Manchester U- Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Manchester U- Stoke

Innlegg Morten T. » 02 Feb 2016, 23:25

Lilledino skrev:
Morten T. skrev:Helt håpløst og ikke mye som fungerer, dessverre.
Jeg tror perioden i desember var et blaff. Dissekrerer man noen av de matchene så ser man at noen av motstanderne stilte svekket og spilte svakt. Pr. I dag så har vi en tropp som bør være fornøyd hvis de ender mellom 7 og 12. Vi spiller gjennomgående ikke smart nok heller.

Hva må vi ha for ikke å rykke ned ? 44 poeng ? Dessverre tenker jeg slikt nå...

Det skjer ikke, men sjampisen bør nok holdes på kjøl og lystgassflaska bør nok få stå i ro. Vi havner plussminus der vi gjorde i fjor og det er helt greit.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 02 Feb 2016, 23:33

Det virker som om spillerne har gitt opp her.
Kanskje like greit, men de får jo faktisk en statsministerlønn i uka for å prestere da... :x
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 02 Feb 2016, 23:42

Balltrilling for balltrillingens skyld. Ser flott og fint og estetisk og Stokalona og spansk ut, helt til vi....trommevirvel...mister ballen. Sånt blir det nesten flere baklengsmål av.

Triste greier nå. :cry:
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 02 Feb 2016, 23:50

Morten T. skrev:Det virker som om spillerne har gitt opp her.
Kanskje like greit, men de får jo faktisk en statsministerlønn i uka for å prestere da... :x

Virker også som MH gav opp midt i 2.omg. Når feks Crouch får stå hele matchen. I 2.omg har den godeste Crouch ikke bidratt med noen verdens ting. Utrolig at ikke han fikk slippe etterhvert.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 02 Feb 2016, 23:53

Flau forestilling og vi hadde faktisk( i følge statistikken) 0 - NULL - skudd på mål.

Natta.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg theKanel » 03 Feb 2016, 00:00

Flaut...
Savne Shawcross.

Og Crouch... Finn ikkje ord!
Kan ikkje berre ha da kjekt, må ha da litt gøy og!
theKanel
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 03 Feb 2016, 00:05

Dette ble bare trist. Vi gir Man U kampen ved å være sløve i det defensive arbeidet, og offensivt er vi som vanlig, helt tannløse. Hvordan vi har råd til å ikke kjøpe oss en målscorer er for meg helt ufattelig. Nå er jeg forbanna, skuffa og stiller følgende spørsmål med utropstegn!

- vi har kun 1 forsvarsspiller på benken i en PL kamp!
- Vi har også kun 1 midtbanespiller på benken!
- Vi har 4 - fire - offensive spillere på benken, ingen får spille til tross for at Crouch, Walters og Arnie var elendige!
- Vi setter inn på en høyreback som ikke kan offsideregelen og stort sett surrer rundt uten ansvar!
- Vi har gradvis de siste ukene blitt svakere og svakere. Vi har penger og trenger forsterkninger, spesielt midtstopper og spiss. Så svir vi alt av på en defensiv midtbanespiller, som vi strengt tatt ikke trenger nå!
- Vi taper med B-laget i en viktig FA cup kamp og sesongen er til en viss grad nesten over!

Jeg er i utgangspunktet veldig fornøyd med Hughes men det han har surra med de siste ukene er bortimot utilgivelig!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg mfkpotter » 03 Feb 2016, 00:13

Jeg sa det for et par uker siden at det er noe som skurrer ordentlig med dette laget, etter nytt år så har laget spilt som en nedrykkskandidat og skal prise seg lykkelig for de poengene de har.

I dagens match så gjør Mark Hughes igjen et håpløst laguttak, det er ikke første gangen og han og resten av laget ser totalt fortapte ut. Når du velger en spiller totalt uten fart på topp i denne formasjonen så begynner jeg virkelig å lure. Stoke kunne aldri ha vunnet denne kampen i dag, og United hadde ikke scoret et mål i første omgang på hjemmebane på fem måneder, og rundspilte et av de dårligste Stoke lagene jeg noen gang har sett.
På bortebane i en sånn type kamp, så er det helt klart Diouf som vil egnet seg best som spiss, å spille med Englands tregeste spiller på topp sier meg at Hughes er inne i en enorm blindgate. Alle spillere virker rådløse og det er faktisk ingenting som fungerer. Når innsatsen i tillegg er borte, så er Stoke faktisk et av Premier Leagues svakeste lag.
Den eneste spilleren som var i nærheten av noen ting fremover ble byttet ut etter en times spill. Å bytte inn Ireland for Bojan var et forferdelig bytte å gjøre etter 60 minutter. Nå virker det som at det er en kollektiv formdupp fra manager til alle spillerne.
Å sitte å se på spillere som Crouch, Walters, Whelan, Johnson, Wollsheid i denne forfatningen er direkte pinlig.
Hvis Shawcross blir en stund ute, så blir det en blytung vår for dette laget.

Neste kamp mot Everton med Lukaku på topp mot dette Stoke forsvaret, kan bli en meget stygg sak med et pinlig hjemmetap.
mfkpotter
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 03 Feb 2016, 00:19

Sjansen for en skikkelig god prestasjon (5-6. plass) i serien forsvant nok i og med denne kampen. Nå er det å kopiere resultatet fra de forrige sesongene som gjelder.
Har bare sett scoringene til United nå, og forsvaret var ikke helt på plass i noen av tilfellene.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 03 Feb 2016, 00:57

vegar56 skrev: Nå er det å kopiere resultatet fra de forrige sesongene som gjelder.

Og hvis - og her understreker jeg ekstremt kraftig HVIS! -det skjer, ville det da ha vært på sin plass å stille de samme spørsmålene som ble stilt på slutten, og underveis, i perioden til det forrige regimet?
Jeg tenker da på dette rundt "stillstand", " Ingen utvikling", "tendensen er..." osv. osv. ?

Personlig er jeg jo fornøyd med en plass mellom 7 og 12 med akkurat dette mannskapet, på samme måte som jeg var fornøyd med 12., 13. 14. og 11. plasser med tidligere utgaver av Stokelaget, men mye vil ha mer og faen vil ha flere og det er jo ikke akkurat sikkert at alle vil slå stiften og danse polka hvis Stoke for eksempel havner på en, la oss si, 11. plass til slutt. Eller hva?

Vil det da, hvis en slik situasjon inntreffer, være behov for en kritisk og kanskje også nådeløs gjennomgang av klubbens sportslige styre og stell? Jeg mener jo nei og har både vært og er fornøyd hvis Stoke plasserer seg omtrent der de ligger nå.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest