hvis han mister ballen, enn tilfellet var før. Han har fått tilført noen "Stoke-gener".... ;)

Men noen poker-spiller blir han aldri...... ;)

Jeg liker Marko, på godt og vondt, og er veldig glad for at han er Stoke-spiller. I fjor vår var han "awesome", denne sesongen ikke like god, men han er likevel en av våre mest kreative spillere. Tror han tar en slik kåring med godt humør, og jeg satser på en fin sesongavslutning for østerrikeren. Vi trenger slike som han, "cluet" er å få han til å prestere stabilt over tid. Og det skal innrømmes at der har han fortsatt et stykke vei å gå.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 24 Apr 2015, 09:38

Jeg tror ikke den kåringen går så veldig mye på hans egenskaper PÅ banen( da tenker jeg på det sportslige ), snarere de mye omdiskuterte egenskapene AV banen.

Og det er dette som er litt morsomt også. Vi supportere kan jo sterkt mislike fyrer som Marko, Nicklas Bendtner, Joey Barton, John Terry, Ashley Young, El Hadji Diouf, Pepe, Jermaine Pennant, Ashley Cole, Craig Bellamy, Luis Suarez, John Arne Riise osv. osv( eksemplene er maaaaange ) HVIS de spiller i "feil" tekstiler, men med en gang en spiller i en slik kategori spiller med "rett" klesplagg, ja så er det liksom ikke så viktig lenger at de er utålelige skikkelser....

Min konklusjon er rett og slett at vi fotballsupportere er veldig lite konsekvente og at vi er stappfulle av paradokser... :P :lol:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 25 Apr 2015, 10:34

Morten T. skrev:Min konklusjon er rett og slett at vi fotballsupportere er veldig lite konsekvente og at vi er stappfulle av paradokser... :P :lol:

Der treffer du spikeren på hodet. For et helt lag fullt av spillere med holdninger som Jonathan Walters eller Roar Strand ville blitt solid, men ekstremt kjedelig. De hadde ikke holdt ut lenge før fotballsupporterne hadde kastet sin harme over deres kjedelige stil. Vi trenger en god blanding på et lag. Et hvert lag trenger arbeidsjern og noen kreative spillere som gir det helt store. Og fotball hadde vært fryktelig kjedelig uten alle disse gærningene også. Hvert fall for journalistene :mrgreen:
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 29 Feb 2016, 14:53

Arnie gir positive signaler om sin Stoke-fremtid etter kampen mot Aston Villa. Selv om han sier at han overlater kontraktsforhandlingene til agenten, og selv konsentrerer seg om å prestere banen, så legger han ikke skjul på at han trives meget godt i Stoke og godt kunne tenke seg å fortsette i klubben. Agenten vil selvfølgelig jobbe for en best mulig kontrakt for Arnie, men det at både klubb og spiller i utgangspunktet ønsker å forlenge "ekteskapet" er i alle fall et godt utgangspunkt for forhandlingene. :)

http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest